Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка економічного факультету ОП «Міжнародна економіка», маркетинг-менеджерка ІТ-компанії «Freshcode» Інна Коваленко

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка економічного факультету ОП «Міжнародна економіка», маркетинг-менеджерка ІТ-компанії «Freshcode» Інна Коваленко

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка економічного факультету ОП «Міжнародна економіка», маркетинг-менеджерка ІТ-компанії «Freshcode» Інна Коваленко
14.02.2021 16:26 Все Головні новини Факультети Економічний Історії успіхів випускників ЗНУ ZNU Zaporizhzhia National University економічний факультет міжнародна економіка відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування пресслужба проєкт Історії успіхів випускників ЗНУ

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia Nationa lUniversity) триває реалізація важливого профорієнтаційного проєкту «Історії успіхів випускників ЗНУ». Сьогодні в рамках її реалізації пропонуємо вашій увазі інтерв’ю з вихованкою економічного факультету ОП «Міжнародна економіка», маркетинг-менеджеркою ІТ-компанії «Freshcode» Інною Коваленко.

- Розкажіть, будь ласка, про навчання на економічному факультеті ЗНУ. У якому році Ви отримали диплом?

- У 2018 році я закінчила бакалаврат за освітньою програмою «Міжнародна економіка» та у 2020 році здобула ступінь магістра на економічному факультеті ЗНУ. За весь період навчання я не пам’ятаю, щоб я жалкувала про свій вибір. Викладання деяких предметів англійською мовою, інтерактивний підхід до організації навчання, можливість участі в міжнародних грантах і конкурсах – все це залучало до навчального процесу та допомагало реалізувати свій потенціал.

- Ким та де Ви зараз працюєте?

- Маркетинг-менеджеркою в IT-компанії «Freshcode».

-Чому Ви для навчання обрали саме ЗНУ?

- Важливу роль зіграли позитивні відгуки моїх знайомих, а також – перше враження, яке я отримала на Дні відкритих дверей.

- Які знання та навички Вам знадобилися в житті або що Ви використовуєте в своїй професійній діяльності?

- Якщо говорити про дисципліни, то найбільш корисними для мене виявилися: «Міжнародний бізнес», «Міжнародна економіка», «Ринкові дослідження», «Статистика» й інші предмети, які пов’язані з аналізом ринку, вивченням культурних особливостей різних країн, розрахунком метрик прибутковості діяльності.Великим плюсом було те, що моя навчальна програма знаходилася на межі гуманітарних та технічних (розрахунки, робота з Excel) предметів. Це допомогло мені не тільки розробляти стратегічний план розвитку та тактичні дії для його досягнення, а й розраховувати ефективність проведених дій та проводити аналіз показників. Найважливіше, що дає університет – це встановлення майндсету, який, найперше, направлений на бізнес. На ринку завжди цінуються люди, які не просто генерують креативні ідеї, а приносять користь бізнесу в кількісному і/або якісному вимірах.

- Яким Ви бачите розвиток університету, економічного факультету та які напрямки роботи потребують найбільшої уваги?

- Більше практики, залучення до освітнього процесу комерційних компаній, наприклад, запрошення фахівців із лекціями про їхній досвід (це завжди цікаво – дізнатися, як вивчена теорія працює на практиці); збільшення кількості предметів, які викладаються англійською мовою. 

- Щоб Ви порадили студентам, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Міжнародна економіка»?

- Більше уваги приділяти вивченню іноземних мов. У наш час знання англійської є одним із ключових факторів при прийнятті на роботу, особливо в галузі IT.

Не боятися поєднувати навчання з роботою та вже на 3-4 курсі шукати робоче місце, на якому ви б могли застосувати набуті навички на практиці. А також – більше комунікувати з викладачами, адже на цьому етапі вони – ваші наставники та ресурс безцінного досвіду й знань. Наприклад, свою першу роботу в маркетинговій агенції я отримала, дякуючи рекомендації Наталі Сергіївні Венгерській. Більше того, саме вона мотивувала мене розвиватися в маркетингу й навіть адаптувала тему моєї дипломної роботи згідно з цим направленням у відповідності до міжнародної економіки. Зокрема, вона стосувалася міжнародної освітньої міграції, інтернаціоналізації закладів вищої освіти та просуванням освітніх послуг на іноземні ринки.

- Назвіть хоча б одну подію, яка найбільш Вам запам’яталась зі студентського життя?

- Найбільше хотілося б виділити участь у конкурсі між факультетами «Студентська весна-2017» та участь у конкурсі наукових робіт за спеціальністю «Маркетинг» у м. Тернополі, де я зі своїм науковим керівником Наталею Венгерською посіли друге місце на Всеукраїнському рівні.

- Що побажаєте студентам ЗНУ?

- Насолоджуватися студентськими роками, мандрувати Україною, заводити нові зв’язки, не боятися бути ініціативними та проактивними. Ви не уявляєте, як ви будете вдячні собі в майбутньому, за досвід комунікації та нетворкингу, який ви придбаєте в університеті.

 

Кафедра міжнародної економіки,

природних ресурсів та економіки міжнародного туризму

 

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

Схожі новини