Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець факультету журналістики, засновник власного рекламного агентства «PYROMIDA» Володимир Шевченко

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) триває втілення в життя масштабного профорієнтаційного проєкту «Історії успіхів випускників ЗНУ». І черговий його матеріал присвячений розповіді про досвід професійного становлення й успіху Володимира Шевченка, який свого часу закінчив факультет журналістики за спеціальністю «Реклама і зв'язки з громадськістю» (2019) та заснував власне рекламне агентство «PYROMIDA».
- Пане Володимире, розкажіть, будь ласка, чому свого часу Ви обрали для здобуття вищої освіти саме ЗНУ?
- Тому що тоді я вже деякий час працював у галузі реклами та захотів здобути більш свідомий підхід до своєї професії.
-Які знання та навички, отримані у закладі вищої освіти, стали для вас найкориснішими?
- Перед вступом до ЗНУ я займався рекламою, можна сказати, інтуїтивно. Отриманими у виші теоретичними знаннями я зміцнив свої практичні навички.
-Чому обрали саме цей факультет?
- Бо мені дуже подобається займатися рекламою. До того ж, я вже кілька років займався рекламою, працюючи у відділах реклами та маркетингу різних компаній та особисто сам на себе.
- Як складалися стосунки iз викладачами?
- Дуже добре. Із деякими викладачами я підтримую зв'язок у соцмережах.
-Що вам найбільше запам'яталося зі студентських років?
- Їх було не багато, бо я навчався заочно, але запам’яталося багато чого корисного та цікавого. А найбільше – те, що це була найцікавіша вища освіта з моїх трьох.
-Чим Ви сьогодні займаєтесь, у якій галузі працюєте?
- Працюю у галузі реклами та дизайну, створюю нові бренди та вдосконалюю ті, що веж існують. Розвиваю власну рекламну агенцію «PYROMIDA».
-Як швидко після закінчення вишу пощастило влаштуватися на роботу?
- На момент навчання я вже працював.
- Розкажіть, будь ласка, детальніше про свою роботу. У чому її особливість? Чому обрали саме цю професію?
- Ще у дитинстві я помітив, що деякі рекламні ролики відрізняються від інших тим, що не намагаються на пряму продавити товар чи послугу, а роблять це цікаво, з гумором, ненав’язливо.
Коли я бачив якісну рекламу, то відчував піднесення та захват. Відтоді та по сьогодні я сприймаю рекламу як мистецтво.
- Як почали займатися саме цим видом діяльності?
- Із 2007 року, працюючи менеджером із продажу, я потроху почав займатися питаннями реклами. Із 2009 по 2014 в іншій компанії я працював у відділах реклами й керував ними.
Потім я працював ще в кількох компаніях і, зрештою, у 2016 році вирішив створити свою агенцію й власний бренд «PYROMIDA».
- Наскільки тернистим був шлях до відкриття власної рекламної агенції?
- Перші думки про власну справу мене відвідали десь у 2011 році. Тоді я почав вивчати рекламний досвід з усього світу.
Щотижня я роздивлявся та аналізував друковану та відео-рекламу.
Увесь матеріал, що накопичувався у моїй пам’яті протягом років, послугував підґрунтям для створення власних ідей.
- Що Вас надихає в роботі та якими здобутками Ви пишаєтесь?
- Надихає музика та прагнення бути одним із кращих у своїй галузі. Пишаюся тим, що моя майстерність постійно приводить мені за «сарафаном» нових клієнтів.
- Які Ваші професійні пріоритети?
- Якість й оперативність у співпраці з людьми, які мені подобаються.
- Що Вас мотивує в роботі?
- Бажання створити велику кількість яскравих і неповторних брендів. Та не останнім мотиватором є постійне зростання зароблених грошей, які відкривають нові, більші та кращі, можливості мені та моїй родині.
- Поділіться, будь ласка, секретами, як стати успішним у своїй професії?
- Немає ніяких секретів. ) У моєму випадку успіх складається з любові до своєї справи, наполегливості, постійного професійного розвитку, авантюризму й інновацій.
- Яким Ви бачите своє подальше професійне майбутнє, про що мрієте?
- Мрію вдосконалювати свої професійні навички, розвивати свою агенцію, завойовуючи все більшу популярність, увагу та повагу серед клієнтів і пересічних громадян. Мрію стати взірцем для молодих фахівців.
- Що Ви можете порадити студентам і випускникам ЗНУ?
- Постійно вивчайте досвід провідних вітчизняних і закордонних колег. Робіть якісний продукт і мрійте про те, щоб стати відомими та високооплачуваними фахівцями. Але, якщо ви раптом зрозуміли, що навчання не приносить вам задоволення, або ви навчаєтесь у виші тому, що так захотіли ваші близькі, а це навчання вам не цікаве – мерщій змінюйте це! Не гайте власного часу. Навчайтеся тому та займайтеся тим, від чого отримаєте максимум задоволення.
- Дякуємо Вам за відповіді на запитання й бажаємо успіхів в особистому й професійному житті!
Більше дізнатися про рекламне агентство «PYROMIDA» можна за лінком:
https://pyromida.com (англомовна версія)
https://pyromida.com/ua/ (україномовна версія сайту)