
Шостого березня в Торговому коледжі Запорізького національного університету відбувся конкурс студентської професійної майстерності – «Пряник-FEST». Варто відзначити, що в давні часи слов’яни закликали Весну «веснянками», а студенти ТК ЗНУ закликали цю примхливу пані смачними, духмяними пряниками.
Цей фестиваль об’єднав та згуртував студентів усіх спеціальностей. Заявки на участь у конкурсі надали дві команди, у кожній – по 2 представники з усіх 4 спеціальностей, за якими навчає Торговий коледж.
Студенти ретельно готувались до цього дня, щоб виготовити найсмачніший, найкорисніший та найкрасивіший пряник. Команди створили свої пекарні, розробили власний бренд, логотип, продумали рекламу, підготували різні способи пакування та, найголовніше, власноруч виготовили та розмалювали біля 100 пряників.
Команда «Пряникові феї» з блиском презентувала свою пекарню, у якій кожен учасник виконував певні ролі. Технологи відповідали за пошук рецепту ідеального пряника, маркетологи – за гідну рекламу, товарознавці – за привабливу упаковку, а бухгалтер розраховував собівартість та рентабельність такого виробництва. Згуртовані та дружні, вони презентували яскраві пряники та креативно підійшли до питання реклами свого продукту.
Команда «Няшки-вкусняшки» зробила акцент на користі та натуральності інгредієнтів. Їхні варіанти святкового пакування підкорили журі. Тут був пряничний торт, святкові набори, дитячі пряники та пряникова цукерка. Рекламу своєї арт-кондитерської вони пропонують робити у соціальних мережах, календарях та за допомогою візитівок. Змагались команди і в інтелектуальній вікторині «Пряникове містечко», де продемонстрували знання історії та сьогодення пряникових виробів.
За оцінками журі, перемогу отримала команда «Няшки-вкусняшки» та їх кондитерська «Солодка фантазія». Колектив Торгового коледжу ЗНУ привітав переможців та побажав їм успішно застосувати отримані навички у подальшій професійній діяльності.
Фотогалерея:
https://www.facebook.com/pg/univerzp/photos/?tab=album&album_id=1952731151422935
Торговий коледж ЗНУ