Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студентам факультету менеджменту розповіли про технології SMM

Студентам факультету менеджменту розповіли про технології SMM

Студентам факультету менеджменту розповіли про технології   SMM
28.11.2019 16:15 Все Головні новини Факультети Менеджменту Факультет менеджменту SMM

Двадцять восьмого листопада у ЗНУ відбувся майстер-клас для студентів факультету менеджменту, який провела студентка 4 курсу факультету менеджменту (освітня програма «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»), яка має досвід роботи SMM-менеджером і працює в цій в галузі, Поліна Касай.

Відкрив захід і представив спікера завідувач кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Дамір Бікулов, який звернув увагу на актуальність використання SMM-технологій як сучасного перспективного напрямку в різних галузях.   Головна мета заходу – поділитися досвідом та розкрити специфіку роботи SMM-фахівця   на практиці.

Спікер цієї зустрічі розповіла про SMM-засоби, «лайфхаки» та технології просування бізнес цілей та власного бренду в соцмережах, методи збільшення аудиторії у соцмережах і формування популярного контенту, про особливості і методи формування «лідерів думок» у соцмережах, а також про програми, які допоможуть зробити SMM діяльність більш ефективною та інше.

Крім того, учасники зустрічі проаналізували активність студентської аудиторії за статевим принципом в соцмережі Instagram, спростували існуючі міфи про те, що хлопці менш активно роблять пости в мережі Instagram. Також студенти мали змогу дізнатись, які соціальні мережі й платформи є більш трендовими і ефективними майданчиками для SMM в різних галузях (Твіттер, Facebook, Telegram, Instagram, Youtube, Tik Tok). Вона зазначила, що важливими чинниками, які впливають на ефективність діяльності SMM-менеджера є використання різних інструментів і методів просування контенту (геолокація, #), додатків для  фото і stories, генерування цікавого контенту, відео тощо.

Під час заходу практикуючий SMM-фахівець поділилась своїм досвідом роботи в цій галузі, розповівши про ефективні методи генерування цікавого контенту (інфо-блог, мотивація, гумор, живі фото, креативна і динамічна візуалізація, формування концептуального характеру stories, використання інтерактивів), про принципи роботи соцмереж та інше. Наприкінці зустрічі спікер відповіла на питання багатьох зацікавлених студентів та поділилася професійними секретами щодо реалізації   себе у галузі SMM.



Олена Переверзєва

Схожі новини