
Керівник Центру гендерної освіти Тетяна Голованова та викладач кафедри соціальної педагогіки Олена Шулькевич взяли участь у семінарі, який відбувся у конференц-залі комітету з питань європейської інтеграції Верховної Ради України. При підтримці Національного демократичного інституту разом із професійним тренером зі стратегічного планування, учасниці та учасники робочої групи поставили цілі, визначили пріоритети, окреслили задачі та строки їх виконання на 2 роки. Більш детально вони розглянули ресурси, можливості та стейкхолдерів, які можна задіяти для ефективної діяльності групи. Також фахівці склали SWOT-аналіз та окреслили S.M.A.R.T. – цілі. В результаті плідної дискусії були визначенні основні завдання щодо реалізації головної та проміжних цілей діяльності робочої групи “Гендерна просвіта” МФО “Рівні можливості”, яка, до речі, проводила під час семінару своє перше у цьому році засідання.
Голова робочої групи "Гендерна просвіта" Світлана Войцеховська доповіла про сьогоднішню сесію стратегічного планування. «Великі досягненння і перемоги - результат багатьох спільних зусиль і ефективного планування., - зазначила вона. - Маємо багато амбітних планів на 2017, тому сьогодні проводимо Сесію стратегічного планування діяльності робочої групи з гендерної просвіти при МФО "Рівні можливості"/Equal Opportunities Caucus, яку я очолюю. Ставимо цілі, дискутуємо, плануємо, візуалізуємо, і вже точно стаємо на крок ближче до перемог. Дякую колегам за Вашу активність, новаторські ідеї, дискусії, і ще раз дякую National Democratic Institute за постійну підтримку на наших ініціатив».
Одночасно із засіданням робочої групи тривали заходи, присвячені обговоренню Закону «Про освіту». Крім того, Світлана Войцеховська розповіла про те, що серед поправок була і її ініціатива, якою визначили той факт, що повна загальна освіта серед формування основних компетентностей визначає і усвідомлення рівних прав і можливостей. Учасники підкреслили, що це надзвичайно важливе концептуальне питання. Саме законодавче закріплення в основному законі обов'язковості формування компетентності усвідомлення рівних прав і можливостей, дозволить у майбутньому уникати ганебних ситуацій дискримінації учнів за будь-якими ознаками. Адже недискримінація, рівність, забезпечення прав людини починаються з освіти.
Фотогалерея: https://www.facebook.com/pg/univerzp/photos/?tab=album&album_id=1491827097513345
Факультет СПП