Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець економічного факультету, маркетолог і менеджер із продажів Євген Науменко

«Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець економічного факультету, маркетолог і менеджер із продажів Євген Науменко

«Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець економічного факультету, маркетолог і менеджер із продажів Євген Науменко
12.03.2021 09:42 Все Головні новини Факультети Економічний Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ ZNU Zaporizhzhia National University економічний факультет відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування пресслужба проєкт Історії успіхів випускників ЗНУ

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) триває реалізація масштабного профорієнтаційного проєкту «Історії успіхів випускників ЗНУ». Сьогодні в його рамках пропонуємо вашій увазі інтерв’ю з вихованцем економічного факультету (випуск 2020 року) Євгеном Науменком.

- Добрий день, шановний пане Євгене! Розкажіть, будь ласка, як склалося Ваше життя після закінчення університету.

- Доброго дня, сьогодні я – маркетолог, який закінчив навчання на кафедрі управління персоналом і маркетингу ЗНУ. Рік назад закінчився мій яскравий шлях студента, і почався шлях нудного (як тоді мені здавалось) «робочого на заводі», але все по порядку. Після успішного захисту диплому я влаштувався працювати в компанію, яка виготовляє сівалки для працівників сільського господарства. Моя перша посада на роботі за спеціальністю – маркетолог і менеджер із продажів. Ще рік назад компанія не дуже впевнено функціонувала на ринку, і коли керівництво і працівники вперше почули мої пропозиції та ідеї, вони вирішили, що я збожеволів. Так, мені довелося перші півроку доводити, що мої кардинальні ідеї мають право на життя. Без рекламних бюджетів та інструментів я почав вибудовувати маркетингову діяльність на підприємстві. І через півроку це почало приносити свої результати, а зараз компанія – міжнародна й активно нарощує свій потенціал. Налагоджена торгівля із європейськими країнами та з країнами Азії, прибуток зріс у кілька разів, а мені запропонували посаду директора маркетингового та міжнародного відділів. І це все – лише гарні слова про кар’єру та особистий ріст, якими можна описати мої здобутки. Головне, що хотілося, щоб студент зрозумів: ніколи не дослухайся до сумнівів оточення. Якщо ти відчуваєш успішність своєї ідеї, якщо ти впевнений у тому, що робиш, – не бійся. Йди далі, і це завжди, за будь-яких умов, принесе свої результати.

- Чому свого часу Ви обрали навчання саме у Запорізькому національному університеті?

-                     Для мене це був не дуже легкий вибір. Дні та тижні пролітали перед моїми очима, я поринав у шалену кількість інформації. Я хотів дізнатися все про ті професії, які обирав. Але допомогло одне: зупинка на кілька годин, коли я викинув всі думки із голови, повністю всі, і просто намагався відчути, що мені подобається робити, що я хочу, і де я хочу цьому навчитися. І ще, дуже важливий момент для мене – оточення. Тому я обрав ЗНУ. Твоє оточення формує тебе, тому рекомендую вам саме ЗНУ, чесно.

- Що Вам найбільше подобалось у навчанні?

- Атмосфера сучасності, оточення креативних, цікавих, активних людей, доступність інформації, яку я отримував.

- Поділіться, будь ласка, найкращим Вашим спогадом зі студентського життя.

- У мене їх було купа. Настільки багато, що мої фото, мабуть, і сьогодні можна знайти на стендах у навчальному корпусі № 5. «Містер ЗНУ», вибори до студентської ради, посада голови спортивного сектору. Їх безліч!

- Якими були Ваші перші кроки після завершення університету? 

- Це були не кроки, а сліпі падіння, які кожен повинен пережити і пройти. Тому повернусь до початку, звернусь до студента і пораджу йому завжди йди вперед і слухати себе. Ти – індивід, і роби так, щоб тебе слухали, з тебе брали приклад.

- Чи виникали у Вас труднощі з працевлаштуванням?

- Працевлаштування не завжди залежить від твоєї освіти і твого вишу або міста проживання. Воно залежить від твого бажання, наполегливості та того, в якому оточенні ти набрався досвіду, того, що ти вмієш, і як ти мислиш. У мене труднощів не було, я навчався не тільки в універі, а й за його межами.

- Які «плюси» та «мінуси» в роботі маркетолога, на Вашу думку?

- Мінусів я не бачу. Плюси – безкрайнє поле для дій, фантазій. Ти можеш творити що хочеш, розкривати свій творчий потенціал. Це дуже круто.

- Які риси вдачі, на Вашу думку, притаманні успішному маркетологу?

- Впевненість в собі та своїх силах, гнучкість у навчанні. Ти повинен швидко навчатися всьому, як губка вбирати інформацію та відчувати тренди.

- І насамкінець розмови. Дайте, будь ласка, поради нашим абітурієнтам.

- Я не люблю стандарти і не хочу бажати щастя-здоров’я. Мої думки та відповіді, мабуть, дуже будуть відрізнятися від думок інших випускників, як і мої поради: пам’ятай про оточення, воно дуже важливе, витрачай свій час та дозвілля так, щоб тобі було кайфово й щоб ти вчився чомусь новому. Не бійся помилятися: чим більше ламаєш дров, тим міцніший з них потім збудуєш собі дім. Спробуй все, не бійся робити те, чого не вмієш – навчишся. Якщо є вибір спробувати або зачекати, краще спробуй. Успіхів тобі, і не стань рабом та пересічним робітником, будь креативним та живим. Кайфуй, працюючи!

 

 

Схожі новини