Кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри
- понеділок 12:00-13:00
- Маркетинг
- Маркетингові дослідження
- Бенчмаркетинг і конкурентні переваги
- Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства
- Глобальний маркетинг
- Реклама і стимулювання збуту
Доцент кафедри управління персоналом і маркетингу Запорізького національного університету. Народилася у 1982 р.
У 2004 р. здобула вищу освіту у Запорізькому національному технічному університеті та отримала диплом «спеціаліста» за спеціальністю «Комп’ютерна інженерія».
У 2004 р. закінчила факультет післядипломної освіти на базі Запорізького національного технічного університету за напрямом підготовки «Економіка підприємства» та отримала диплом «спеціаліста» з відзнакою за фахом «Менеджер - економіст».
Має досвід роботи у структурах міської влади та на підприємствах різної форми власності.
З 2014 р. аспірант кафедри управління персоналом і маркетингу Запорізького національного університету.
У 2019 році захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук із спеціальності 08.00.04 - «Економіка та управління підприємствами» (за видами економічної діяльності) на тему «Удосконалення управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств».
У 2022 році одержала вчене звання доцента ( АД № 011615 від 23.12.2022р.)
Стажування
1. Університет митної справи та фінансів (м. Дніпро)
Довідка №21/56 від 31.05.2017
Тема: «Актуальні впровадження професійного коучінгу як інноваційної технології управління персоналом»
2. Запорізький національний технічний університет
Свідоцтво ПК № 00057 з від 27.05.2018
Тема « Інформаційний маркетинг в умовах сучасної економіки»
3.Катовіцька виша технічна школа (м. Катовіце, Польща), 11.10.2021р.-26.01.2022р. Науково-педагогічне стажування (180 годин) на тему «Інновації в освіті. Інноваційні технології викладання професійних дисциплін» .Сертифікат № 41/1/2022 від 26.01.2022 р.
4. Хмельницький націоналний університет. Стажування у центрі післядипломної освіти на кафедрі HR – інжинирінг у бізнес – економіці за програмою підвищення кваліфікації «Сучасні виклики та інноваційні практики у сфері управління персоналом» 12.06.2023р. – 24.09.2023 р. Сертифікат ХМ02071234/23-205.
5. Національний університет харчових технологій, Інститут післядипломної освіти. Підвищення кваліфікації за темою: «Реалізація маркетингової політики підприємств ресторанного бізнесу». 20.02.2024р. – 01.03.2024 р. (30 год.). Сертифікат № 764/51д.
6. Видавництво – друкарня «Вектор». 04.03.2024 р. – 23.03.2024 р. Тема: «Дослідження сучасних підходів маркетингового менеджмнту при формуванні цифрового бренду у сегменті в2с та умов проведення виробничої практики студентів». Сертифікат № 4 від 23.03.2024р.
7. Харьковський політехнічний інститут. Підвищення кваліфікації. Тема: «Маркетинг менеджмент в умовах цифрової трансформації економіки». 26.03.2024р. – 06.05.2024р. Свідоцтво № 66-04-21/9 від 10.05.2024 р.
Автор близько 50 наукових статей опублікованих у фахових виданнях та понад 20 навчально-методичних видань, серед них: конспекти лекцій, методичні вказівки до виконання практичної та самостійної роботи тощо, за якими навчаються студенти економічних спеціальностей. Опубліковано статті у виданнях включених до наукометричної бази SCOPUS.
Активно займається науковою та навчально-методичною роботою. Виступила науковим керівником близько 50 наукових публікацій студентів.
Вагомими виданнями є колективні монографії «Сучасні технології маркетингового менеджменту» та «Особливості управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств».
Постійно підвищує свій професійний рівень.
Є заступником декана економічного факультету з виховної роботи.
Має ряд грамот за активну участь в наукових конференцій та грамоту за високі досягнення у професійній діяльності.