Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / У ЗНУ для педагогів провели аналітичний семінар із аналізу типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з математики

У ЗНУ для педагогів провели аналітичний семінар із аналізу типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з математики

У ЗНУ для педагогів провели аналітичний семінар із аналізу типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з математики
16.04.2021 15:58 Все Головні новини Факультети Математичний РОНІК Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування ZNU Zaporizhzhia National University математичний факультет відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування РОНІК аналітичний семінар з типових помилок абітурієнтів під час тренінгів ЗНО

П’ятнадцятого квітня на платформі ZOOM за підтримки Регіонального освітньо-наукового інноваційного комплексу (РОНІК) та відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування на базі Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти провели  аналітичний семінар «Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з математики 2021 року» із подальшим підвищенням кваліфікації та отриманням сертифікатів.

Захід провели викладачі математичного факультету ЗНУ Геннадій Циммерман та завідувач кафедри загальної математики Ігорем Зіновєєвим. До участі в семінарі долучились вчителі, начальниця відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Галина Микитів та декан математичного факультету Сергій Гоменюк.

Вітаючи учасників семінару, Сергій Гоменюк наголосив на продовженні такої форми співпраці із вчителями шкіл, адже подібні заходи сприяють підвищенню кваліфікації вчителів математики та допомагають їм краще орієнтуватись в особливостях розв’язання завдань ЗНО з математики. Він зауважив, що викладачі математичного факультету накопичили значний досвід підготовки вчителів інформатики й математики, які беруть участь у журі обласних олімпіад, Малої академії наук, тренінгах ЗНО та можуть поділитись своїм практичним досвідом.

Про динаміку результатів пробних тренінгів за три останні роки розповів учасникам семінару заступник декана математичного факультету з профорієнтаційної роботи, старший викладач кафедри комп’ютерних наук Геннадій Циммерман. Він зауважив, що цього року перевірили роботи 292 учасників пробного безкоштовного тестування з математики. Із них – 40,4% учасників виконали завдання на низькому рівні, а 10,6% учасників – на високому рівні. Традиційно типовими складними завданнями були: тригонометричні задачі, комбінаторика, нерівності, функції, екстремуми, дотичні, рівняння, стереометрія, параметри. А складними типами тестів були задачі з відкритою відповіддю та задачі з описом. При цьому узагальнена оцінка підготовки з математики, продемонстрована на пробному тестуванні – «задовільно». Також вчителям були надані рекомендації щодо організації математичної підготовки, заповнення бланка відповідей, розподілу часу на виконання спочатку легких завдань, потім складніших, перевірки розв’язку на чернетці.

З аналізом результатів пробних тренінгів ЗНО з математики перед учителями виступив Ігор Зіновєєв. Він розповів про структуру робочого зошита, критерії оцінювання, про можливу кількість балів за різні типи завдань, максимальну кількість балів – 67 (бали перераховуються за 200-бальною шкалою), проаналізував типи завдань (завдання з короткою відкритою відповіддю та завдання з розгорнутою відповіддю), розповів про основні групи типових помилок учнів під час розв’язання завдань. Серед них: невміння переводити різні типи дробів, розв’язання квадратних рівнянь і нерівностей, незнання формул, розкриття лінійних модулів,  розв’язання геометричних задач, нестійкі залишкові знання з теми прогресія, тощо. Спікер цього семінару також детально та наочно за допомогою презентації продемонстрував на прикладах особливості розв’язання різних типів завдань, визначив найскладніші з них, дав поради, які теми потребують доопрацювання, проаналізував загальний підхід до розв’язання таких завдань,  необхідні формули для розв’язання. Учасники зустрічі мали змогу задати запитання стосовно  вирішення цих завдань.

На завершення семінару Геннадій Циммерман розповів учасникам семінару про переваги навчання на математичному факультеті ЗНУ, про актуальні й затребувані математичні, фізичні, IT-спеціальності відкриті для вступу абітурієнтів, про особливості вступної кампанії, можливості для підвищення кваліфікації вчителів у магістратурі, а також про можливості долучення  учнів і абітурієнтів до соціальних мереж та цікавих подій на факультеті.

Також учасникам семінару запропонували переглянути типи помилок минулорічних пробних тренінгів, запропонували вчителям долучитись до Асоціації випускників, а учням – до Школи лідерів учнівського самоврядування. Цю інформацію детальніше можна переглянути нижче:

http://sites.znu.edu.ua/vdpp/4304.ukr.html

Аналіз помилок учасників безкоштовних пробних тренінгів із ЗНО-2020

https://signup.znu.edu.ua/index.php?r=student%2Fregistration&id_group=64

Анкета випускника Запорізького національного університету:

https://docs.google.com/forms/d/1Do7wL0HlUiS2b2eFg4HoBHpZmdSgv4FxbB3uG722hDU/edit?ts=5ffdb600#responses

За детальною інформацією щодо аналітичних семінарів з різних предметів можна звернутись до відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Запорізького національного університету за адресою:

69600, м. Запоріжжя,

вул. Жуковського, 66 б, каб. 204, 209, навчальний корпус № 2,

тел.: (061) 289-12-96, (061) 289-12-86.

E-mail: vdpp_znu@ukr.net

Фейсбук: https://www.facebook.com/univerzp

Інстаграм: https://www.instagram.com/znu.official/

Телеграм: https://t.me/znu_official

Ютуб: https://www.youtube.com/user/ZNUofficial/featured

 

 

 

 

Схожі новини