Новорічний настрій, інтерактивна вікторина та брендовані подарунки – так слухачі підготовчих курсів Економіко-правничого фахового коледжу ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відсвяткували день Святого Миколая.
Новорічний настрій, інтерактивна вікторина та брендовані подарунки – так слухачі підготовчих курсів Економіко-правничого фахового коледжу ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відсвяткували день Святого Миколая.
Першокурсники-«інформаційники» (ОП «Інформаційна діяльність у бізнесі, політиці та державному управлінні») факультету журналістики ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) запропонували абітурієнтам у соціальній мережі Фейсбук розгадати фаховий філворд, де ховається 10 термінів для комунікаційників, у рамках дисципліни «Діловодство». Адже поєднання розвитку навичок листування-пропозицій цільовій аудиторії, формування корпоративної культури із знайомством абітурієнтів з освітньою програмою таким чином набуває ще більшої користі та надихає студентство на креатив.