Викладач
- Неврологічні основи логопедії,
- Логопедія,
- Діагностика дитини з ООП,
- Профілактика вторинних відхилень,
- Основи сенсомоторної корекції,
- Нейропсихологія в логопедичній практиці.
CV
З 2010 по 2015– Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова Інститут корекційної педагогіки і психології - повна вища освіта за спеціальністю «Логопедія. Спеціальна психологія» (диплом з відзнакою);
2013 – 2015 – логопед, психолог в гімназії та дитячому садку «Європейська освіта»;
2015-2019 – вчитель-логопед в ліції-інтернаті № 23 «Кадетський корпус»;
- 2019 – по теперішній час – викладач Запорізького національного університету, факультет соціальної педагогіки та психології, кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти.
З 2020 року – аспірантура Запорізького національного університету.
1. Мамічева О., Апухтіна В. Особливості довільної регуляції молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. 2019. № 38. C. 175-181. (Index Copernicus International).
2. Шеремет М. К., Коломієць Ю. В., Апухтіна В. До проблеми довільної регуляції навчальної діяльності молодших школярів із ТПМ. Корекційна педагогіка. Вісник Української асоціації корекційних педагогів. 2015. № 2. C. 23-25.
3. Апухтіна В. ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ПОГЛЯДІВ НА ПОНЯТТЯ «КЕРІВНІ ФУНКЦІЇ» В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. 2020. № 72. C. 22-26. (Index Copernicus).
4. Апухтіна В. Особливості діагностики дітей при порушення сприймання мовлення на слух. The 2nd International scientific and practical conference “Science, innovations and education: problems and prospects” (September 15-17, 2021) Tokyo: CPN Publishing Group, 2021. C. 170-172. URL: https://sci-conf.com.ua/ii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-science-innovations-and-education-problems-and-prospects-15-17-sentyabrya-2021-goda-tokio-yaponiya-arhiv/..
5. Апухтіна В. Значення керівних функцій та саморегуляції у навчальній діяльності молодших школярів. Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (10 квітня 2020 року, м. Запоріжжя) Запоріжжя: Тандем , 2020. C. 57-59.
6. Апухтіна В. Методичні рекомендації з розвитку довільної діяльності у молодших школярів. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти: збірник наукових статей Бердянськ: БДПУ, 2019. C. 251-256.
7. Апухтіна В. Тенденції вітчизняного та зарубіжного розвитку освіти логопедів. Педагогіка вищої школи: досвід і тенденції розвит-ку. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (5 листопада 2020 року, м. Запоріжжя) Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2020. C. 61-63.
8. Апухтіна В. Формування довільної регуляції діяльності та її мозкових механізмів в онтогенезі. Інтеграційні можливості сучасної психології та шляхи ї розвитку. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (10-11 жовтня 2019 року, м. Запоріжжя) Запоріжжя: ЗНУ, 2019. C. 6-7.
9. Апухтіна В. Довільна саморегуляція молодших школярів з порушеннями мовлення. Демократизація та гуманізація вітчизняного суспільства: досвід україно-канадської взаємодії: Матеріали науково-практичної конференції Запоріжжя: "Copy Art", 2019. C. 18-19.
10. Апухтіна В. ЗВ’ЯЗОК ФУНКЦІЙ ПРОГРАМУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ З ПРОЯВАМИ ДИСПРАКСІЇ У ДІТЕЙ З ТПМ. Збірник наукових праць студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених «Молода наука-2021» : у 5 т. Запоріжжя: ЗНУ, 2021. Т. 2 C. 126-128. URL: http://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//2021/tom_2.pdf.