Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На біологічному факультеті підбили підсумки педагогічної практики

На біологічному факультеті підбили підсумки педагогічної практики

21.10.2014 11:53 Біологічний факультет навчання практика

У студентів 4 курсу напрямів підготовки «Біологія» та «Хімія» біологічного факультету ЗНУ завершилася педагогічна практика, яка тривала в школах та гімназіях як нашого міста, так і навчальних закладів середньої ланки освіти Запорізької області.

На біологічному факультеті педагогічній практиці надають чималого значення. Завдяки цій формі роботи студенти мають змогу спробувати себе в ролі викладачів та класних керівників, навчитися не лише проводити уроки, але й знаходити спільну мову з учнями, здобувають практичні навички, необхідні для роботи в освітній галузі.
Так, за словами студентів, під час проходження практики вони навчилися правильно організовувати роботу великого учнівського колективу, дисциплінувати його, оцінювати учнів згідно загальнодержавних вимог, зацікавлювати їх навчальним матеріалом. Одним із важливих завдань, які постали перед студентами під час проходження практики, стало проведення профорієнтаційної роботи. Вони розмовляли зі своїми учнями щодо особливостей навчання на біологічному факультеті ЗНУ, організували екскурсії до лабораторій біологічного факультету та до природничого музею ЗНУ. Після цього дехто зі школярів повідомив про своє бажання стати студентами цього факультету. На підсумковій конференції представники біологічного факультету змогли поділитися враженнями від першого досвіду педагогічної діяльності, продемонструвати фотографії, розповісти яскраві епізоди, пов’язані зі спілкування з дітьми.
Підбиваючи підсумки проходження практики, студенти біологічного факультету дійшли висновку, що ця форма роботи допомогла їм усвідомити всю важливість педагогічної діяльності, удосконалити свої знання, уміння і навички з курсів хімічних та біологічних дисциплін, особливо з «Методики викладання хімії» і з «Методики викладання біології», набути організаторських якостей, опанувати перші навички педагогічної праці, навчилися самопізнанню, самоспостереженню, самоаналізу і рефлексії.

Схожі новини