Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Головна сторінка / Викладачі / Баранецька Анна Дмитрівна

Баранецька Анна Дмитрівна

ЗНУ Викладачі Факультет журналістики Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри.

Контакти

Розклад консультацій

  • Вівторок 11.00 – 12.00 (за попередньою домовленістю):
  • Ідентифікатор: 6342140742
  • Пароль: 313388

Дисципліни

    • - Стратегічний менеджмент комунікацій;
    • - Масова інформація та комунікація;
    • - Репутаційні та іміджеві технології;
    • - Стратегічні комунікації;
    • - Інформаційна справа у бізнесі;
    • - PR у системі соціальної відповідальності бізнесу;
    • - Візуалізація даних;
    • - Інформаційно-комунікаційний менеджмент;
    • - Інтегровані фахові комунікації;
    • - Техніки та стратегії пропаганди.

Біографія

БАРАНЕЦЬКА Анна Дмитрівна, кандидат наук із соціальних комунікацій (доктор філософії), доцент, доцент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

У 2006 році закінчила з відзнакою Запорізький національний університет за спеціальністю «Журналістика» та здобула кваліфікацію магістра журналістики. Працювала на посаді редактора Творчого об’єднання інформаційних програм Запорізької обласної державної телерадіокомпанії.

З 2006 року працює на факультеті журналістики Запорізького національного університету.

У 2015 році закінчила аспірантуру (Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка), захистила дисертацію за спеціальністю 27.00.01 – теорія та історія соціальних комунікацій.

У 2022 році отримала диплом магістра за спеціальністю «Філологія» (освітньою програмою Переклад (англійський) та здобула кваліфікацію перекладача англійської мови.

У 2022 році отримала вчене звання доцента кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності.

Член гарантової групи освітньо-професійної програми «інформаційно-комунікаційна справа» зі спеціальності 029 – «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа».

Бере участь у професійних об’єднаннях:

  • членкиня Спілки журналістів України (з 2019);
  • членкиня Європейської асоціації викладачів журналістики (EJTA).

Підвищення кваліфікації та стажування:

  • 1. з 2-9 липня 2016 року проходила підвищення кваліфікації за програмою «Публікаційна та проектна діяльність в країнах Євросоюзу: від теорії до практики» в Празькому інституті (м. Прага), (Сертифікат № 052016004);
  • 2. З 16 березня 2017 по 30 жовтня 2017 року підвищувала кваліфікацію на базі Запорізького національного університету в рамках Інтенсивного тренінгового інституту з методології медіадосліджень 2017 (Наказ № 168-к від 16.03.2017 р. Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК № 00198).
  • 3. З 04 листопада по 13 грудня 2019 року пройшла науково-педагогічне стажування в Куявському університеті у Влоцлавеку (Республіка Польща)  на тему «Проблеми та процес реформування освіти в галузі соціальних комунікацій в Україні та країнах ЄС» за фахом «Соціальні комунікації» в обсязі 6 кредитів (180 годин).
  • 4. З 04 вересня по 13 вересня 2020 року участь у заходах підвищення кваліфікації, професійного розвитку, стажування (виготовлення медіапродуктів) в обсязі 62 години (2 кредити) за програмою Всеукраїнського  медіа фестивалю студентів та викладачів журналістики «Праволюдяність: Медіафест 2020». На тему: «COVID-2019: нові виклики й можливості для прав людини та медіа в Україні». На базі Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка за підтримки ПРООН в Україні, Центру прав людини ZMINA та МЗС Данії (сертифікат АПЛ 21/01).
  • 5. З 16 квітня по 27 червня 2021 року проходила професійне стажування та підвищення кваліфікації викладача журналістики за спеціальною партнерською програмою «Академія з прав людини для викладачів та викладачок журналістики». Міжнародне професійне стажування в обсязі 180 годин: «Висвітлення конфліктів та протестів в сучасній журналістиці (журналістика конфліктів) Східної Європи». Successfully completed the international traineeship program based on media experience of the Free Press for Eastern Europe organization (Czech Republic) on 16 April – 27 June 2021 on the topic «Highlighting conflicts and protests in media: European and worldwide best practices» (сертифікат А-HR-21-01).
  • 6. З 03 квітня по 10 квітня 2023 участь у міжнародному підвищенні кваліфікації (вебінарах) наукових, науково-педагогічних працівників та працівників освітніх закладів на тему: «Академічна доброчесність при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PhD) в країнах Європейського союзу та Україні» на базі Інституту науково-дослідного Люблінського науково-технологічного парку та ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» (45 годин). (Сертифікат ES№ 13336 від 10.04.2023 р.).
  • 7. З 13 березня по 17 березня 2023 р. – підвищення кваліфікації за темою «Маркетингові комунікації: інтегрована система, що розвивається» (обсяг 30 годин). На базі Спілки рекламістів України та редакції журналу «Маркетинг і Реклама» (м. Київ), здійснюваного за підтримки Міжнародної організації праці у межах Всеукраїнської комунікаційної кампанії «Прямуємо разом». Проєкт МОП за фінансування ЄС «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» (Сертифікат № 17в).
  • 8. З 23 лютого по 16 березня 2023 –пройшла курс підвищення цифрових компетентностей співробітників ЗНУ за програмою Школи педагогічної майстерності Запорізького національного університету з теми «Цифрові технології Google в освітньому процесі» (обсяг 60 годин, Сертифікат СС 02125243/36-23 від 17 березня 2023 р. Наказ № 68 від 22.02.2023 р.)
  • 9. З 02 жовтня по 13 листопада 2023 року пройшла підвищення кваліфікації (стажування) на базі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича за темою: «Соціальні комунікації: стратегії і тактики сучасного дискурсу» (180 годин, Довідка).

