Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Територію свободи і питання журналістської етики розглянули студенти-журналісти ЗНУ

Територію свободи і питання журналістської етики розглянули студенти-журналісти ЗНУ

30.10.2013 10:02 Все Факультети Журналістики Факультет журналістики круглий стіл

29 жовтня у ЗНУ відбулося засідання круглого столу з теми «Роль мас-медіа у формуванні сексуальної культури людини». Захід організували й провели представники Наукового товариства студентів та аспірантів факультету журналістики.

З окремих питань у рамках запропонованої теми свої доповіді представили студенти – учасники НТСА факультету журналістики: модератор Костянтин Андрєєв, Катерина Сиваш, Тетяна Гарькава та Валерія Дмитрієва. У ролі експерта виступив журналіст ЗОДТРК «Запоріжжя» Віталій Бабенко.
У своїх дослідженнях учасники засідання круглого розглянули актуальні питання: як саме сексуальна тематика сьогодні представлена у різних мас-медіа; чи існує поняття етичної культури у межах цього напряму; якими обмеженнями або свободами мають керуватися сучасні журналісти під час створення матеріалів з означеної теми.
Думки учасників заходу розділилися під час обговорення медіа-продукції, створення якої базується на експлуатації гендерних ролей (відеокліпів відомих виконавців, демонстрації оголеного тіла в теле- та інтернетпросторі тощо). Наголос був поставлений також на використанні сексистської реклами для підвищення продажів товарів та створенні програм певної спрямованості задля підняття рейтингів телеканалів. Використання так званих стоперів при створенні медіа-продукції слугують не тільки для активізації уваги користувачів, а й певним чином впливають на формування їх підсвідомості. Головну небезпеку вони становлять для дітей, для яких користування Інтернетом стає неконтрольованим. Дехто також вбачає загрозу для формування дитячого менталітету і в сучасних мультсеріалах та прихованій рекламі.
Учасники засідання круглого столу дійшли висновку, що кожен журналіст під час створення програм та передач має керуватися не тільки метою отримання прибутку будь-яким шляхом, а й власною відповідальністю за наслідки впливу його продукції на різні категорії користувачів та нормами журналістської етики.

Олена Хлистун

Схожі новини