Другий семестр для студентів 4 курсу факультету іноземної філології має особливе значення. На них чекає важлива подія – випробування професією. Одразу після сесії, на початку лютого вони під час чотиритижневої педагогічної практики у школах міста Запоріжжя робитимуть перші спроби професійної реалізації як вчителя іноземної мови.
18 січня четвертокурсники ФІФ спеціальності «Мова та література (англійська, німецька, французька, іспанська)» зібрались на конференцію з питань проходження педпрактики. Організаторами заходу традиційно стали співробітники кафедри викладання другої іноземної мови на чолі із її завідувачем, доцентом Катериною Ружин.
Першою до студентів звернулась Катерина Михайлівна. Вона привітала студентів із початком такого важливого етапу їхнього життя та запевнила, що після закінчення практики вони по-іншому зрозуміють діяльність вчителя та більшість з них приймуть важливі рішення щодо свого майбутнього.
Оскільки у цей період студенти демонструють не тільки знання мови та методики її викладання, але й педагогічні навички, керує практикою студентів ФІФ також завідувач кафедри акторської майстерності факультету соціальної педагогіки та психології, професор Галина Локарєва. Галина Василівна розповіла про основні моменти професійної педагогічної діяльності та звернула увагу на особливості форми звітності студента-практиканта з основ педагогіки та психології.
Багато питань у студентів виникло щодо організаційних моментів проходження практики: їх цікавили терміни, оформлення документації, специфіка кожного тижня, оцінювання різних видів роботи. Детальні та змістовні відповіді вони отримали від керівника практики на факультеті, доцента Ольги Каніболоцької.
На конференцію були також запрошені представники адміністрації факультету. Так, заступник декана ФІФ з навчальної роботи, доцент Катерина Василина, користуючись нагодою, проінформувала студентів щодо особливостей їхнього навчання в наступному семестрі та щодо перспектив подальшого навчання та педагогічної діяльності. А заступник декана ФІФ із профорієнтаційної роботи, старший викладач Валентина Ємельянова розповідала про деякі важливі моменти виховної та профорієнтаційної діяльності під час проходження студентами практики.
Після закінчення конференції студенти зустрілись безпосередньо зі своїми керівниками. Консультативну та контролюючу функцію педагогічної практики виконують методисти кафедри: доценти Катерина Ружин, Вячеслав Александров, Лариса Пінчук, Ольга Каніболоцька, Наталя Бондаренко; Станіслав Іваненко, Ганна Ваніна та старший викладач Тетяна Чаплінська.
Ганна Ваніна,
факультет іноземної філології