Також бере активну участь у підвищенні кваліфікації та здобутті практичного досвіду на неформальних платформах, зокрема:

  • низка вебінарів Академії Української Преси:
    • участь у вебінарі: «Сторітелінг для початківців. Як створювати вірусний контент» (м. Київ, 20-21 липня 2020 р. Сертифікат, 9 годин),

    • участь у вебінарі: «Школа фактчекерів: викривачі фейків на тематику пандемії» (м. Київ, 14-15 травня 2020 р. Сертифікат, 9 годин);

    • участь у вебінарі «Особиста безпека та правила роботи журналістів в умовах війни» (м. Київ, 27 липня 2022 р. Сертифікат № AUP-1950-JUL-22. Сертифікат 4 години);

    • участь у вебінарі «Інтерактивні методи у процесі викладання журналістських дисциплін» (м. Київ, 2-4 листопада 2022 р. Сертифікат № AUP-NOV-22/2262. Обсяг 9 годин).

  • Вечірня школа з протидії когнітивним впливам «Як протистояти когнітивним впливам» (12 до 27 червня 2023 р., ГО «Український інститут медіа та комунікації» за підтримки Американської асоціації юристів Ініціативи з верховенства права ABA ROLI Ukraine в межах програми «Сприяння Інтернет свободі в Україні»). (Сертифікат, обсяг 15 годин).
  • Академія викладачів журналістики. Навчальний курс для викладачів журналістики «Гейміфікація в освіті: з чого почати». (04-18 липня 2023 р., ГО «Український інститут медіа та комунікації» за підтримки DW Akademie,),
  • Здобуття практичного досвіду (підвищення кваліфікації) в Запорізькій обласній державній адміністрації з 10.12.21 по 31.12.21 за темою: «Інформаційна діяльність в органах місцевого самоврядування, документно-діловодна та аналітична робота, діловий етикет та професійна етика як складник корпоративної культури та управлінського менеджменту» (Довідка Департаменту культури та інформаційної політики ЗОДА від 04.01.22 № 0007-1/01.2-07).

