Викладач
Email: avramenkospp@gmail.com
- Понеділок 10-11.
- Середа 14-15
- Антикризова соціальна робота
- Організація дозвілля дітей з особливими потребами
- Соціальна робота з різними віковими групами
- Інноваційні моделі соціальної роботи
- Організація роботи служби волонтерів
- Етика та деонтологія соціальної роботи
- Ігрові технології у роботі соціального педагога
- Соціальна робота з різними категоріями клієнтів
- Соціально-педагогічний захист та підтримка дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування
- Інноваційні методики в соціальній роботі
- Управління персоналом
- Управління спеціалізованими соціальними службами
- Технології навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами
CV
У 2008 році закінчила Запорізький педагогічний коледж (спеціальність Дошкільна освіта).
У 2013 році закінчила Запорізький національний університет (спеціальність Соціальна педагогіка, магістр).
З 2009 по 2012 р. працювала соціальним педагогом в ЗОГО «Флоренс».
З 2012 по 2014 р. працювала вихователем соціальним та вчителем-реабілітологом у відділені соціальної реабілітації Запорізького міського центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
З 2016 по 2020 навчалася в аспірантурі Запорізького національного університету.
З 2019 р. викладач кафедри соціальної педагогіки.
Робота над дисертацією на тему "Соціально-педагогічна робота з сім'ями дітей інклюзивних класів"; 5 публікацій у фахових виданнях.
Коло наукових інтересів: соціально-педагогічний супровід сімей, інклюзивна освіта, інформаційно-комунікаційні технології в освіті та соціальній педагогіці.
Автор статей:
- Заверико Н. В., Авраменко У. В. Соціально-педагогічний аспект взаємодії школи та сім’ї в контексті інклюзивної освіти. Вісник Запорізького національного університету. 2018. № 2. C. 5-10. (Index Copernicus).
- Заверико Н. В., Мацкевіч Ю. Р., Авраменко У. В. Сучасні технології соціально-педагогічної реабілітації дітей з розладами аутистичного спектра. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2019. Т. 1. № 64. C. 30-36. URL: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2019/64/part_1/8.pdf.
- Авраменко У. В. Історичні умови розвитку інклюзивної освіти в Україні. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2018. Т. 1. № 60,. C. 6-12.
- Авраменко У. В. Критерії та показники визначення ефективності соціально-педагогічної роботи із сім'ями молодших школярів інклюзивних класів. Вісник Запорізького національного університету. 2020. № №1 (34). C. 221-228. (Index Copernicus).
- Авраменко У. В., Матвієнко Є. В., Савчин М. М. Розповсюдженість споживання шок-контенту підлітками України та його вплив на їх соціалізацію. Педагогічні науки: теорія та практика. 2023. № 4. C. 15-20. (Index Copernicus, Norwegian Register for Scientific Journals, Series and Publishers» (Норвегія)).
- Апухтіна В., Авраменко У. В., Соловйова Т. Г. Підготовка майбутніх логопедів до формування у батьків навички використання засобів підтримувальної комунікації (на прикладі класів, де навчаються учні з заїканням). Педагогічні науки: теорія та практика. 2023. № 4. C. 10-15. (Index Copernicus, Norwegian Register for Scientific Journals, Series and Publishers» (Норвегія)).
- Авраменко У. В. Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2018. № 5. C. 1-9. URL: https://scholar.google.com/scholar?oi=bibs&cluster=11652723406665305943&btnI=1&hl=ru. (Google Scholar, CrossRef, Academic Resource Index Research Bible, BASE, Eurasіal Scіentifіc Journail Index, НБУ імені В.І. Вернадського, Polish Scholarly Bibliography (PBN), The Journals Impact Factor (JIF), ERIH PLUS).
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=OfAy4qMAAAAJ&hl=uk