Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Підсумки вступної кампанії-2020 засвідчили, що ЗНУ користується популярністю серед абітурієнтів

Підсумки вступної кампанії-2020 засвідчили, що ЗНУ користується популярністю серед абітурієнтів

Підсумки вступної кампанії-2020 засвідчили, що ЗНУ користується популярністю серед абітурієнтів
23.11.2020 10:44 Все Головні новини ZNU Zaporizhzhia National University приймальна комісія вступна кампанія -2020 бакалаврат магістратура

Щороку в Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбувається підбиття підсумків результатів вступної кампанії. Такий аналіз дозволяє визначити, які саме спеціальності користуються найбільшим попитом в абітурієнтів, на що потрібно звернути увагу при проведені профорієнтаційної діяльності й підготовки до вступу на наступний рік. При цьому популярність, якою незмінно користується ЗНУ серед вступників, свідчить про довіру майбутніх студентів, впевненість, що в цьому виші вони отримають якісні сучасні знання й потрібні компетенції.

Цього року, попри всі труднощі, пов’язані з карантинними обмеженнями, проведення профорієнтаційної діяльності в онлайн-режимі тощо, вступна кампанія засвідчила, що абітурієнти Запорізької області традиційно роблять свій вибір на користь ЗНУ.

Про рівень довіри випускників загальноосвітніх і спеціалізованих шкіл, закладів фахової передвищої освіти тощо, зокрема свідчить той факт, що на сьогодні до ЗНУ охоче вступають не тільки представники Запорізької області, а й сусідніх – Дніпропетровської, Донецької, Херсонської. Зокрема, вибір на користь Запорізького національного університету абітурієнти роблять і через те, що представники факультетів та коледжів вишу, відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування, інших структурних підрозділів впродовж усього року проводять активну й результативну профорієнтаційну роботу серед шкільної молоді, що сприяє цим високим іміджевим показникам.

Треба відзначити, що показником високої рейтингової позиції університету є той факт, що в 2020 році, подолавши всі виклики сьогодення, університет отримав 43% вступних заяв серед усіх регіональних ЗВО. Серед іншого, на ОР «Бакалавр» подали понад 10,5 тис заяв, майже половина з них – на місця державного замовлення, а також понад 2300 заяв – на ОР «Магістр», що перевищує показники минулого року.

Про те, що в ЗНУ цього року вступали абітурієнти, добре підготовлені до навчання в університеті, свідчить, зокрема, досить високий середній конкурсний бал, який цього року загалом становить майже 149, а за деякими спеціальностями його перевищує.  Варто відзначити високий рівень попиту на усі спеціальності, що їх пропонує університет, підтверджують й показники прохідного конкурсного балу на місця держзамовлення: на окремі спеціальності він був вищим за 180, а подекуди сягав за 190 («Мова і література (китайська)» – 192,7; «Журналістика» – 193; «Міжнародні відносини, суспільні комунікації, та регіональні студії» – 194,6). Загалом цього року на ОР «Бакалавр» на 1 курс загалом вступили 2013 осіб (із них на денну форму – 1725, на заочну форму– 288) , на старші курси – 716 осіб.

Варто також відзначити, що нещодавно завершився черговий етап вступної кампанії-2020: йдеться про додатковий набір до магістратури, під час якого на ОР «Магістр» вступило близько 250 студентів за всіма спеціальностями. При цьому найбільшим попитом у вступників користуються спеціальності економічного напряму, «Іноземна філологія», «Право», «Правоохоронна діяльність», «Спорт», «Фізичне виховання», «Педагогіка вищої школи», «Початкова освіта», «Психологія» та «Дошкільна освіта». Усього ж до магістратури цього року вступило 1750 осіб за всіма освітніми програмами.

Тож, підбиваючи підсумки цьогорічної вступної кампанії, керівництво Запорізького національного університету, співробітники приймальної комісії, інших підрозділів, задіяних у її проведенні характеризують вступ-2020 до ЗНУ як вдалий. Вони вдячні представникам усіх факультетів, інженерного навчально-наукового інституту за докладені зусилля з профорієнтаційної діяльності. І водночас нагадують, що кожному представнику університетського колективу на сьогодні потрібно дієво співпрацювати зі школами, коледжами тощо, аби вступна кампанія-2021 була вдалою.

 

 

 

Схожі новини