Участь у тренінгах, вебінарах, круглих столах:

  • 1. 26-27 червня 2017 р. – тренінг за програмою «Активні громадяни», Британська Рада в Україні (Сертифікат).
  • 2. 21 травня 2021 р. – участь у Науково-практичному семінарі «Інформаційна діяльність у бізнесі, політиці та державному управлінні» для дискусії в контексті удосконалення освітніх програм спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» та освітньої підготовки студентів цієї спеціальності (Сертифікат).
  • 3. 17 червня 2021 р. – участь у німецько-українському вебінарі «Читання, освіта і медіа: як стати Бібліотекою року в Німеччині». ВГО Українська бібліотечна асоціація та Goethe-Institut в Україні Україна (Сертифікат).
  • 4. 27 травня 2021 р. – Сертифікат № 0260 про участь в історичному вебінарі Ольги Коляструк «Робота з історичними першоджерелами та їх значення у розвитку критичного мислення учнів» (Меморіальний центр Голокосту «Бабин Яр»; Сертифікат).
  • 5. 23 грудня 2021 – участь у Всеукраїнському науково-практичному круглому столі (онлайн-формат) «Інформаційно-комунікаційна справа. Документно-інформаційні комунікації як свідки, учасники, творці незалежності України та індикатори становлення інформаційного суспільства» (Сертифікат).
  • 6. 5 жовтня 2022 р. – участь у науковому семінарі «Міжнародна мобільність і робота з іншомовною літературою в закордонних бібліотеках і базах даних» (ЗНУ, обсяг 1 година).
  • 7. 29 березня 2023 року – участь у вебінарі «Український голос у глобальних медіа: війна, журналістика миру та боротьба за свободу». Проведено спільно з Мічиганським університетом (США) та Запорізьким національним університетом (Україна) в рамках міжнародного проєктуErasmus+ 620745-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE «Європейські медійні стандарти і цінності незалежної журналістики в еру постправди / EU-Indy» (Сертифікат).
  • 7. 21 червня 2023 р. – участь у Публічній експертній онлайн дискусії «Модерація соціальних мереж під час війни: чи винесені уроки?» Організатори: Центр демократії та верховенства права (Zoom).
  • 8. 20 жовтня 2023 р. – участь у круглому столі «Європейські цінності в українському медіапросторі: виклики та перспективи» в рамках міжнародного проєкту Erasmus+ 620745-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE «Європейські медійні стандарти і цінності незалежної журналістики в еру постправди / EU-Indy» (ЗНУ, обсяг 1,5 години).

 

Наукова робота

  • ORCID: 0000-0002-7621-6313
  • DOI: 10.22094/JOIE.2020.677811

Автор понад 70 наукових та навчально-методичних праць та співавтор колективних монографій. Має публікації у закордонних журналах (Чехія, Прага, Польща), а також у періодичних виданнях, які включені до наукометричної бази Scopus та Index Copernicus.

З 2017 по 2020 роки брала участь у проведенні науково-дослідної роботи кафедри з теми: «Дискурс-аналіз сучасних соціальних комунікацій: парадигмальні, медіакритичні та медіаосвітні аспекти» (НДР № 0116U004857).

Виконавець НДР «Україна в просторі соціальних комунікацій: тренди, кейси, стратегеми розвитку» з реєстрацією в УкрІНТЕІ № 0123U102824 (від 07 червня 2023 до грудня 2028 року).

Керівник над науково-дослідною роботою, що фінансується за рахунок надходжень за держдоговорами на тему: «Наукове обґрунтування вибору професійних методик, стратегічних практик роботи в контексті кризових комунікацій, в умовах трансформаційних процесів» (Договір № 5/23) (з 15 червня 2023 р.).

Участь у підготовці та атестації науково-педагогічних кадрів:

Написала відгук на автореферат дисертації Шевченко Тетяни Сергіївни «Формування медіа-аудиторій засобами телебачення (на прикладі сучасного українського ТБ)», представленої на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій за спеціальністю – 27.00.06 – прикладні соціально-комунікаційні технології – листопад 2018.

