Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На економічному факультеті підбили підсумки міського Фестивалю рекламних проектів

На економічному факультеті підбили підсумки міського Фестивалю рекламних проектів

На економічному факультеті підбили підсумки міського Фестивалю рекламних проектів
17.05.2019 10:57 Все Головні новини Факультети Економічний Економфак конкурс «Фестиваль реклами»

15 травня на базі економічного факультету ЗНУ був проведений щорічний конкурс «Фестиваль рекламних проектів», організований керівництвом факультету на чолі з деканом Аллою Череп. Організаторами Фестивалю рекламних проектів виступили представники економічного факультету та кафедри управління персоналом і маркетингу Запорізького національного університету, Запорізької обласної державної адміністрації, Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу».

За словами організаторів, учасником цього конкурсу може бути будь-яка особа, що є студентом будь-якої форми навчання вищого навчального закладу всіх форм власності, коледжу, учнем школи, професійного училища. Крім того, у межах фестивалю були проведені творчі конкурси друкованої, відео- та артреклами у номінаціях: «Реклама спеціальності» (у тому числі ребрендинг сайту кафедри, факультету), «Комерційна реклама», «Некомерційна реклама», «Соціальна реклама». Загалом, метою і завданням Фестивалю рекламних проектів - є сприяння утвердженню принципів розробки реклами та етики рекламування, пошук та популяризація творчих досягнень молоді у галузі рекламної діяльності, підвищення рівня підготовки майбутніх фахівців у галузі рекламних проектів. Відзначимо, що цей конкурс став традиційним на факультеті, адже проводиться вже 7 рік поспіль.

Модератором конкурсу виступила в.о. заступника декана з наукової роботи Ліна Худолєй, а членами конкурсної комісії – науково-педагогічні працівники факультету та вишу і роботодавці, які оцінювали креативність, змістовність та яскравість викладеного матеріалу, знання основних тенденцій та напрямів специфіки тієї чи іншої спеціальності. Серед них: Олександр Бондар - перший проректор ЗНУ; декан економічного факультету Алла Череп, Микола Іванов - д.е.н., професор, завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу; Ліна Худолєй, к.е.н. - в.о. заступника декана з наукової роботи економічного факультету; Ірина Нагаєць - директор меблевого салону «Сова»; Олена Старікова - керівник Малої академії управління бізнесом ПНЗ «КРЦМтаШ»; Любов Стародворська - директор рекламно-інформаційної компанії «РіК»; Валентина Воронкова - д.філос.н., професор, завідувач кафедри менеджменту організацій і управління проектами Запорізького державного інженерного інститут ЗНУ; Марина Ажажа - к.д.у., доцент кафедри менеджменту організацій і управління проектами Запорізького державного інженерного інститут ЗНУ.

Вітаючи учасників конкурсу, перший проректор Олександр Бондар відзначив важливість активної участі студентів у пошуці інноваційних та креативних ідей для реклами і  популяризації факультету. Це, на його думку, допоможе молоді в подальшому стати різноплановими фахівцями і реалізувати себе не тільки в галузі економіки, але і в суміжних галузях.

Привітала учасників заходу і декан факультету Алла Череп, яка наголосила, що на факультеті велика увага приділяється популяризації спеціальностей для підвищення іміджу факультету і вишу. Так, цього року фестиваль має регіональний характер, а в наступному планується проводити цей захід вже на всеукраїнському рівні. При цьому попередні роки продемонстрували, що на факультеті навчаються талановиті студенти, які мають творчий погляд. Також до фестивалю цього року реклами долучились і школярі.

Студенти різних курсів (молодших і старших)  та різних напрямів підготовки, які взяли участь у творчих змаганнях, підготували 18 цікавих, творчих відео презентацій та відеороликів рекламного характеру для майбутніх абітурієнтів про більшість кафедр факультету, спеціальностей,  напрямів підготовки та освітніх програм, зокрема про  «Облік та оподаткування», «Фінанси, банківська справа і страхування», «Економічна кібернетика», «Міжнародна економіка», «Маркетинг», «Управління фінансово-економічною безпекою», «Управління персоналом», «Управління проектами».

