2 вересня для четвертокурсників студентів-хіміків біологічного факультету розпочалося не зовсім традиційно. У нас почалася педагогічна практика на базі шкіл міста Запоріжжя та області, де нам необхідно було виконувати всі функції вчителя хімії та класного керівника (куратора) учнів 7 - 9 класів.
На допомогу у методичній організації педагогічної практики прийшов факультетський керівник В.В. Перетятько, яка допомогла нам легко ввійти в курс справ і активно працювати в школі.
Заняття з «Методики викладання хімії» проводились за інтерактивними технологіями, а саме ми проводили імітаційні уроки хімії. Підтвердженням набутого досвіду стала перевірка дитячим колективом – найбільш ефективний спосіб відчути специфіку педагогічної роботи та визначити для себе напрямок подальшого професійного вдосконалення. Тож у цих умовах важливо було показати себе не лише вчителем хімії, а ще й педагогом-вихователем, методистом, організатором діяльності учнів.
В загальноосвітній школі №65, де ми проходили практику, нами були проведені уроки, позакласні хімічні та виховні заходи. Найяскравішим моментом практики, можна вважати проведення позакласного заходу – вікторини для учнів 9-А та 9-Б класів для визначення
рівня їх знань з хімії, яка складалась з цікавих питань та завдань. Також, ми пропонували кросворди, тести та цікаві досліди, які були розраховані на те, щоб прищепити учням інтерес до хімії. Окремо проводився конкурс капітанів команд.
Ми впевнені, що практика пройшла вдало, ми набули навичок викладання в навчальних закладах, оволоділи сучасними формами, методами, засобами навчання та знаряддями праці в галузі нашої майбутньої професії.
Хочеться подякувати всім викладачам кафедри хімії за гідний рівень підготовки з хімічних дисциплін, керівникам практики за ефективну організацію, адміністрації та учителям школи за підтримку та учням за розуміння і співпрацю.
Гергель Д., гр. 4118