Офіційний опонент:

  1. 1. Відгук офіційного опонента на кандидатську дисертацію Гаркавенко Ю. С. Мас-медійні джерела гетеростереотипізації України: комунікаційний аспект. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27.00.01 «Теорія та історія соціальних комунікацій». Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро, 2019 (захист роботи – 29 травня; офіційне підтвердження – жовтень, 2019 р.). https://www.dnu.dp.ua/docs/ndc/dissertations/K08.051.19/autoreferat_5cc7464e373f4.pdf
  2. Відгук офіційного опонента на кандидатську дисертацію Карнауха А. С. «Спортивні комунікації: медійність та соціальне конструювання спорту», подану на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27.00.01 – теорія та історія соціальних комунікацій (23 березня, 2020). У зв’язку із карантином захист відбувся 17.06.2020. http://virtuni.education.zp.ua/info_cpu/sites/default/files/%202_5.pdf
  3. 3. Відгук офіційного опонента на кандидатську дисертацію Хміль-Чуприни В.В. «Популяризація читання художньої літератури в українських засобах масової комунікації» на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій. 27.00.01 – теорія та історія соціальних комунікацій. Дніпро, 27 січня 2021. https://www.dnu.dp.ua/docs/ndc/dissertations/K08.051.19/vidguk2_6004364224168.pdf

Рецензент фахового журналу «Держава та регіони», який включено до наукометричної бази Index Copernicus.

З 2017 року й до 2022 – членкиня журі МАН, секція «Журналістика».

Керівник студентської наукової проблемної групи «Сучасні стратегії організації медійного дискурсу».

Бере участь у підготовці студентів до участі в науково-практичних конференціях, фахових та наукових конкурсах, зокрема у VII Всеукраїнському студентському конкурсі торговельної реклами на базі Київського національного торговельно-економічного університету (5-6 листопада 2019) – розробка фірмового стилю «IT-QUEST» (С.Кущ); у Конкурсі наукових робіт «Науково-популярно про європейські цінності в Україні» у межах Медіафестивалю-2023 (11 травня, ЗНУ), що реалізується в рамках проєкту EU-Indy «Європейські медійні стандарти і цінності незалежної журналістики в еру постправди» за підтримки програми Європейського союзу Еразмус+ за напрямом Модулі Жана Моне (Д.Рибка, В.Колокол); у Конкурсі студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2022-2023 н. р. за спеціальністю «реклама і зв’язки із громадськістю» на базі ЗНУ (Ю. Наумова та А. Осьмак); у щорічному Конкурсі Обласної державної адміністрації для обдарованої молоді у галузі науки в рамках виконання обласної цільової програми «Молодь Запорізького краю на 2022-2026 роки» (Ю.Торянік).

Під керівництвом Баранецької А. Д. студентами опубліковані тези доповідей та наукові фахові статті (Пилявська Д. С., Крамаренко І. Ю., Кузьменко Д. Л., Торянік Ю.Ю., Рибка Д.О., Кузьменко Д.Л.).

Наукові статті у фахових виданнях за період 2018-2023 рр.:

