Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студенти провели позачергову конференцію, щоб обговорити поточні важливі питання: Положення про студсамоврядування та ребрендинг вишу

Студенти провели позачергову конференцію, щоб обговорити поточні важливі питання: Положення про студсамоврядування та ребрендинг вишу

Студенти провели позачергову конференцію, щоб обговорити поточні важливі питання: Положення про студсамоврядування та ребрендинг вишу
27.11.2018 14:59 Все Головні новини Студентська конференція студрада Положення про студентське самоврядування ребрендинг

Днями в Запорізькому національному університеті відбулося позачергове засідання Студентської конференції. 145 студентів-активістів – представників усіх факультетів і коледжів вишу – зібралися разом, аби обговорити актуальні питання студентського самоврядування. Під час засідання його учасники розглянули зміни до Положення про студентське самоврядування й участь студентства в процесі ребрендингу вишу, зокрема про створення робочої групи з розробки логотипу ЗНУ.

На початку заходу голова студентської ради ЗНУ Марія Пересипко привітала присутніх і надала слово першому доповідачу – голові навчального сектору студради Костянтину Федосєєву. У своєму виступі Костянтин, зокрема пояснив, чим зумовлюється на сьогодні необхідність внесення змін до чинного Положення. Ця потреба пояснюється не лише внесеннями змін до чинного законодавства України, яке регламентує діяльність студентських рад, але й об’єднанням Запорізького державного університету та Запорізької державної інженерної академії. До речі, представник останнього закладу вищої освіти був присутнім на конференції.

Зокрема, учасники конференції постановили, що голова студради ЗДІА (із 1 січня – Інженерного інституту ЗНУ) буде підпорядковуватись голові студентської ради Запорізького національного університету. Однак, при цьому це буде окремий підрозділ, у якому збережеться його специфіка і самоназви (скажімо, на сьогодні студентська рада ЗДІА називається сенатом, а голови студентських рад факультетів – президентами).

У результаті доповіді й короткого обговорення делегати від студентства ЗНУ проголосували за запропоновані зміни до Положення (140 осіб – «за», 4 – «проти», 1 – утримався).

Щодо питання про ребрендинг в ЗНУ, перебіг цього важливого процесу і ролі студентства у створенні сучасного логотипу вишу виступив заступник голови студентської ради Антон Назаренко.

Він наголосив, що важко переоцінити значення створення власного бренду для сучасного закладу освіти. Тож конкурс на кращий логотип університету,  при всій демократичності й важливості цього кроку, не вирішує проблему загалом.

Антон наголосив, що на його думку, необхідно було провести стратегічну сесію, визначитися із місією вишу, його візією та цінностями, які й мають знайти своє відображення не лише в логотипі, але й у бренд-буці університету, розробленому професійним дизайнером.

Він запропонував взяти за основу визначення університету та його мети і завдань взяти визначення, розроблені під час стратегічної сесії, яка відбулася влітку 2018 році та в якій взяли участь 50 лідерів студентського самоврядування ЗНУ.

За його пропозицією, присутні при визначенні місії ЗНУ зупинились на формулюванні, що це – «створення платформи для самореалізації, комунікації студентів, отримання ними знань, набуття досвіду як основи для їхнього розвитку протягом всього життя». А до цінностей ЗНУ віднесли: відповідальність, свободу, толерантність, розвиток та єдність.

Антон Назаренко запропонував організувати робочу групу зі створення сучасного бренда ЗНУ. Під час голосування 143 особи були «за», 2 – «проти», 0 – утрималось.

Самого Антона відкритим голосуванням обрали головою робочої групи. За його кандидатуру проголосували 144 особи, 1 учасник конференції був проти, 0 – утрималось. Він попросив усіх, хто хоче увійти до складу робочої групи, найближчими днями звертатися до нього й пропонувати свої кандидатури.

До завдань цієї групи входить: збір інформації для оформлення заявки на розробку логотипа, пошук дизайнера, отримання брендового продукту, за потреби, внесення у нього змін тощо. У результаті отриманий логотип візьме участь у загальноуніверситетському конкурсі, який триватиме до 19 грудня. Тому всі необхідні етапи підготовки і створення логотипа робоча група має подолати у стислі терміни.

Уже 27 грудня представники цієї групи оприлюднили в соцмережах гугл-форму: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeO4ykHEmJut1TaA429OvXakIz9OMgKXH3PNCHrST7wh9kaJQ/viewform?usp=sf_link

Вони просять всіх небайдужих представників студентства заповнити цей документ, адже при створенні нового логотипа має бути врахована думка кожного. Крім того, на цьому тижні заплановані зустрічі членів робочої групи з представниками всіх факультетів, аби ті мали змогу висловити всі свої зауваження й побажання щодо нового бренду ЗНУ.

Антон Назаренко наприкінці зустрічі наголосив, що це – дуже важлива й відповідальна справа. Адже на сьогодні, в умовах гострої конкуренції між українськими закладами вищої освіти, всі університети повинні будуть розробити власні впізнавані й сучасні бренди. І тоді процес створення логотипа, проведений представниками студактиву ЗНУ може стати взірцем для інших вишів.

 

Таміла Тарасенко

 

Схожі новини