кандидат філологічних наук, доцент
E-mail: n_sanakoyeva@ukr.net
- Теорія та практика рекламної діяльності
- Психологічні основи реклами та PR
- Психологія мас
- Медіапсихологія
- Реклама та зв`язки з громадськістю
- Спеціалізація. Організація роботи рекламної агенції
Закінчила з відзнакою філологічний факультет та факультет соціальної педагогіки та психології Запорізького державного університету (2001 р.). У 2006 р. захистила кандидатську дисертацію. У 2009 р. присвоєно вчене звання доцента. Є гарантом освітньої програми «Реклама і зв’язки із громадськістю». Очолює іміджевий відділ факультету журналістики.
Є постійним керівником студентської проєктної діяльності: проєкт соціальної кампанії «Просторуй!» – перше місце у номінації «PR -кампанія» на ХІ Всеукраїнському фестивалі студентської реклами (м. Київ, 2015), проєкт «#Вийди_з_лабіринту» – перше місце у секції «Маркетинг» на ХІ Міжнародному конкурсі студентських рекламних та PR проєктів «Золотий компас» (м. Харків, 2017); призові місця на щорічному конкурсі соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді» та «Тобі обирати» (м.Запоріжжя).
Має багаторічний досвід у розвитку студентської науки. Під її керівництвом опубліковано понад 70 наукових розвідок студентів, зокрема й у фахових виданнях.
Автор понад 70 наукових публікацій, з яких 14 публікацій у міжнародних журналах (ОАЕ, Великобританії, Чехії, Словенії), монографії «Етнопсихологічна концепція особистості у прозі П.Загребельного» (2010), колективних монографій: «Прикладні соціально-комунікаційні технології: теорія та практика» (2016 р.) та «Медіакультура та інформаційна безпека в Європі та світі» (2017), п’яти навчальних посібників з психології рекламної та PR-діяльності; історії, теорії та практики рекламних комунікацій та медіакультури.
У 2017 успішно пройшла програму довгострокового підвищення кваліфікації Інтенсивного тренінгового інституту з методології медіадосліджень (у рамках спільного проєкту ЗНУ та Програми підтримки адміністрування університетів IREX).
Сфера дослідницьких інтересів – транснаціональні глобалізаційні процеси у сфері медіа, дискурс-аналіз рекламної комунікації, соціальна та політична рекламна комунікація, медіапсихологія, психологія реклами, медіакультура.