  • 1. Баранецька А. Д. Стратегічні основи PR-комунікації. Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. Науково-виробничий рецензований журнал. Запоріжжя : КПУ. 2018. № 2. С. 81-84. (фахове періодичне видання, включене до наукометричної бази Index Copernicus)
  • 2. Баранецька А. Д. Візуалізація інформації як складник наповнення медіаконтенту. Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. Науково-виробничий рецензований журнал. Запоріжжя : КПУ. 2019. № 3. С. 13-17. (фахове періодичне видання, включене до наукометричної бази Index Copernicus)
  • 3. Баранецька А. Д. Інтегровані комунікації: інтерпретація реклами. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. Науково-виробничий рецензований журнал. Запоріжжя : КПУ. 2020. № 1. С. 90-94. (фахове періодичне видання, включене до наукометричної бази Index Copernicus)
  • 4. Баранецька А. Д. Сторителінг як стратегія розбудови PR-комунікацій. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. Науково-виробничийрецензований журнал. Запоріжжя : КПУ. 2020. № 3. С.53-58 (фахове періодичне видання, включене до наукометричної бази Index Copernicus)
  • 5. Bessarab А., Mitchuk O., Kodatska N., Baranetska A., Kvasnytsia O., Mykytiv G. Social Networksas a Phenomenon of the Information Society. (Соціальні мережі як феномен інформаційного суспільства). Journalof Optimizationin Industrial Engineering. Vol.14, Issue 1, Winter&Spring 2021, 35-42 С. 35-42. URL: http://www.qjie.ir/article_677811.html DOI: 10.22094/JOIE.2020.677811 (міжнародне періодичне видання, включене до наукометричної бази Scopus)
  • 6. Баранецька А. Д. Інформаційно-комунікаційний менеджмент: кризові практики. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика». Науковий журнал. Київ : Видавничий дім «Гельветика». 2021. Т. 32 (71). № 6.C. 112-119. (фахове періодичне видання категорії «Б», включене до наукометричної бази Index Copernicus).
  • 7. Баранецька А.Д., Крамаренко І. Інструменти просування інтернет-ЗМІ (регіональні практики). Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. Науково-виробничий рецензований журнал. Запоріжжя : КПУ. 2021. № 4. С. 73-81. (фахове періодичне видання, включене до наукометричної бази Index Copernicus)
  • 8. Баранецька А. Д. Корпоративні медіа як інструмент реалізації інформаційної діяльності у бізнесі. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. Науково-виробничий рецензований журнал. Запоріжжя : КПУ. 2022. № 1 (49). C. 32-36. (фахове періодичне видання, включене до наукометричної бази Index Copernicus)
  • 9. Баранецька А. Д. Інформаційна діяльність: інтерпретація явища в контексті бізнесу. Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал в галузі  соціальних комунікацій. Київ : Книжкова палата України. 2022. № 2. C. 42-47. (фахове періодичне видання, включене до наукометричної бази Index Copernicus)
  • 10. Баранецька А. Д., Маслова М. В. Лінгвостилістичні параметри заголовків сучасних англомовних медіа публікацій різних прагматичних типів та їх відтворення українською мовою. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика». Науковий журнал. Київ : Видавничий дім «Гельветика». 2022. Т. 33 (72). № 5. C187-193. (фахове періодичне видання категорії «Б», включене до наукометричної бази Index Copernicus).
  • 11. Баранецька А. Д. Візуалізація даних у проєктній діяльності. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. Науково-виробничий рецензований журнал. Запоріжжя : КПУ. 2022. № 4. С.84-90. (фахове періодичне видання категорії «Б», включене до наукометричної бази Index Copernicus).
  • 12. Баранецька А. Д., Кузьменко Д. Л. Комунікаційні інструменти брендингу медичних установ у соціальних мережах. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. Науково-виробничий рецензований журнал. Запоріжжя : КПУ. 2023. № 1. С.94-103. (фахове періодичне видання категорії «Б», включене до наукометричної бази Index Copernicus).
  • 13. Baranetska А. D. Reputation management in the context of strategic communication: aspects of intercorrelation. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. Науково-виробничий рецензований журнал. Запоріжжя : КПУ. 2023. № 3 (55). C. 94-101. (фахове періодичне видання категорії «Б», включене до наукометричної бази Index Copernicus).
  • 14. Баранецька А. Д. Грінвошинг як маніпулятивна (симулякрова) комунікаційна технологія «озеленення» репутації. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика». Науковий журнал. Київ : Видавничий дім «Гельветика». 2023. Т. 34 (73). № 5. (фахове періодичне видання категорії «Б», включене до наукометричної бази Index Copernicus).

Розділи до монографій:

  1. Баранецька А. Д., Кондрико А.А., Романюк Н.М. Особливості відображення української ментальності на шпальтах друкованих медіа. Медіакультура в контексті міждисциплінарних досліджень : монографія / за загал ред. В.В.Березенко, М.А.Лепського, О.О.Семенець ; відп. Ред. К.Г.Сіріньок-Долгарьова. Запоріжжя : Кераміст, 2017. С. 111-127.
  2. Лебідь Н. М., Баранецька А.Д. Позиціонування України інформаційним агентством УНІАН у тематичному та змістовому аспектах. Прикладні дослідження формування сучасного соціально-комунікаційного простору України в умовах становлення інформаційного суспільства / За загал. наук. ред. В. В. Березенко. Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2021. С. 200-227.

Розроблено конспект лекції : Баранецька А. Д. «Гендерована реклама в Україні: трансформація комунікацій». Збірник конспектів лекцій: Права людини та мас-медіа в Україні. Частина 3: Конспекти лекцій / За ред. Виртосу І., Шендеровського К. Київ : Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, 2021. С.233-243. URL: http://labs.journ.univ.kiev.ua/hrj/.

