Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, SMM-фахівець, спеціаліст із розвитку соціальних мереж у digital-відділі телеканалу «Україна» Ірина Кабова

«Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, SMM-фахівець, спеціаліст із розвитку соціальних мереж у digital-відділі телеканалу «Україна» Ірина Кабова

«Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, SMM-фахівець, спеціаліст із розвитку соціальних мереж у digital-відділі телеканалу «Україна» Ірина Кабова
17.07.2020 13:18 Все Головні новини Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ Факультети Журналістики ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування пресслужба проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»

У Запорізькому національному університеті триває реалізація профорієнтаційного проєкту «Історії успіхів випускників ЗНУ». Цього разу публікація присвячена історії навчання у виші та професійного становлення вихованки факультету журналістики, SMM-фахівця, спеціаліста з розвитку соціальних мереж у digital-відділі телеканалу «Україна» Ірина Кабова.

- Пані Ірино, розкажіть, будь ласка, як Ви прийшли у професію журналіста?

- Про журналістику я мріяла з сьомого класу. У пам'ять врізався момент, коли твердо вирішила ким стану — якраз писала твір із французької на цю тему. До випускного бажання не змінилось, тож я вступила до ЗНУ, ще тоді на відділення журналістики філологічного факультету.

- Як проходило навчання? Що Вам найбільше знадобилося у житті з того, що Ви винесли з університету?

- Цікаві роки студентські! Університет дав важливе розуміння того, що я хочу й куди рухатися, навички роботи з інформацією та принципи. Так склалось, що за фахом я пропрацювала лише кілька років, а в декреті «перекваліфікувалась» на SMM-фахівця. І хоча я люблю свою роботу, за багатьма речами сумую. Утім, зараз я працюю у digital-відділі телеканалу «Україна», якраз як фахівець із розвитку соціальних мереж. І навички професії стали у пригоді! Особливо – вміння перевіряти інформацію, навіть якщо її вже видали в ефір і тричі перевірили редактори та журналісти. Людський фактор є завжди, й ніхто не застрахований від помилки.

- Ви підтримуєте зв’язок із тими, з ким разом навчалися?

- Університет дав мені не лише знання, а й найближчих людей. Обидві мої куми – із моєї групи. Пам'ятаю, як на першому курсі наш куратор Віктор Володимирович Костюк наголошував, що університет — це те місце, де ми набуваємо не тільки знання, а й важливі соціальні контакти. Це працює. Нас розкидало Україною й світом, але ж як приємно за кулісами концерту чи на презентації зустріти колегу зі студентської лави! Із багатьма дружимо, або ж віртуально підтримуємо зв'язок через соціальні мережі. І мова не лише про свій курс, а й тих, хто на 1-2 курси старші та молодші.

- Що думаєте про свою професію? Як вважаєте, чи є вона досі актуальною, чи сильно змінилася останнім часом? 

- Кажуть, що зараз журналістика стала брудною справою, та це не так. Людину оцінюють за її справами, тож як і завжди, у нашій професії все залежить від особистості та її мети. Стати «зіркою» за будь-яку ціну, заробити всі гроші світу чи виконувати свою роботу чесно та неупереджено? Кожен вирішує сам.

- І наостанок – можете дати декілька порад своїм майбутнім колегам?

- По-перше, ніколи не зраджувати себе. Завжди сумлінно працювати і за фахом, і над собою. Вдосконалюватися, відкривати нові горизонти, не забуваючи про старі. І перш ніж іти в цю професію, варто визначитися, для чого саме ви обираєте такий цікавий і непростий фах.

 

Спілкувалася Тетяна Проценко

 

 

 

Схожі новини