Так, у номінації «Реклама факультету» свої роботи показали 4 групи студентів бакалаврів і магістрів різних спеціальностей, у номінації «Реклама спеціальності» - 9 груп студентів, у номінації «Соціальна реклама» - 3 групи, у номінації «Некомерційна реклама» - 1 група, а у номінації «Комерційна реклама»  свою роботу – розробку фірмового стилю навчального закладу презентувала представниця Навчального закладу ПНЗ «КРЦтаШ» МАУБ.

У своїх презентаціях студенти показали які знання і навички можна здобути, навчаючись за різними фахами, які переваги економічних професій, в яких галузях можна реалізуватись випускникам, які переваги студентського життя, хто викладає основні фахові дисципліни, яка основна мета діяльності кафедр факультету та інші цікаві аспекти. Так, студенти презентували творчі роботи з мотивуючими слоганами і креативним підходом до роботи, раціональні, гумористичні, казкові і емоційні відео («Звичайний день студента», «Три кібернетики або три богатирі» та інші), доносили інформацію про факультет в нестандартній формі (у вигляді випуску новин з прямим включенням), використовували коментарі успішних випускників факультету, які розповідали про особливості навчання на факультеті і дружню підтримку. Цікавими були приклади соціальної реклами про популяризацію здорового способу життя та про шкоду паління.

Так, за результатами конкурсу були визначені переможці в усіх номінаціях. Так, в номінації «Реклама факультету» 1 місце посіли  студенти 1 курсу спеціальність «Фінанси, банківська справа і страхування»: Аліна Бугайова, Вікторія Кармазіна, Вікторія Діброва. Друге місце посіли студенти 2 курсу спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування»: Грінченко Юлія, Денисенко Анастасія, Єрмакова Дар’я, Махмуд Карина, Тюріна Світлана, Журавльова Анастасія, Непомняща Владислава, Іпатько Маргарита, Харченко Лариса, Хапрова Дар’я. У номінації «Реклама спеціальності» 1 місце посіли студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг»: Чемерис Радіон, Гребенюк Ольга, Гуцаленко Ганна, Максименко Ганна, Жукова Тетяна, Рзаєва Есміра. Друге місце посіли студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг»: Юлпатов Микита, Лабенська Юлія, Блінов Владислав, Прокоф’єв Ігор, Павельчук Ліза, Марунчак Олена, Лиходід Анастасія, Маренченко Дар’я, Солома Анна, Мисько Влад. Крім того, ці студенти за результатом голосування студентів отримали приз глядацьких симпатій. Третє місце розділили студенти 3 курсу спеціальності «Управління персоналом» Максим Боличев та Вікторія Линовецька, а також студентка 3 курсу спеціальності «Економічна кібернетика» Анастасія Пісоцька. У номінації «Соціальна реклама» 1 місце отримав студент 1 курсу магістратури спеціальність «Управління проектами» Максим Денисенко. Зокрема, він був нагороджений грошовим сертифікатом від спонсорів заходу. Друге місце посіли студенти 1 курсу спеціальності «Міжнародна економіка» Ткачук Олександр, Нечипоренко Єгор, Хрипченко Валерій, Безугла Анастасія, Сулейманова Айбініс, Голобородько Ксенія, Михайленко Роман, Лопшунков Олександр. Також були відзначені студенти, які підготували проекти в номінаціях «Некомерційна реклама»:  Андрієнко Анастасія, Геворгян Гоарг, Паскал Олександра, Матвієнко Даніл, Котухов Дмитро, Фоменко Дар'я та та в номінації «Комерційна реклама»: Олена Губка (3 курс, спеціалізація «Школа дизайну» Навчальний заклад ПНЗ «КРЦтаШ» МАУБ).

Зауважимо, що більшість учасників, які взяли участь у конкурсі, були нагороджені почесними грамотами і солодкими подарунками. Крім того, грамотами були відзначені і члени журі. В свою чергу, Ірина Нагаєць запросила студентів-переможців в номінації «Реклама спеціальності» Анастасію Пісоцьку, Максима Денисенка та інших далі продовжити співпрацю в напрямку digital реклами.  

 

Олена Переверзєва

Схожі новини