Кандидат наук із соціальних комунікацій, старший викладач кафедри
Email: TATA_ZAHARS@ukr.net
- щопонеділка онлайн 11.25 – 12.45
- Стале посилання на конференції у Zoom
- Meeting ID: 434 389 4198
- Passcode: 973987
- Студійний практикум
- Медіавиробництво (інтернет-журналістика)
- Медіавиробництво (телевізійна журналістика)
- Спеціалізація. Ведучий на телебаченні
- Робота журналіста в соціальних медіа
- Візуальні тренди в медіа
- Блогінг
- Блоги і соціальні мережі
Трудову діяльність за фахом «Журналістика» почала в 2009 році. Тривалий час працювала провідним редактором та завідувачем навчальної лабораторії телевізійної журналістики ЗНУ, співведучою на ЗОДТРК.
У 2012 році закінчила із відзнакою магістратуру факультету журналістики ЗНУ.
У 2015 році достроково захистила кандидатську дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій на тему «Іміджеві характеристики ведучих інформаційно-розважальних телепрограм» в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
У 2019 році нагороджена грамотою Департаменту освіти ЗОДА.
У 2023 році нагороджена подякою ректора ЗНУ за підготовку конкурсної студентської роботи.
Членкиня Центру українсько-європейського наукового співробітництва (2021), Спілки журналістів України (2022), AJTA (2021).
З 2022 року обіймає посаду заступниці декана з міжнародної та грантової діяльності.
Стажування
Постійно вдосконалює навички у межах онлайн-курсів на платформах EdEra, Prometeus із отриманням сертифікатів. Здійснено проходження підвищення кваліфікації в українських університетах: Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, (2021) та за кордоном у Куявському університет у Вроцлавеку (Польща, 2022).
Є авторкою понад 15 наукових статей, що присвячені іміджу ведучих, телебаченню, соціальним мережам, диджитал-елементам контенту, методикам викладання у дистанційному та асинхронному режимі, журналістиці військових реалій та більше 15 тез доповідей на Всеукраїнських та міжнародних конференціях; методичних рекомендацій з дисциплін спеціалізації, навчально-методичного посібника «Спеціалізація. Інформаційне телебачення». Коло наукових інтересів: диджитал-сегмент, соціальні мережі, сторітелінг, робота ведучих, дифузія телевізійних жанрів та жанрів, що використовуються у соціальних мережах.
Профілі
Google Scholar https://scholar.google.com/citations?user=YFeXU9QAAAAJ&hl=uk