21 травня студенти спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) долучилися до фахового вебінару «20+ маркетингових каналів для e-commerce».
21 травня студенти спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) долучилися до фахового вебінару «20+ маркетингових каналів для e-commerce».
9 квітня студенти 2 та 3 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво та торгівля» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) долучилися до освітнього вебінару «Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів».
2 квітня студенти 2 та 3 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво та торгівля» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) взяли активну участь у вебінарі «Інтелектуальна монополізація бренду: що мають знати маркетологи». Захід ініціювали викладачки циклової комісії маркетингу, торгівлі та біржової діяльності Світлана Гроха та Вікторія Брежнєва в співпраці з Українською Асоціацією Маркетингу (УАМ), яка організувала подію.
26 березня студенти Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University), які опановують освітні компоненти «Маркетинг», «Основи маркетингу» та «Розробка товару», взяли участь у вебінарі «Бренд говорить». Спікеркою вебінару стала керівниця маркетингових комунікацій lifecell, Volia, Data Group, яка має 16-річний досвід у маркетингу та комунікаціях, Аві Щупак.
19 березня студенти 2-3 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво та торгівля» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) долучилися до вебінару «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики». Його ініціаторками стали викладачки циклової комісії маркетингу, торгівлі та біржової діяльності Світлана Гроха та Вікторія Брежнєва у співпраці з Українською Асоціацією Маркетингу.
5 березня, за ініціативи викладачок циклової комісії маркетингу, торгівлі та біржової діяльності Світлани Грохи та Вікторії Брежнєвої, для студентів освітньо-професійних програм «Маркетингова діяльність» і «Товарознавство та комерційна діяльність» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбувся воркшоп «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога». Захід організовано завдяки співпраці викладачів з Українською Асоціацією Маркетингу (УАМ) з метою популяризації освітніх компонент «Маркетинг» та «Основи маркетингу».
19 лютого викладачі циклової комісії «Маркетингу, торгівлі та біржової діяльності» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) провели відкритий онлайн-захід «Фахові горизонти». Ця зустріч стала важливим складником популяризації дисциплін циклової комісії серед здобувачів освіти 1-3 курсів спеціальностей 076 «Підприємництво та торгівля» та 075 «Маркетинг».
Сучасна освіта має бути гнучкою та орієнтованою на актуальні виклики ринку. Саме з цією метою 19 листопада викладачки циклової комісії «Маркетингу, торгівлі та біржової діяльності» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National Universit) Світлана Гроха та Вікторія Брежнєва організували гостьову лекцію для студентів 2-3 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво та торгівля».