Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Представники економічного факультету та проєкту «JMM DIRUT Erasmus+» виступили на Міжнародній конференції в Бакинському університеті бізнесу (Азербайджан)

Представники економічного факультету та проєкту «JMM DIRUT Erasmus+» виступили на Міжнародній конференції в Бакинському університеті бізнесу (Азербайджан)

Представники економічного факультету та проєкту «JMM DIRUT Erasmus+» виступили на Міжнародній конференції в Бакинському університеті бізнесу (Азербайджан)
12.05.2021 15:48 Все Головні новини ZNU Zaporizhzhia National University економічний факультет міжнародна діяльність проєктна діяльність наукова діяльність конференція

Шостого травня викладачі економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) в режимі онлайн взяли участь в міжнародній науково-практичній конференції на тему: «Глобальні економічні виклики: основні напрями соціально-економічного розвитку на звільнених територіях Азербайджану», яка була присвячена 98-й річниці національного лідера Гейдара Алієва. Захід відбувся на базі Бакинського університету бізнесу. Координаторка проєкту «JMM DIRUT Erasmus+», доцентка кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів та економіки міжнародного туризму Наталя Венгерська та доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу Вікторія Малтиз виступили з доповіддю на пленарному засіданні.

Зі вступним словом до наукової спільноти конференції звернувся ректор Бакинського університету бізнесу, доктор економічних наук, професор Ібад Аббасов. Він зазначив, що захід присвячений конфліктам у світі та постконфліктній реконструкції цих територій, проблемам соціально-економічного розвитку та вивчення шляхів їх вирішення. На пленарному засіданні виступили спікери з Азербайджану, Румунії, України, Молдови та інших країн. Вони наголосили на процесах економічного розвитку сучасного Азербайджану, особливостях реалізації державних програм щодо регіонального розвитку та диверсифікації економіки.

Зокрема, Україну представили доповідачі з Запорізького національного університету, Інституту економіки та прогнозування НАН України, Національного університету «Чернігівська політехніка», які розкрили особливості соціальної освіти  та соціального підприємництва для учасників АТО, використання нових засобів масової інформації для подолання інформаційних загроз, інвестицій та цифровізації економіки як ефективних інструментів постконфліктного регулювання.

У свою чергу, доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу Вікторія Малтиз і координаторка проєкту «DIRUT Erasmus+» Наталя Венгерська на пленарному засіданні розкрили тему «Цифровий маркетинг туристичних дестинацій у сучасних економічних умовах». Наталя Венгерська акцентувала, що в умовах пандемії маркетинг і цифрові технології просування туристичних дестинацій набувають особливої актуальності з огляду на процеси диверсифікації українських туристичних продуктів, створення нових об'єктів креативного, гастрономічного та сільського туризму, формування локальних і регіональних DMО, активізації діяльності об'єднаних територіальних громад України. Координаторка зазначила, що європейський досвід диверсифікації економічної діяльності в сільській місцевості за допомогою сільського туризму засвідчив про успішність за наявності таких складників, як: менеджмент та маркетинг туристичної дестинації, постійна участь місцевої громади, освіта та співпраця щодо продуктів та маркетингу, формування мереж. Тому заклади вищої освіти відіграють важливу роль в процесах розвитку сільського креативного туризму, навчаючи молоде покоління специфіці створення, просування та цифровим інструментам маркетингу туристичних продуктів.

Вікторія Малтиз зазначила, що ефективними каналами комунікацій в сфері маркетингу туристичних дестинацій наразі є SMM (Social Media Marketing). Соціальні мережі оснащені надзвичайно потужними інструментами та функціоналом, який дозволяє миттєво знайти потенційних клієнтів, визначити цільову аудиторію, проінформувати її, надати необхідний комплекс послуг (консультація, віртуальна подорож, 3D-екскурсія, трансляція тощо) та привести клієнтів до кінцевої точки маркетингу– придбання продукту (послуги). Крім того, створення спільнот (пабліків) на платформі соціальних мереж дає змогу об’єднуватись туристичним дестинаціям в спільноті, надавати інформацію, оговорювати та демонструвати рекламний матеріал, обмінюватися досвідом та цільовою аудиторією, публікувати відгуки туристів та не конкурувати між собою, а створювати єдину платформу для просування та розвитку вітчизняного туризму. 

У рамках представленої доповіді координаторка проєкту «DIRUT» Наталя Венгерська презентувала цей проєкт, що реалізується в Запорізькому національному університеті у 2020-2023 рр. Зокрема, вона наголосила на особливостях реалізації курсу, який наразі викладається студентам  ЗНУ та підприємцям сільського туризму, розповіла про майбутні наукові конференції та засідання круглих столів, які будуть реалізовуватись у рамках проєкту,  запросивши взяти в них участь міжнародну наукову спільноту. Учасники конференції та, зокрема, ректор Бакинського університету бізнесу, доктор економічних наук, професор Ібад Аббасов відмітив актуальність і своєчасність обраної теми та запросив викладачів до участі у подальших конференціях.

 

Схожі новини