Для студентів кафедри туризму та готельно-ресторанної справи влаштували семінар щодо стандартів обслуговування в ресторанному закладі

Двадцять третього листопада на факультеті фізичного виховання, здоров’я та туризму ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) в рамках дисципліни «Організація ресторанної справи» для здобувачів вищої освіти за спеціальностями «туризм» та «готельно-ресторанна справа» відбувся вже третій вебінар зі стейкґолдером Оленою Риж, тренеркою з сервісу та комунікації у галузі HoReCA. Захід відбувся під керівництвом доцентки кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Анни Сидорук.
Заняття присвятили темі «Стандарти обслуговування». Під час нього розглядалися такі питання, як:
- місія обслуговування, яка передбачає перевершення очікування від відвідування гостем закладу й підвищення його настрою;
- «маршрут» гостя до, під час і після відвідання ресторанного закладу, а саме: онлайн-платформи ресторану, їхні особливості; процес бронювання столів; паркування авто; вхідна група; розміщення за столом; прийом і подавання замовлення; розрахунок; прощання з гостем.
Після проведення заходу спікерка підбила його підсумок цитуванням книги «Сервіс, який продає» Джима Саллівана і Філа Робертса: «Погану їжу можливо виправити гарним сервісом, але гарна їжа ніколи сервіс не виправить!», – а також, за проханням студентів, надала рекомендації щодо цікавої літератури з розвитку ресторанної справи.
Представники факультету фізичного виховання, здоров’я та туризму подякували Олені Риж за участь у підготовці майбутніх фахівців галузі обслуговування, а також за плідну співпрацю з кафедрою туризму та готельно-ресторанної справи ЗНУ.