Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / В ЕПК відбулися урочистості з нагоди відкриття мультимедійної навчальної аудиторії

В ЕПК відбулися урочистості з нагоди відкриття мультимедійної навчальної аудиторії

В ЕПК відбулися урочистості з нагоди відкриття  мультимедійної навчальної аудиторії
30.09.2016 11:30 Все Головні новини Коледжі та філії Економіко-правничий коледж Економіко-правничий коледж мультимедійна аудиторія

Вчора, 29 вересня, відбулося урочисте відкриття мультимедійної аудиторії №226 у навчальному корпусі № 2 ЗНУ. Вона належить до аудиторного фонду Економіко-правничого коледжу. Влітку тут відбулися широкомасштабні ремонтні роботи силами ремонтно-будівельної групи АГЧ, встановлені нові парти – на 54 робочих місця, а також сучасне мультимедійне обладнання (проектор, інтерактивна Smart-дошка, стіл-сейф). Його можливості й протестували експерти ЕПК під час заходу.

Ця подія для Економіко-правничого коледжу стала справді урочистою, адже на початку цього навчального року у викладачів коледжу з’явилися широкі можливості актуалізувати всі галузі навчального процесу, залучивши до цього новітню мультимедійну техніку. Викладацький колектив, що зібрався в аудиторії, виявив неабияку зацікавленість демонстрацією різноманітних методик роботи із Smart-дошкою в процесі лекційних та практичних занять, що їх продемонстрували експерти різних предметних галузей.
Відкрила цей урочистий захід директор Економіко-правничого коледжу Олена Грибанова. Вона, звертаючись до аудиторії напередодні професійного свята, із гордістю висловила думку стосовно того факту, що така молода структура у складі ЗНУ, яким виступає ЕПК, вже визнана освітянським колективом та керівництвом університету як невід’ємна частина загального освітнього процесу нашого вишу. Коледж випускає молодших фахівців, які отримують фундаментальні знання в своїй галузі. Згодом більшість із них поповнює ряди студентів різних факультетів ЗНУ, формує еліту нашого суспільства і долучається до створення економічної бази як Запорізького регіону, так і загалом країни. Щороку стало доброю традицією розвивати матеріально-технічну базу коледжу і, таким чином, розширювати можливості для підготовки висококваліфікованих, обізнаних у різних галузях знань спеціалістів. Так, у 2012 році на базі ЕПК був створений комп’ютерний клас на 20 робочих місць, ще через рік були обладнані для роботи студентів вже три комп’ютерні класи на 45 робочих місць, у 2014 – обладнано зал електронних ресурсів на базі аудиторії №121, цього літа відбулися також роботи з модернізації робочих кабінетів коледжу та навчальних аудиторій.
З відкриттям нового мультимедійного кабінету передбачається, що всі викладачі коледжу мають апробувати використання інтерактивних засобів навчання, аби розширити можливості чуттєвого сприйняття студентів і підвищити рівень інтересу до предмету, а також рівень засвоєння знань. З метою ознайомлення присутніх із можливостями використання методів інтерактивного навчання в предметних галузях виступили на заході шестеро викладачів-предметників, які провели презентації фрагментів своїх занять.
Викладач філософії в ЕПК Ольга Широбокова представила презентацію з теми «Інноваційні форми і методи на заняттях з дисциплін філософії». Вона провела невеличке комп’ютерно-орієнтоване заняття із застосуванням можливостей проектної техніки та багатофункціональної дошки і акцентувала увагу присутніх на різноманітних прийомах: від функції виділення найважливіших пунктів теми – до візуалізації окремих моментів, або використання гносеологічного-пошукових методів роботи на занятті, ігрових елементів, графіків, діаграм, творчих завдань, тестів тощо.
Викладач історії Максим Носик сконцентрував увагу на специфіці застосування методів візуалізації історичного матеріалу, який зазвичай сприймається студентами як «сухий» і не завжди зрозумілий. Мультимедійні засоби дозволяють оперувати різноманітним історичним матеріалом, підвищуючи пізнавальну активність молодіжної аудиторії.
Викладач юридичних дисциплін Марина Іщенко продемонструвала специфіку навчання майбутніх юристів. Адже правники часто працюють із документацією, а друкована база у цій галузі завжди швидко застаріває, відтак мультимедійна техніка дозволяє отримати доступ до всіх наявних законодавчих баз у режимі онлайн і працювати не тільки із цим індивідуально, а й колективно, розгортати дискусії та спільні обговорення проблем, проводити лекції з демонстрацією актуального матеріалу.
Перед присутніми також виступила викладач економічних дисциплін і відтепер завідувач мультимедійної аудиторії Ірина Мордвінова. Вона зосередилася на інноваційно-дослідницьких методах, які можуть застосовувати викладачі економіки: робота з графіками, дослідження різноманітних економічних законів. Експерт наголосила, що зазвичай складні для студентів дисципліни, таким чином, набувають жвавості, при цьому формуються глибокі теоретичні знання і практичні навички в галузі економічної діяльності.
Заступник директора з навчально-методичної роботи ЕПК, викладач вищої математики Олена Ходаковська висвітлила методику роботи з використання мультимедійних засобів у галузі математики, що дозволяє активізувати увагу студентів і вирішувати на заняттях завдання різного рівня складності. Також вона наголосила на тому, що така апаратура надає можливість використовувати різні режими роботи дошки: як в режимі написання та малювання, анотації, методів управління за допомогою стікера, так і з підключенням до портативного ПК, демонструванням підготовлених заздалегідь презентацій, фільмів, аудіозаписів.
Наостанок викладач англійської мови Ганна Філатова представила методику використання комбінованих форм роботи для швидкого і якісного засвоєння іноземних мов. Нова техніка відкриває більш широкі можливості для створення так званого ефекту «занурення» у мовне середовище, а це досить важливо в умовах інтеграції сучасної освіти в міжнародний простір та в контексті реалізації в ЗНУ вже четвертий рік поспіль Концепції вивчення іноземних мов, яка реалізується у нашому виші за підтримки ректора ЗНУ, професора Миколи Фролова.
Всі експерти відзначили важливі переваги, що отримують студенти впродовж таких інтерактивних занять: активізація пізнавального інтересу, активність, економія продуктивного часу, залучення комплексних можливостей чуттєвого сприйняття під час освоєння нового матеріалу, можливість швидко перевіряти домашні завдання одразу в усіх присутніх, писати предметні диктанти, працювати в різних режимах, у тому числі онлайн тощо.

Олена Хлистун

Схожі новини