Студенти факультету журналістики ЗНУ здобули перемогу в конкурсі соціальної реклами «Збережи майбутнє молоді!»
20 грудня у Запорізькому обласному центрі молоді відбулося нагородження учасників конкурсу соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді!».
За словами начальника відділу по роботі з молоддю та сім'єю департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради Ігоря Філіпенка, цього року у змаганні взяли участь 134 роботи від 127 авторів у номінаціях: «Буклет», «Плакат», «Відео- та аудіоролик». Конкурсантам вже були запропоновані теми для робіт: «Молодь – за здоровий спосіб життя», «Скажи НІ шкідливим звичкам», «Стоп – наркотик», «СНІД – збережи життя», «Стоп насильство».
Для привітання учасників міського конкурсу соціальної реклами та нагородження переможців організатори запросили заступника міського голови Юрія Каптюха, експерта з питань моніторингу та соціального партнерства Юрія Білого, лікаря-методиста Запорізького міського центру здоров’я Юлію Шпоньку та заступника директора Запорізького обласного центру молоді Наталію Січкар.
Активну участь у цьому конкурсі взяли студенти 2 курсу факультету журналістики, здобувши для свого вишу 2 нагороди у номінації «Плакат»: І місце – Марія Стрельцова, Наталія Дробязко, Каріна Сєчіна; ІІ місце – Ганна Пудлик.
«Я вперше брала участь у подібному конкурсі. Спочатку не розраховувала на призове місце. Коли дізналася про перемогу, була приємно здивована. Думаю, це хороший старт і чудова мотивація до майбутніх перемог», – поділилася враженнями переможниця в номінації «Плакат» Марія Стрельцова.
Інша переможниця - Наталія Дробязко - зазначила, що для них це було приємною несподіванкою. Вона виразила сподівання, що це не остання їхня робота та перемога.
Нагадаємо, що відділ по роботі з молоддю та сім’єю департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради щороку організовує конкурс соціальної реклами, основне завдання якого полягає у пропаганді здорового способу життя в молодіжному середовищі, навчанні молоді свідомо ставитись до власного здоров’я, прищепленні нових зразків молодіжного стилю життя.