На факультеті менеджменту провели семінар на тему «Особливості просування продукції в умовах зміни зовнішнього середовища»

Сьомого жовтня викладачі кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності факультету менеджменту Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) спільно з директором агенції з антикризових рішень «Гешефт» Олександром Слободенюком організували відкритий семінар на тему: «Особливості просування продукції в умовах зміни зовнішнього середовища» для студентів факультету менеджменту.
Під час зустрічі її учасники обговорили основні проблеми, які постають перед власниками бізнесу та рекламними агенціями при просуванні товарів та послуг в сучасних умовах. Олександр Слободенюк підкреслив важливість креативного та нестандартного мислення й глибокого розуміння мотивів поведінки споживачів для управлінців в умовах мінливого середовища.
Для досягнення успіху в просуванні продукції на ринку менеджеру необхідно постійно вивчати та не боятися використовувати сучасні інноваційні підходи, тож процес навчання відбувається постійно. Олександр Слободенюк навів багато цікавих прикладів інноваційних управлінських рішень стосовно організації та проведення рекламних кампаній, які в різні часи були запропоновані його агенцією та дозволили досягти успіху компаніям на різноманітних споживчих ринках.
Студентам факультету менеджменту було запропоновано залучатися до співпраці над майбутніми рекламними проєктами агенції «Гешефт», яка завжди відкрита для зацікавленої творчої молоді.
Факультет менеджменту