Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Питання вдосконалення освітнього процесу та функціонування вишу обговорили представники ректорату і студенти

Питання вдосконалення освітнього процесу та функціонування вишу обговорили представники ректорату і студенти

Питання вдосконалення освітнього процесу та функціонування вишу обговорили представники ректорату і студенти
26.10.2017 17:47 Все Головні новини студентське самоврядування засідання модернізація

У рамках робочих нарад, які періодично відбуваються у виші, за участі представників студентського самоврядування та керівного складу ЗНУ, пройшло чергове засідання групи на базі Музею історії та розвитку. Цього разу участь у заході з боку ректорату взяли – голова Наглядової ради університету Микола Фролов, в.о. ректора Олександр Бондар, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Олександр Гура, головний бухгалтер Оксана Арістова та головний інженер АГЧ Валентин Моцак, а також з боку студактиву – голова студентської ради Анастасія Довгополова, керівник студентського телебачення ZNU-TV Марія Пересипко, голови студрад факультетів та Економіко-правничого коледжу.

На початку зустрічі голова Наглядової ради університету Микола Фролов виокреслив ряд актуальних питань, які були винесені на розгляд учасників засідання. Цього разу у центрі уваги присутніх були такі теми як модернізація освітнього процесу та вирішення окремих господарських проблем, що виникли у студентів – мешканців університетських гуртожитків.
Звертаючись до студентської молоді, Микола Олександрович підкреслив, що у центрі уваги представників ректорату залишаються передусім питання покращення якості освітнього процесу та модернізації його матеріальної бази. У зв’язку із цим заплановано поступово осучаснити обладнання лабораторій, зростатиме кількість аудиторій з мультимедійним забезпеченням (зараз з цією метою співробітники АГЧ проводять ремонт та підготовку аудиторії №37 у навчальному корпусі №1) тощо. Адже увесь цей комплекс заходів має забезпечити якісну підготовку студентів відповідно до стандартів європейського рівня та вимог сьогодення. Багато вже зроблено у цьому плані: у виші функціонує електронна навчальна платформа Moodle, успішно реалізовується концепція вивчення іноземних мов, студентам викладають висококваліфіковані фахівці, які обов’язково мають наукові ступені і вчені звання – кандидати наук, доценти та доктори наук, професори, що постійно підвищують свою кваліфікацію, а також здійснюються ремонти аудиторного фонду і багато іншого. Проте чимало ще передбачено вдосконалювати у цьому напрямку. З цією метою до обговорення питань та пропозицій, представлених студентськими активістами і ректоратом, долучалися й господарники вишу.
Передусім Микола Фролов, Олександр Бондар та Олександр Гура відповіли на запитання студентських активістів. Вони переважно стосувалися організації навчального процесу, зокрема молодь цікавилася: заповненням академічних паперових та електронних журналів викладачами (що є обов'язковим для візуалізації результатів навчання), механізмом нарахування балів та переведення оцінок у бали, чи потрібно для успішної атестації вести конспекти лекцій, чи обов’язковою є присутність на лекції студента, йшлося і про неможливість віднімати бали у системі накопичення тощо. Виказали й низку нарікань з приводу організації лекційних та семінарських занять. Голова наглядової ради ЗНУ Микола Фролов запевнив присутніх на засіданні студентів, що список запитань, які вони запропонували, буде передано й у деканати – для їхнього опрацювання і здійснення необхідних заходів з вдосконалення навчального процесу. Окрім іншого, наприкінці семестру мають відбутися ректорські перевірки за результатами проведеної на факультетах роботи. У рамках дискусії Олександр Гура у черговий раз закликав студентів для отримання зворотнього зв’язку здійснити оцінювання курсів наприкінці семестру.
Інший блок представлених для обговорення питань стосувався проблем господарської діяльності мешканців гуртожитків. Студрада звернулася до представників ректорату із проханням закупити електроплити для заміни тих, що вийшли з ладу – за рахунок її спецфонду. Наразі питання узгоджується із бухгалтерією університету.
Аби вирішити проблему щодо забезпечення окремим приміщенням студентського телебачення ZNU-TV, яке зараз розміщується у кімнаті студради університету (№210, навчальний корпус № 4), до представників ректорату звернулися Марія Пересипко та голова студради Анастасія Долгополова. Пропозицію підтримали й передали на опрацювання проректору Олександру Гурі. Вирішували й питання друку студентського журналу «MAGMA».
Головний інженер вишу Валентин Моцак доповів про ремонти, які вже здійснили у гуртожитках ЗНУ і про стан готовності до опалювального сезону, а також окреслив обсяги ремонтних робіт, які мають здійснити найближчим часом у гуртожитку №3 – це заміна металевих труб водопроводів на пластикові та пов’язані із цим сантехнічні роботи. Також він пояснив причини затримки подачі тепла у ЗНУ – через технічні неполадки у системі трубопроводу, адже усі внутрішні системи вишу були завчасно підготовлені та перевірені до початку опалювального сезону. Керівники ЗНУ зауважили, що вже найближчими днями корпуси та гуртожитки почнуть обігріватися і навчальний процес триватиме стабільно за графіком.
Микола Фролов озвучив плани стосовно комплексу інших ремонтних робіт та окреслив терміни виконання, пояснив стосовно забезпечення необхідним обладнанням археологічної експедиції, яка щороку працює під керівництвом доцента історичного факультету, завідувача археологічної лабораторії Миколи Тощева. Були розглянуті й інші господарські питання, зокрема, щодо організації охорони гуртожитків.
Насамкінець очільник вишу закликав молодь долучитися до участі у загальноуніверситетських та міських заходах: студентській спартакіаді ЗНУ, представників вишу також запросили у якості учасників та волонтерів масштабної бігової події – Zaporizhstal Half Marathon 2017, що проходитиме вперше 5 листопада у місті. Між іншим він закликав представників студради організувати системну роботу, аби вчасно готувати усі необхідні для гармонійного розвитку університетського самоврядування заходи.

Олена Хлистун

Схожі новини