Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Представники факультету журналістики взяли участь у засіданні круглого столу «Сучасні медіа: виклики сьогодення та перспективи майбутнього»

Представники факультету журналістики взяли участь у засіданні круглого столу «Сучасні медіа: виклики сьогодення та перспективи майбутнього»

Представники факультету журналістики взяли участь у засіданні круглого столу «Сучасні медіа: виклики сьогодення та перспективи майбутнього»
12.06.2020 11:16 Все Головні новини Факультети Журналістики ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики наукова діяльність круглий стіл

Із нагоди відзначення Дня журналіста України на платформі Zoom третього червня колектив кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету провів засідання круглого столу «Сучасні медіа: виклики сьогодення та перспективи майбутнього». До заходу за запрошенням радо долучилися викладачі факультету журналістики ЗНУ(ZNU, Zaporizhzhia National University), зокрема представники кафедри журналістики: к.соц.ком., завідувач кафедри Любченко Ю.В. і к.соц.ком., доц. Мірошниченко П.В., з кафедри теорії комунікації, реклами та зв'язків із громадськістю: д.соц.ком., проф., завідувач кафедри Березенко В.В., д.соц.ком., доц. Ковпак В.А., к.соц.ком. Баранецька А.Д. та к.філол.н., доц. Доценко К.О., з кафедри видавничої справи та редагування: к.філол.н., доц., завідувач Плеханова Т.М. і к.соц.ком. Кондрико А.А.

Мета заходу – науковий розгляд актуальних проблем у галузях журналістики, медіа і реклами в умовах діджиталізації медіапростору, обмін ідеями та технологіями, досвідом їх запровадження в цифровому суспільстві в сучасних умовах соціальної взаємодії.

Конструктивний діалог забезпечився завдяки участі не лише науково-педагогічних працівників вишів, а й представництва бізнес-структур та громадських організацій

Під час зустрічі обговорювали низку питань, основними з яких були такі: професійні стандарти журналістики в ситуації пандемії та карантину; висвітлення актуальних проблем у національних та регіональних ЗМІ;Феномен Zoom: новий формат соціальної взаємодії. Бізнесові та соціальнокомунікаційні аспекти; нова хвиля діджиталізації та тренди PR-комунікацій; соціальна відповідальність брендів в умовах глобальних викликів; соціальна реклама: тенденції та інновації; фейки як загроза здоров’ю людей; та медіабезпека та медіаграмотність задля збереження людства. Інфодемія.

Така зустріч не лише окреслила нові візії  для вирішення проблемних фахових аспектів, а й заклала основу для подальших досліджень та співпраці.

 

Вікторія Ковпак,

факультет журналістики

 

Схожі новини