Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Майбутні журналісти провели заходи з нагоди Тижня медіаграмотності

Майбутні журналісти провели заходи з нагоди Тижня медіаграмотності

Майбутні журналісти провели заходи з нагоди Тижня медіаграмотності
02.11.2018 14:50 Все Факультети Журналістики факультет журналістики Тиждень меді грамотності профорієнтаційна діяльність

Упродовж Тижня медіаграмотності (24-31 жовтня) студенти 4 курсу факультету журналістики ЗНУ в рамках вибіркової дисципліни «Міжнародна журналістика» (викладач – доцент Тетяна Іванюха) взяли участь у Мандрівному фестивалі «Docudays UA», відвідали школи Запоріжжя з медіаосвітніми уроками та долучилися до проведення Запорізької книжкової толоки.

Всесвітній тиждень медійно-інформаційної грамотності щорічно відзначає
ться за ініціативи ЮНЕСКО. Цього року він пройшов 24-31 жовтня під гаслом «Медійно та інформаційно грамотні міста» (Media and Information Literate Cities: Voices, Powers, and Change Makers) (https://en.unesco.org/globalmilweek2018). За
задумом ЮНЕСКО, це – чудова нагода привернути увагу до питання, проаналізувати і відсвяткувати досягнення на шляху до медійно та інформаційно грамотного суспільства. Медійно-інформаційна грамотність, за концепцією ЮНЕСКО, об’єднує три взаємопов’язані комплекси компетенцій – інформаційну грамотність, медіаграмотність і технологічну/цифрову грамотність.
Із метою підвищення власної медіаінформаційної грамотності студенти переглянули документальний фільм «Привіт – Салям» нідерландської режисерки Кім Бранд. Із пропозицією запорізького кіноклубу «Сходження» в особі його директора Олександри Дегтяренко стати одним із майданчиків для проведення кінопоказу фільмів правозахисної тематики в рамках всеукраїнського фестивалю «Docudays UA» факультет журналістики радо погодився. За відгуками студентів, їх привабила й проблема, висвітлена в документальній стрічці, і майстерна робота його творців – хороші кадри і локації, професійна світлокорекція.
Студентка Вероніка Хорольська зазначає: «Я вважаю, що автори обрали чудовий метод розкриття проблеми мігрантів – крізь погляд дітей, адже вони мають «чисте», неполітизоване бачення. Діти можуть краще розуміти суть речей і відверто розповідати про свої почуття. Дуже вдалими є образи снігу, який вперше бачать діти-вихідці з країн Близького Сходу, їх мрії про те, ким вони хочуть стати, коли виростуть».
Із цією точкою зору погоджується Сєда Власова: «Цей фільм демонструє, як важливо сьогодні поширювати патерни свідомого батьківства. Батьки головних героїв, учнів школи, не стали табуювати тему війни, біженців, смерті, а навпаки, вирішили показати, як живуть інші діти, доля яких більш складна. На мою думку, головна ідея стрічки – наголосити, що замість емоцій, варто надати нужденним хоч краплю допомоги, бо море – то є множинність крапель».
Також група четвертокурсників провела медіаосвітні уроки для 10- та 11-класників ЗОШ № 20 м. Запоріжжя. Оскільки школа має екологічний профіль, студенти-журналісти запропонували цікаву інформацію про сучасні науково-популярні ЗМІ. Олена Міщенко (до речі, випускниця цієї школи) провела бесіду щодо актуальних екологічних проблем і розповіла про сучасну екологічну журналістику, Ольга Корнієнко висвітлила діяльність телемережі «Дискавері», а Катерина Корольова поділилася інформацією про найпопулярніше видання світу – журнал «Нешнл Джеогрефік». Молодь обговорила роль ЗМІ у розв’язанні сучасних проблем людства, місію та імідж екологічного активіста й журналіста, також для учнів провели цікавий квест за прослуханою лекцією.
Наприкінці заходу студенти розповіли про свій виш та про факультет журналістики, поінформували майбутніх абітурієнтів про День відкритих дверей, Медіафестиваль та інші заходи, роздали іміджеву продукцію факультету.

Кафедра теорії комунікації, реклами та зв’язків із громадськістю

Схожі новини