Тези доповідей конференцій за період 2018-2023 рр.:

  • 1. Баранецька А. Д. Візуалізація медіаконтенту як важливий складник реалізації комунікації. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. міжнар. наук.-практ. конф. / за заг. ред. А. А. Мазаракі. (м. Київ, 19 березня 2019 р.). Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-тет, 2019. С. 54-57.
  • 2. Баранецька А. Д. Функціональні характеристики реклами в концепції інтегрованих маркетингових комунікацій. Соціальні комунікації: фундаментальні парадигми розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 04-05 жовтня 2019 р.). Київ : Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2019. С. 47-51.
  • 3. Ivanez T., Baranetska A.D. PR-educationin the Context of Implementation of the New Profile of the State Educational Program «Journalism and Social Communications». Media&EducationPraha: ExtrasystemPraha, 2019. C. 78-83. (закордонне видання)
  • 4. Баранецька А. Д. Візуалізація матеріалу у вивченні концепцій масових комунікацій. «Проблеми та процес реформування освіти в галузі соціальних комунікацій в Україні та країнах ЄС» (м. Влоцлавек,04 листопада – 13 грудня 2019 р.).Республіка Польща, м. Влоцлавек : Куявський університет, 2019. С. 5-10 (закордонне видання)
  • 5. Ковпак В А., Баранецька А. Д. Протонаратив: соціокомунікаційний підхід. Суспільство і особистість у сучасному комунікаційному дискурсіматеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 09–10 квітня 2020 р.).Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2020. С. 261-265.
  • 6. Баранецька А. Д., Голік О. В. Особливості комунікаційної діяльності театрів. Система національних ЗМК у сучасній Україні: нова візія : матеріали ХVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів (м. Дніпро, 16 квітня 2020 р.). Дніпро : ДНУ імені О. Гончара, факультет систем і засобів масової комунікації, 2020. С. 84-85.
  • 7. Ковпак В., Баранецька А. Д. Крос-культурний аспект рекламної та pr-комунікації в підготовці фахівців реклами та PR. Професійна підготовка фахівців у галузі журналістики, реклами та PR : матеріали І Всеукр. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти та молодих вчених (м. Маріуполь, 05 квітня 2020 р.). Маріуполь : МДУ, 2020. С. 144-151.
  • 8. Ковпак В., Баранецька А. Д. Бренд-культура як механізм символічно-змагальної влади. Соціальні комунікації: теорія і практика сучасної науки : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. (м. Київ, 24–25 квітня 2020 р.) Київ : Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2020. С. 62–67.
  • 9. Баранецька А. Д. Корпоративна соціальна відповідальність як важливий складник імідж-менеджменту: комунікаційний аспект. Соціальні комунікації: стратегічні взаємодія та взаємовплив : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 15 травня 2020). Запоріжжя : ЗНУ, 2020. С. 174-179.
  • 10. Баранецька А. Д. Фемвертайзинг як гендерна стратегія сучасної реклами. Соціальні комунікації: фундаментальні парадигми розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції(м. Київ, 24-25 вересня 2020 р.). Київ : Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського, 2020. С. 5-10.
  • 11. Ковпак В. А., Баранецька А. Д. Інформаційні кампанії із захисту прав людини як інструмент медіаадвокації. Людина в українському суспільстві в системі цінностей прав людини: сучасний вимір медіадіяльності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 14 травня 2021 р.).Київ : Інститут журналістики, 2021. С. 116-120.
  • 12. Баранецька А. Д. Медіарилейшнз як інструмент реалізації комунікаційного менеджменту. Соціальні комунікації: теорія і практика сучасної науки : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. (м. Київ, 23–24 квітня 2021 р.). Київ. Таврійський національний університет ім. В. Вернадського, 2021. С. 25-29.
  • 13. Баранецька А. Д. Документ як інформаційно-комунікаційний інструмент. Суспільство і особистість у сучасному комунікаційному дискурсі: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. (м. Запоріжжя, 28 квітня 2021 р.). Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2021. С.156-157.
