Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Головна сторінка / Викладачі / Соловйова Тетяна Геннадіївна

Соловйова Тетяна Геннадіївна

ЗНУ Викладачі Факультет соціальної педагогіки та психології Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Кандидат педагогічних наук, доцент

Розклад консультацій

  • середа 12.00 - 13.00;
  • п’ятниця 11.00-13.00
  • середа 12.00 - 13.00; Zoom Ідентифікатор 775 284 4069 пароль 12345
  • п’ятниця 16.00-17.00; Zoom Ідентифікатор 775 284 4069 пароль 12345
  • за попередньою домовленістю (Viber 0668376913)

Дисципліни

  • Вступ до спеціальності
  • Методи та організація досліджень в спеціальній педагогіці
  • Основи інклюзивної освіти
  • Корекційна психопедагогіка
  • Формування соціально-комунікативної компетентності осіб з комплексними порушеннями
  • Соціальна інклюзія
  • Технології спеціальної та інклюзивної освіти
  • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з порушенням мовлення

Біографія

CV

У 2003 році закінчила Запорізький державний університет за спеціальністю "Соціальна педагогіка". У 2010 році захистила кандидатську дисертацію за темою "Соціально-педагогічні засади роботи з батьками дітей з особливими потребами". Паралельно із роботою у Запорізькому національному університеті, працювала з молоддю з особливими потребами у Запорізькому міському територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) протягом 14 років.

Наукова робота

Коло наукових інтересів: інклюзія; спеціальна освіта; корекційна психопедагогіка; логопедія; діти й молодь з порушеннями інтелектуального розвитку; соціалізація осіб з інвалідністю; підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери; соціальна педагогіка

Автор понад 30 наукових публікацій

Основні статті:

  • Соловйова Т.Г., Гладиш М. О., Заверико Н. В., Лещенко О. Г., Мацкевіч Ю.Р. Impact of the Education System on Social Development of People with Disabilities in Ukraine. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2020. № 12. C. 411-430. (періодичне видання, включене до науко метричної бази Web of Science)
  • Sushchenko L., Gladysh M., Zubtsova Y., Andryushchenko O., Soloviova T., Tomchenko M. TARGETED GUIDELINES OF PERSONAL AND PROFESSIONAL SELF-DEVELOPMENT OF TEACHERS: IMPLEMENTATION OF THE EXPERIMENTAL PROGRAM. AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH. 2022. № 12 (2). C. 153-162. URL: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000830963300027. (Web of Science)
  • Апухтіна В., YeeNeohb M., Dimitriou D., Соловйова Т. Г., Espositod G. Implementation of speech therapy with persons with intellectual disabilities in Ukraine during May–June 2022. Research in Developmental Disabilities. 2023. Т. 132. C. 1-10. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0891422222002062?dgcid=coauthor. (SCOPUS).
  • Татьянчикова І. В., Соловйова Т. Г. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ НА СТАДІЇ АДАПТАЦІЇ В СПЕЦІАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Інноваційна педагогіка. 2023. Т. 2. № 63. C. 63-66. URL: http://innovpedagogy.od.ua/.
  • Соловйова Т. Г., Заверико Н. В., Сущенко Л. О. Впровадження інновацій в навчальні програми ЗВО України для формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів у сфері соціальної роботи. Інноваційна педагогіка. 2023. Т.2.№ 63.C.222–227.URL: http://innovpedagogy.od.ua/archives/2023/63/part_2/45.pdf.
  • Апухтіна В., Авраменко У. В., Соловйова Т. Г. Підготовка майбутніх логопедів до формування у батьків навички використання засобів підтримувальної комунікації (на прикладі класів, де навчаються учні з заїканням). Педагогічні науки: теорія та практика. 2023. № 4. C. 10-15. (Index Copernicus, Norwegian Register for Scientific Journals, Series and Publishers» (Норвегія)).
  • Соловйова Т.Г. Підготовка школярів до взаємодії з однолітками з особливими потребами. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: Соціально-педагогічна. 2016. № 26. C. 174-184.
  • Lyndina Y. ., Soloviova T. ., Tkachenko L. ., Bielova O. ., Lisova L. ., Buhera Y. . Logopedic Technologies in Work with Children with Special Educational Needs. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience . 2023. Т. 14. № 3. C. 210-223. URL: http://surl.li/qbamy. (Web of Science).
  • Соловйова Т.Г. Соціально-психологічні чинники та механізми формування соціальної компетентності молоді. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр.. 2021. Т. 3. № 75. C. 8-12. URL: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/. (Index Copernicus).
  • Соловйова Т. Г. Формування соціальної компетентності як умова успішної соціалізації молоді. Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2020. № 1 (34). C. 271-278. (Index Copernicus International, Norwegian Register for Scientific Journals, Series and Publishers).
  • Соловйова Т. Г. Міжособистісні конфлікти серед молоді з обмеженими можливостями та шляхи їх профілактики. Зб. н. пр. «Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи» Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка . 2017. № 28. C. 159-172. (ISSN 2309-8341).
  • Соловйова Т. Г. Cоціально-побутова адаптація молоді з розумовою відсталістю в умовах територіального центру соціального обслуговування. Зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. 2015. № 24. C. 195-208.
  • Соловйова Т. Г. Соціально-педагогічна робота з сім'ями, які виховують дитину з інвалідністю, в закладах дошкільної освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. 2018. № 5 (79). C. 418-429. URL: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5347.
  • Соловйова Т. Г., Лещенко О. Г. OCCUPATIONAL THERAPY AS A MEANS OF SOCIO-PEDAGOGICAL REHABILITATION OF YOUNG PEOPLE WITH DISABILITIES. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка. 2019. № № 2 (86).. C. 216-229. URL: https://pedscience.sspu.sumy.ua/wp-content/uploads/2019/06/219-%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA.pdf .
  • Соловйова Т.Г. ЖИТТЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МОЛОДІ З ІНВАЛІДНІСТЮ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах . 2019. C. 43-52.
  • Гладиш М. О., Соловйова Т. Г. КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. WORLD SCIENCE . 2019. Т. Vol.2. № № 7(47), July 2019. C. 20-24. URL: http://archive.ws-conference.com/wp-content/uploads/ws_7_47_20-24.pdf. (Google Scholar, CiteFactor, Index Copernicus International, eLIBRARY.RU, Biblioteka Narodnova, Academia.edu - Share research, Academia.edu - Share research).

Здійснює наукове керівництво аспірантами

ORCID iD 0000-0003-3676-7978

https://scholar.google.com/citations?user=q1UI3oMAAAAJ&hl=uk

Інформація надана факультетом соціальної педагогіки та психології

Соловйова Тетяна Геннадіївна