Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Із 2 серпня розпочинається прийом заяв на поселення в гуртожитки від абітурієнтів і студентів з інших міст, які поселяються вперше

Із 2 серпня розпочинається прийом заяв на поселення в гуртожитки від абітурієнтів і студентів з інших міст, які поселяються вперше

Із 2 серпня розпочинається прийом заяв на поселення в гуртожитки від абітурієнтів і студентів з інших міст, які поселяються вперше
19.07.2021 16:16 - 2021-08-13 09:00 Все Головні новини ZNU Zaporizhzhia National University відділ виховної роботи гуртожитки поселення

До уваги абітурієнтів і студентів з інших міст, які поселяються в гуртожитки Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) вперше. Із 10.00 02 серпня стартує прийом заяв на поселення. Звертаємо увагу, що заяви та документи подаються тільки в електронному вигляді. Інформацію при реєстрації необхідно заповнювати лише українською мовою, згідно з даними паспорта/ID-картки.

Перш ніж розпочати реєстрацію, кнопка для якої знаходиться унизу сторінки: http://sites.znu.edu.ua/liberal_edu/studmisto/156.ukr.html, варто уважно ознайомитися з усією інформацією, розміщеною за цим покликанням. Звертаємо увагу, що неправильно оформлені заяви будуть видалені.

Термін прийому заяв: із 10.00 02 серпня по 23.00 12 серпня 2021 року. Заява подається через сайт університету в електронному форматі із прикріпленням до неї сканів чи фотографій документів. Для отримання інформації після подання заяви необхідно добавитися до групи https://t.me/gurt_znu

Перелік документів. які прикріплюються до електронної заяви на поселення в гуртожиток:

1. Заява на поселення (роздрукувати та заповнити через сторінку: http://sites.znu.edu.ua/liberal_edu/studmisto/156.ukr.html) – 1 примірник.

2. Фото студента, якісне, як на паспорт (розмір фотографії 3х4, 480 px або більша, зроблена не раніше ніж 6 місяців тому, розмір файла до 1МБ, формат JPG).

3. Довідка про склад сім’ї (скан/фотокопія).

4. Довідка про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому (скан/фотокопія).

5. Ксерокопія паспорту студента (1, 2, 11 стор.) або ID-картки (1, 2 сторона розміщені на 1 сторінці та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру – скан/фотокопія.

6. Студенти, які мають пільги, надають копії документів, що їх підтверджують – скан/фотокопія.

Для студентів, які належать до пільгових категорій, необхідно надати довідки:

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування – витяг з обліково-статистичної картки дитини-сироти, свідоцтво про смерть батьків або рішення суду про позбавлення батьківських прав.

Внутрішньо переміщена особа – довідка про встановлення на облік та довідка про отримання/не отримання соціальних виплат (отримується у структурних підрозділах соціального захисту населення за місцем проживання).

Дитина учасника бойових дій – посвідчення учасника бойових дій, довідка про безпосередню участь у бойових діях, свідоцтво про народження студента (для підтвердження батьківства).

Інші пільгові категорії – документи, що їх підтверджують, надаються за бажанням студента.

Заяви з пакетом документів на кожному факультеті розглядає комісія з поселення, до складу якої входять: декан факультету, заступник декана з виховної роботи, заступник декана з навчальної роботи, голова студентської ради та голова профспілкового комітету факультету.

На засіданні комісія приймає рішення щодо поселення студентів відповідно до кількості вільних місць, закріплених за факультетом.

Списки студентів будуть розміщені 20 серпня 2021 року із зазначенням точної дати поселення.

Звертаємо вашу увагу, що студенти в гуртожитках університету розселяються за факультетським принципом. За кожним факультетом закріплені певні поверхи. Студенти, які поселяються в гуртожиток вперше, дізнаються номер кімнати, номер гуртожитку та день поселення з направлення на поселення, яке прийде на електронну пошту, зазначену при поданні електронної заяви). Направлення необхідно роздрукувати і мати з собою на поселенні.

Студенти отримають направлення 25-26.08.2021 року із зазначенням гуртожитку та номеру кімнати.

Ті студенти, які побачили себе в списку рекомендованих на поселення до гуртожитку, мають: 

1. Прибути разом з батьками в день поселення, вказаного у списку, о 8.30 до гуртожитку № 3.

2. У день поселення о 9.00 біля гуртожитку № 3 (вул. Залізнична, 22) відбудуться батьківські збори.

3. У цей же день необхідно пройти всі інстанції, відповідно до направлення (отримати підписи). Одержати ключ, поселитися до гуртожитку.

При цьому при собі потрібно мати такі документи за списком:

1. Заява на поселення (роздрукувати та заповнити) – 1 примірник;

2. Довідка про склад сім’ї (оригінал);

3. Довідка про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому (оригінал);

4. Копія паспорту про щеплення;

5. Конверт маленький (11*16) без марки – 2 шт;

6. Студенти, які мають пільги, надають копії документів, що їх підтверджують, завірені у відділі кадрів ЗНУ (навч. корп. № 1, каб. 59 при собі необхідно мати оригінали документів) – 1 копія; 

7. Паспорт (оригінал) та 4 ксерокопії (1, 2, 11 стор.), або ID-картка (1, 2 сторона розміщені на 1 сторінці та витяг з демографічного реєстру);

8. Квитанції: про здійснення оплати за проживання в гуртожитку за 10 місяців та за послуги охорони.

Вартість проживання на 2021-2022 навчальний рік встановлено у розмірі 5200 грн.

Оплата здійснюється до дня поселення у розмірі, встановленому за 10 місяців (реквізити для оплати знаходитимуться в направленні на поселення, яке буде надіслано Вам на e-mail вказаний при реєстрації).

Вартість послуг охорони на 2021-2022 навчальний рік буде визначена на початку серпня.

Для отримання довідок звертатися з 02 серпня 2021 року: з 9.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00 за тел. 098 494 43 79, 050 850 43 83

електронна пошта: gurt03@ukr.net

чат-бот в Телеграм @Feedbackznu_bot

Крім того, ознайомитися з потрібною інформацією можна за покликанням: http://sites.znu.edu.ua/liberal_edu/studmisto/156.ukr.html

 

 

 

 

Схожі новини