  • 14. Ковпак В.А., Баранецька А. Д. Документ як важлива компонента організації/реалізації кризових комунікацій. Теоретичні та практичні аспекти розвитку науки : матеріали науково-практичної конференції (м. Чернігів, 28-29 травня 2021 р.). Херсон: Видавництво «Молодий вчений», 2021. С. 141-143.
  • 15. Ковпак В.А., Баранецька А. Д. Бюлетень «Документи і проблеми» ЗЧ ОУН як приклад документаційно-інформаційної платформи діловодства. Соціальні комунікації: стратегічні взаємодія та взаємовплив : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. (м. Запоріжжя, 21 травня 2021 р.), Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2021. С.105-110.
  • 16. Баранецька А. Д. Роль медіа в контексті інформаційної діяльності у бізнесі (аспекти укладання курсу «Інформаційна діяльністьу бізнесі»)
  • The role of media in the context of information activity in business (aspects of arranging the course "Вusiness information activity"). Mйdia a vzdělбvбnн – Media&Education. Praha (CzechRepublic) 2021. С. 7-10. (закордонне видання)
  • 17. Баранецька А. Д. До питання документообігу в реалізації проєктної діяльності. Актуальні проблеми соціальних комунікацій у ХХІ столітті: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції(м. Рівне, 17 грудня 2021 р.). Рівне, 2021. C. 130-135.
  • 18. Баранецька А. Д. Інвестор-рилейшнз як сучасна комунікаційна компонента інформаційної діяльності у бізнесі. Суспільство і особистість у сучасному комунікаційному дискурсі : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 2 листопада 2022 р.) Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2022. 363 с. С. 215-217.
  • 19. Баранецька А. Д. Моніторинг ЗМІ як вектор інформаційної діяльності у бізнесовій сфері. Журналістика майбутнього: виклики, тенденції, перспективи розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. (м. Львів, 18-19 жовтня 2022 р.). Львів : Простір-М, 2022. 312 с. С.183-186.
  • 20. Баранецька А. Д., Кузьменко Д.Л. Роль персонального бренду керівника у просуванні медичного закладу. Міжкультурна комунікація в контексті глобалізаційного діалогу: стратегії розвитку : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. (м. Одеса, 25–26 листопада 2022 р). Одеса. Ч. 2. Львів – Торунь : LihaPres, 2022. 348 с. С. 190-194.
  • 21. Баранецька А. Д. GR-комунікації в інформаційній діяльності у бізнесі. Соціальні комунікації у становленні та розвитку української державности та громадянського суспільства. Стратегеми, наративи, технології та смисли : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 грудня, м. Запоріжжя : ЗНУ, факультет журналістики, 2022. С.161-166.
  • 22. Баранецька А. Д., Торянік Ю. Ю. Соціальні мережі як PR-інструмент стратегічних комунікацій Збройних сил України. «Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика» : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 28–29 квітня 2023 р. Львів – Торунь : Liha-Pres). 96 с. С. 60-65.
  • 23. Баранецька А. Д. До питання використання GR-технологій в інформаційній діяльності бізнес-структур. «Соціальні комунікації в умовах глобалізацій них процесів: стан, тенденції, перспективи : збірник тез за матеріалами Міжнародної наукової конференції (м. Тернопіль, 16-17 червня 2023 року). 2023. 186 с. С. 172-175.
  • 24. Баранецька А. Д., Рибка Д. Мультиплікація як інструмент реалізації сучасних наративів пропагандистських комунікацій. Європейські цінності і медійні стандарти: контекст російсько-української війни : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 19-20 жовтня 2023 року) / за ред. К.Сіріньок-Долгарьової. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 318 с. С. 226-232.

Навчально-методичні праці присвячені питанням теорії журналістики (2), інтегрованим фаховим комунікаціям (2), стратегічним комунікаціям (2).

Коло наукових інтересів: стратегії і тактики медіа-дискурсу, рекламні та PR-комунікації, стратегічний менеджмент комунікацій, інформаційно-комунікаційна діяльність у сфері бізнесу, візуалізація даних, а також стратегічні комунікації, зокрема репутаційний менеджмент, іміджмейкінг, пропагандистські технології, кризові комунікації.

Інформація надана факультетом журналістики

Баранецька Анна Дмитрівна