Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На базі РОНІКу відбулася зустріч із вчителями географії з аналізу типових помилок абітурієнтів на ЗНО

На базі РОНІКу відбулася зустріч із вчителями географії з аналізу типових помилок абітурієнтів на ЗНО

На базі РОНІКу відбулася зустріч із вчителями географії з аналізу типових помилок абітурієнтів на ЗНО
08.04.2019 12:57 Все Головні новини РОНІК Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування РОНІК відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування семінари профорієнтаційна діяльність співпраця зі школами пробне ЗНО

Про ефективне освоєння школярами тестових технологій у контексті підготовки до ЗНО з географії 4 квітня в рамках аналітичного семінару із аналізу типових помилок абітурієнтів на ЗНО дискутували вчителі географії (12 учасників) закладів середньої освіти міста та спікер заходу Євген Бортников, к. геол.-мінарал.н., доцент кафедри туризму факультету фізичного виховання ЗНУ. Захід проходив у рамках діяльності Регіонального освітньо-наукового інноваційного комплексу ЗНУ (РОНІК). Семінар відбувся за сприяння представників відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування під керівництвом його начальника Галини Микитів.

Євген Бортников зауважив, що серед учасників пробних тренінгових сесій ЗНО 256 абітурієнтів обрало дисципліну «географія», що майже в два рази менше минулорічних показників. Такий же спад зацікавленості у цій дисципліні як категоріальній серед дисциплін ЗНО підтвердили й вчителі-предметники. Відповідно, спостерігаються й тенденції до зменшення рейтингових позицій у кількості набраних балів серед учасників: мінімальні бали (100–123) серед цьогорічних учасників набрало більше сотні абітурієнтів, – а це майже половина тих, хто складав. Наприклад, насиченими «топовими» помилками в антирейтингу Євгеном Бортниковим були відзначені такі тематичні сегменти: «атмосферний тиск», «джерела географічної інформації», «ландшафти», «літосфера», «геотермічна ступінь». За його словами, абітурієнти найчастіше оминають блок задач, і це дуже впливає на загальну кількість балів, хоча недостатній рівень володіння загальними географічними знаннями (циклон/антициклон; тектоніка, геологія та ін.) також часто стає перепоною до успішного складання тестування з географії.

Системність проблеми учасники семінару вбачають серед іншого й у певних невідповідностях даних підручників реаліям сьогодення.

Професійно, дотепно, із прикладами пройшов і цей аналітичний семінар. Вчителі географії зазначили, що такі зустрічі для них є вкрай необхідними, адже їх спільнота у педагогічній громаді тільки зменшується, а вони прагнуть тримати руку на пульсі інноваційних підходів, методик та технологій. Тож попередньо домовилися зустрітися в наступному навчальному році.

Підбиваючи підсумки проведення аналітичних семінарів, висловлюємо щиру подяку небайдужим освітянам (загальна кількість 148), які відгукнулися на нашу пропозицію щодо участі у подібних заходах, всім директорам шкіл, які підтримали своїх колег у прагненні до якісної підготовки абітурієнтів до зовнішнього незалежного оцінювання, модераторам семінарів – науково-педагогічним працівникам факультетів ЗНУ, котрі забезпечили аналітичні довідки з аналізу типових помилок абітурієнтів на ЗНО з відповідних дисциплін та шляхів їх усунення, відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування ЗНУ.

Переконані, що висока ефективність співпраці вчителя закладу середньої освіти та викладача вишу стане запорукою успішної систематизації та узагальнення навчальних досягнень учнів, яких ми чекаємо як кращу складову нашої студентської громади.

 

Вікторія Ковпак,

координатор РОНІКу

 

Схожі новини