Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Семінар «Інноваційні форми та методи профорієнтаційної роботи психологічної служби»

Семінар «Інноваційні форми та методи профорієнтаційної роботи психологічної служби»

30.11.2007 19:24

29 листопада у восьмому навчальному корпусі ЗНУ (ПК Дробязко) відбувся науково-практичний семінар «Інноваційні форми та методи профорієнтаційної роботи психологічної служби».

На захід були запрошені методисти РМК, що відповідають за діяльність психологічної служби, практичні психологи загальноосвітніх та дошкільних закладів міста, заступники директорів з навчально-виховної роботи та практичні психологи ШПМП. Метою проведення семінару стало розкриття наукових підходів, форм та методів організації та впровадження профорієнтаційної роботи психологічної служби в системі освіти.

Відкрила захід декан факультету соціальної педагогіки та психології Ольга Пономаренко.

Дмитро Секиринський, голова управління освіти і науки Запорізької міської ради підкреслив, що саме в Запорізькому національному університеті існує потужна база для розвитку психологічних служб. Також Дмитро Олександрович висловив подяку керівництву університету й факультету соціальної педагогіки та психології за допомогу у проведенні подібних заходів, побажав успішної та плідної роботи.

Однією з тем, що обговорювалися під час семінару, стала проблема профорієнтаційної роботи в діяльності практичного психолога. Як зазначила Наталя Губа, завідувач кафедри практичної психології ЗНУ: «Перед учнем школи виникає проблема свідомого вибору майбутньої професії. Вирішення цих проблем і є головним завданням психологічних служб». Юлія Паскевська, доцент кафедри практичної психології ЗНУ підкреслила важливість врахування здібностей та нахилів учнів у профільному навчанні: «Здібності - це певний ресурс і потенціал людини, який потрібно розвивати. Показниками здібностей учня є використання ним певних методів у навчанні, його гнучкість тощо». Про нові технології в організації корекційно-розвиваючої діяльності практичного психолога розповіла О. Грединарова. Л. Спіцина, доцент кафедри практичної психології розкрила тему застосування нейрон-лінгвістичного програмування в практичній діяльності психолога. В межах заходу відбулася презентація навчально-практичних програм ресурсного центру під патронатом Швейцарского уряду, яку підготувала завідувачка кафедри соціальної педагогіки Наталя Заверико.

Також були проведені наступні майстер-класи: особливості індивідуального консультування в практиці роботи шкільного психолога, гендер як нова психологічна діяльність, НЛП в практиці роботи психолога, технології музико-терапії у роботі шкільного психолога, організація корекційно-розвиваючої та відновлюваної діяльності практичного психолога, а також тренінги: розв’язання конфліктних ситуацій, комунікативної компетентності практичного психолога тощо.

Дмитро ГАВЛОВСЬКИЙ