Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / В Економіко-правничому фаховому коледжі ЗНУ відбулися збори трудового колективу

В Економіко-правничому фаховому коледжі ЗНУ відбулися збори трудового колективу

В Економіко-правничому фаховому коледжі ЗНУ відбулися збори трудового колективу
26.02.2021 13:49 Все Головні новини Коледжі та філії Економіко-правничий коледж ZNU Zaporizhzhia National University Економіко-правничий фаховий коледж збори трудового колективу антикорупційне зако

В Економіко-правничому фаховому коледжі ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) на зборах трудового колективу ухвалили рішення про затвердження антикорупційних заходів. Також учасникам заходу запропонували новий дизайн фірмового стилю коледжу.

Присутні на зібранні ухвалили рішення про затвердження антикорупційних заходів в Економіко-правничому фаховому коледжі ЗНУ. Вони розглянули питання дотримання мовного законодавства в освітньому процесі, ознайомилися з модернізованим дизайном фірмового стилю коледжу. Так в Економіко-правничому фаховому коледжі ЗНУ пройшли загальні збори трудового колективу.

На початку заходу головуюча зборів – директорка коледжу Олена Грибанова наголосила на важливості дотримання карантинних правил, протиепідемічних та санітарних вимог. Вона наголосила, що адаптивний карантин в Україні продовжили до 30 квітня. Відповідну постанову ухвалив Кабінет Міністрів. Із 24 лютого 2021 р. на території України встановлюється «жовтий» рівень епідемічної небезпеки, відповідно до якого забороняється перебування в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без засобів індивідуального захисту (зокрема респіраторів або захисних масок), що закривають ніс та рот;. А також – перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус. Заборонено й проведення масових заходів за участю більше однієї особи на 4 кв метри площі будівлі.

Особливу увагу директорка звернула на вимогу постанови Кабміну, відповідно до якої  відвідування закладів освіти здобувачами освіти у разі, коли насамоізоляції через контакт із пацієнтом із підтвердженим випадком COVID-19 перебуває більш як 50 відсотків здобувачів освіти та персоналу закладу освіти забороняється. Також заборонено проводити в закладах освіти масові заходи за участю здобувачів освіти з більше ніж однієї групи.

Далі Олена Грибанова надала слово викладачці юридичних дисциплін Марині Іщенко. Пані Марина розповіла присутнім про законодавчу базу антикорупційної діяльності, зокрема про корупційні правопорушення. За її словами, нині питання боротьби з корупцією в Україні залишається актуальним та є чи не найважливішим у реформі органів державної влади задля виведення країни з економічної та політичної кризи. Корупційні правопорушення, залежно від їхньої соціальної небезпеки, оціненої державою, можуть бути кримінальними правопорушеннями (злочинами) або адміністративними правопорушеннями (правопорушеннями, пов'язаними з корупцією). Знову ж таки, залежно від соціальної небезпеки, за доведене вчинення цих діянь передбачено різні покарання.

Присутнім нагадали, що корупція – це використання особою своїх службових повноважень із метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди.

Неправомірна вигода – грошові кошти або інше майно, переваги, послуги, нематеріальні активи, будь-які інші вигоди нематеріального чи негрошового характеру, які обіцяють, пропонують, надають або одержують без законних на те підстав.

«Якщо вам стали відомі факти порушення антикорупційного законодавства працівниками апарату МОН, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України, за наявності обґрунтованого переконання, що інформація є достовірною, Ви можете повідомити про виявлені факти на «лінію довіри» електронною поштою на адресу anticor@mon.gov.ua або за телефоном +38 (044) 481-32-05, а також через офіційний веб-сайт МОН, шляхом заповнення спеціальної форми», – розповіла Марина Іщенко.

Далі на зборах обговорили питання важливості дотримання мовного законодавства в освітньому процесі. Із невеличким звітом виступила викладачка української мови та літератури, голова циклової комісії філологічних дисциплін, кандидатка філологічних наук Світлана Доброскок. За її словами, дотримання норм мовного законодавства в ЕПФК ЗНУ зводиться не до формального викладання українською мовою, а до свідомого використання державної мови в процесі навчання та спілкування поза аудиторією.

 «Щоб виховати свідомих громадян, висококваліфікованих фахівців, мовна компетенція яких викликає лише захоплення, викладачі української мови проводять низку різноманітних заходів. Так, уже традиційними для коледжу стали конкурси ім. Т. Шевченка та П. Яцика, олімпіада з української мови, конкурс з українознавства «Патріот» та ін. Жвавий інтерес у студентства викликають тематичні челенджі, посткросинги, квести та битва мемів», – зазначила Світлана Доброскок.

Також, щоб студенти були в курсі останніх змін у мовному законодавстві та правописі, викладачі пропонують їм моделювати різні ситуації та використовувати фахові знання на практиці. Так, наприклад, студенти-правники пропонують, як діяти, якщо вам відмовляють у спілкуванні українською в супермаркеті, а майбутні журналісти аналізують мовлення відомих особистостей, розробляють тематичні профілі у соцмережах, декламують власні твори на «Літературних вечорницях». Викладачі ж, щоб бути в курсі новітніх тенденцій виховання українськомовної особистості, беруть участь у різних тренінгах, конференціях і марафонах.

Важливим складником кожної організації та будь-якого освітнього закладу є фірмовий стиль та імідж-продукція. Представники Економіко-правничого фахового коледжу постійно вдосконалюють цей напрям діяльності. Саме на зборах колективу завідувачка підготовчим відділенням Яна Калашник презентувала дизайн модернізованого фірмового стилю коледжу. Розробила його випускниця спеціальності «Журналістика» Дарія Геращенко в рамках написання дипломної роботи під керівництвом викладачки, начальниці відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування ЗНУ Галини Микитів.

«Коледж – відкритий, перспективний та сучасний. Аудиторія бренду  складається загалом із учнів 9-11 класів (майбутніх вступників) та студентів 1-4 курсів коледжу та їхні батьків. Основними компонентами фірмового стилю коледжу є: логотип, базовий комплект фірмових носіїв, візитні картки, бейджі, одяг та аксесуари», – зазначила Яна Калашник.

Запропонували альтернативний варіант логотипу коледжу та присутні на зборах представники студентської спільноти. Презентувала їх новообрана головна студентської ради коледжу Аміна Даніч.

 

Схожі новини