Кандидат філологічних наук, доцент кафедри
Email: e.dotsenko2017@gmail.com
E-mail: e.dotsenko2017@gmail.com
Розклад консультацій:
п'ятниця, 17.40-19.00,
zoom: 642 602 1618, пароль 161616 (за попередньою домовленістю)
- Бренд-менеджмент,
- Основи брендингу,
- Політична реклама та PR,
- Фотожурналістика,
- Спеціалізація. PR-жанри та PR-технології,
- Практикум з реклами і ПР у сфері шоубізнесу,
- Практикум з реклами і ПР у мистецькій сфері,
- Посади за фахом,
- Теорія і практика референтної діяльності,
- Інформаційна діяльність у політиці,
- Інформаційне супроводження туристичної діяльності.
Закінчила з відзнакою філологічний факультет Запорізького національного університету (1999 р. - спеціаліст, 2000 - магістр), факультет журналістики (2005). У 2005 р. захистила кандидатську дисертацію. У 2011 р. присвоєно вчене звання доцента.
Членкиня Європейської асоціації викладачів журналістики, Центру українсько-європейського наукового співробітництва.
У 2021 – 2023 рр. успішно пройшла підвищення кваліфікації за різними напрямками:
- Закордонне науково-педагогічне стажування у Балтійській міжнародній академії за програмою підвищення кваліфікації «Особливості професійної підготовки журналістів, фахівців із PR і реклами в Україні та Латвійській Республіці», м. Рига, Латвійська Республіка (180 годин, 6 кредитів ECTS, 2 жовтня – 12 листопада 2023 року).
- Вебсемінар «Інтерактивні форми та методи у процесі викладання журналістських Академії української преси, та фонду “Friedrich Naumann Foundation” (9 годин, 0,3 кредити, 10-12 жовтня 2023 р., сертифікат).
- Вебсемінари навчальної програми «Історичний парадокс. Що не так з Джоном Кеннеді і Мерілін Монро?» від Академії української преси (4 години, 0,13 кредитів, травень 2023).
- Онлайн-тренінг “Дім фейків: брехня за розкладом (хронологія російських інформаційних вкидів)” (9 годин, 0,3 кредити, 26-27 квітня 2023 р., сертифікат AUP-APR-23/2759).
- Практичне стажування в Департаменті культури та інформаційної політики Запорізької обласної державної адміністрації за темою «Інформаційна діяльність в органах державної влади, документно-діловодна та аналітична робота, діловий етикет та професійна етика як складник корпоративної культури та управлінського менеджменту» (довідка №0003-1/01.2-06 від 04.01.2022 р.)
- Освітньо-професійна програма "Бренд-комунікації: формування та інтеграція" від Спілки рекламістів України та редакції журналу "Маркетинг і реклама" за підтримки Об'єднання маркетологів України (15- 19 травня 2023 року, 30 год, 1 кредит ECTS, сертифікат №4В)
- Курс «Організація освітнього середовища засобами Google Classroom”, навчання відбулося за дистанційною формою в період 11.01.2021 - 11.02.2021 (1 кредит ECTS, 30 годин). від ТОВ “Академія цифрового розвитку”, Google for Education Certified Trainer (ID 06539). Сертифікат № СО-260
- Авторський тренінг з онлайн планети «Digital-trainer: антитіла до інфодемії» від Академії української преси та Фонда Фрідріха Науманна за Свободу , 7-9.06.2021 (сертифікат)
- Міжнародна освітня платформа Campster:
-
курс «Event-management (квітень-червень 2021), сертифікат,
-
курс «Time-management (травень-червень 2021), сертифікат.
-
ORCID: 0000-0003-1299-4703
Катерина Доценко є постійним керівником студентської наукової діяльності: очолює проблемну групу «Брендкомунікативні стратегії ХХІ століття», в межах якої за останні роки підготовлено понад 100 наукових доповідей і наукових публікацій різного рівня, здійснено участь у конкурсах і фестивалях.
2021:
16-й Український студентський фестиваль реклами (УСФР) (2 місце в партнерській номінації «Працюй безпечно – збережи життя й здоров’я», студентка 5 курсу Мокієнко Дар’я за роботу «Краще берегтися зараз, ніж лікуватися потім» (2021), дипломанти - Литвин М., Аушев М., Рюміна В. (2021).
Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами (на базі Київського національного торговельно-економічного університету (КНТЕУ): дипломантка Щербань К. (2021).
2023: Медіафестиваль «Європейські цінності в Україні: до взаєморозуміння та поваги» в ЗНУ:
Категорія «Рекламна продукція»
II місце - Діана Напіральська та Анастасія Сафонова, студентки 4 курсу ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю».
III місце – Діана Лой та Лілія Гарбуз, студентки 4 курсу ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю».
Конкурс науково-популярних есеїв «Науково-популярно про європейські цінності в Україні»
ІІІ місце:
Данило Хілько, студент 4 курсу ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю». Тема роботи: «Меми як маркер сучасної епохи»,
Юлія Торянік, студентка 4 курсу ОП «Реклама та зв'язки з громадськістю». Тема роботи: «Музеї як амбасадори культури в Європі: досвід України і Польщі».
Автор понад 130 наукових публікацій в українських фахових та у міжнародних журналах (Великобританії, Польщі, США, Чехії, Японії, Іспанії, Швеції), має публікації у наукометричних базах Web of Science, ERIH PLUS, Index Copernicus), зокрема й у міжнародних журналах (Великобританії, Польщі, Чехії), 1 одноосібної та 7 колективних монографій, навчальних посібників, методичних розробок.
Виконавець НДР з реєстрацією в УкрІНТЕІ № 0123U102824 «Україна в просторі соціальних комунікацій: тренди, кейси, стратегеми розвитку».
Коло наукових інтересів: бренд-комунікативні стратегії, мистецька, шоубізнесова і політична рекламна і PR-комунікація, інформаційна справа, фотожурналістика.