– Минулий навчальний рік був складним як для всієї України, так і для нашого інституту, але ми достойно пройшли випробування на міцність разом із вами, шановні випускники! – зазначила під час церемонії директорка Інженерного навчально-наукового інституту ім. Ю.М. Потебні ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) Наталя Метеленко. – Кожен із нас на своєму фронті наближає перемогу, і ми впевнені, що наша згуртованість у намаганні перемогти труднощі надає нам неабияких сил і натхнення.
«Постійне покращення освітнього процесу є невід’ємним складником роботи викладачів кафедр ІННІ ім. Ю.М. Потебні. І навіть війна не змогла стати цьому на заваді»! Цими словами відкрила свій виступ на підсумковій конференції «Практична підготовка здобувачів під час воєнного стану: організація, комунікація з практикантами, співпраця з роботодавцями, досвід і перспективи» директорка Інженерного навчально-наукового інституту ім. Ю.М. Потебні Наталя Метеленко. Цього року до участі у форумі приєдналося понад 100 учасників, серед яких керівники промислових підприємств, організацій, державних установ, викладачі вишу, керівники практик, здобувачі вищої освіти.
Завершення кожного навчального року – не просто позитивна подія як для студентів, так і для викладачів ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University), а й привід підбити його підсумки. Не став винятком і кінець цього, дуже непростого навчального року. До обговорення його результатів керівництво кафедри запросило викладачів, студентів – молодих науковців та, звичайно ж, стейкхолдерів спеціальностей 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» та 076 «Підприємництво та торгівля», головний спеціаліст з кредитування малого бізнесу АТ «КБ «ПриватБанк» Ірина Соболєва.
Постійну увагу приділяє керівництво Інженерного навчально-наукового інституту ім. Ю.М. Потебні ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) підвищенню професійної майстерності викладачів. Ось і нещодавно команда науковців на чолі із заступницею директора з наукової роботи Каріною Бєлоконь пройшла підвищення кваліфікації в університеті Григорія Сковороди в Переяславі. А метою було вдосконалення професійної підготовки шляхом поглиблення і розширення професійних знань, набуття сучасного досвіду викладання дисциплін в галузях знань «Управління та адміністрування» і «Соціальні та поведінкові науки».
«Сьогодні освіта передбачає не тільки теоретичні знання, а й наявність практичних навичок, а черпати їх ми можемо лише за умов співпраці з тими, хто займається практичною діяльністю, у тому числі із нашими партнерами, з колишніми випускниками. Така співпраця стане поштовхом для розширення спектру нашої взаємодії на різних рівнях навчання. Можливо, не тільки на таких унікальних курсах із підвищення кваліфікації, а, наприклад, в аспірантурі», – зазначила під час відкриття курсів з підвищення кваліфікації директорка Інженерного навчально-наукового інституту ім. Ю.М. Потебні ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) Наталя Метеленко.
Якими саме за своєю структурою, деталізацією, формулюванням питань вони мають бути тестові завдання під час вступу на магістратуру? Якими чіткими правилами під час створення та рецензування тестів слід користуватись? Про це розповіли учасникам семінару для розробників та експертів тестових завдань ЄФВВ його організатори – фахівці Міжнародної громадської організації «Універсальна екзаменаційна мережа» (UEnet) та її президент Сергій Мудрук. Активною учасницею семінару з теорії та практики, а саме, дистанційного експрес-курсу «Основи тестології та розробки тестових завдань» була завідувачка кафедри обліку, аналізу, оподаткування та аудиту Інженерного навчально-наукового інституту ім. Ю М Потебні ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) Тетяна Меліхова.