Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка економічного факультету ОП «Міжнародна економіка», маркетинг-менеджерка ІТ-компанії «Freshcode» Інна Коваленко

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка економічного факультету ОП «Міжнародна економіка», маркетинг-менеджерка ІТ-компанії «Freshcode» Інна Коваленко

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка економічного факультету ОП «Міжнародна економіка», маркетинг-менеджерка ІТ-компанії «Freshcode» Інна Коваленко
14.02.2021 16:26 Все Головні новини Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University економічний факультет міжнародна економіка відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування пресслужба проєкт Історії успіхів випускників ЗНУ

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia Nationa lUniversity) триває реалізація важливого профорієнтаційного проєкту «Історії успіхів випускників ЗНУ». Сьогодні в рамках її реалізації пропонуємо вашій увазі інтерв’ю з вихованкою економічного факультету ОП «Міжнародна економіка», маркетинг-менеджеркою ІТ-компанії «Freshcode» Інною Коваленко.

- Розкажіть, будь ласка, про навчання на економічному факультеті ЗНУ. У якому році Ви отримали диплом?

- У 2018 році я закінчила бакалаврат за освітньою програмою «Міжнародна економіка» та у 2020 році здобула ступінь магістра на економічному факультеті ЗНУ. За весь період навчання я не пам’ятаю, щоб я жалкувала про свій вибір. Викладання деяких предметів англійською мовою, інтерактивний підхід до організації навчання, можливість участі в міжнародних грантах і конкурсах – все це залучало до навчального процесу та допомагало реалізувати свій потенціал.

- Ким та де Ви зараз працюєте?

- Маркетинг-менеджеркою в IT-компанії «Freshcode».

-Чому Ви для навчання обрали саме ЗНУ?

- Важливу роль зіграли позитивні відгуки моїх знайомих, а також – перше враження, яке я отримала на Дні відкритих дверей.

- Які знання та навички Вам знадобилися в житті або що Ви використовуєте в своїй професійній діяльності?

- Якщо говорити про дисципліни, то найбільш корисними для мене виявилися: «Міжнародний бізнес», «Міжнародна економіка», «Ринкові дослідження», «Статистика» й інші предмети, які пов’язані з аналізом ринку, вивченням культурних особливостей різних країн, розрахунком метрик прибутковості діяльності.Великим плюсом було те, що моя навчальна програма знаходилася на межі гуманітарних та технічних (розрахунки, робота з Excel) предметів. Це допомогло мені не тільки розробляти стратегічний план розвитку та тактичні дії для його досягнення, а й розраховувати ефективність проведених дій та проводити аналіз показників. Найважливіше, що дає університет – це встановлення майндсету, який, найперше, направлений на бізнес. На ринку завжди цінуються люди, які не просто генерують креативні ідеї, а приносять користь бізнесу в кількісному і/або якісному вимірах.

- Яким Ви бачите розвиток університету, економічного факультету та які напрямки роботи потребують найбільшої уваги?

- Більше практики, залучення до освітнього процесу комерційних компаній, наприклад, запрошення фахівців із лекціями про їхній досвід (це завжди цікаво – дізнатися, як вивчена теорія працює на практиці); збільшення кількості предметів, які викладаються англійською мовою. 

- Щоб Ви порадили студентам, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Міжнародна економіка»?

- Більше уваги приділяти вивченню іноземних мов. У наш час знання англійської є одним із ключових факторів при прийнятті на роботу, особливо в галузі IT.

Не боятися поєднувати навчання з роботою та вже на 3-4 курсі шукати робоче місце, на якому ви б могли застосувати набуті навички на практиці. А також – більше комунікувати з викладачами, адже на цьому етапі вони – ваші наставники та ресурс безцінного досвіду й знань. Наприклад, свою першу роботу в маркетинговій агенції я отримала, дякуючи рекомендації Наталі Сергіївні Венгерській. Більше того, саме вона мотивувала мене розвиватися в маркетингу й навіть адаптувала тему моєї дипломної роботи згідно з цим направленням у відповідності до міжнародної економіки. Зокрема, вона стосувалася міжнародної освітньої міграції, інтернаціоналізації закладів вищої освіти та просуванням освітніх послуг на іноземні ринки.

- Назвіть хоча б одну подію, яка найбільш Вам запам’яталась зі студентського життя?

- Найбільше хотілося б виділити участь у конкурсі між факультетами «Студентська весна-2017» та участь у конкурсі наукових робіт за спеціальністю «Маркетинг» у м. Тернополі, де я зі своїм науковим керівником Наталею Венгерською посіли друге місце на Всеукраїнському рівні.

- Що побажаєте студентам ЗНУ?

- Насолоджуватися студентськими роками, мандрувати Україною, заводити нові зв’язки, не боятися бути ініціативними та проактивними. Ви не уявляєте, як ви будете вдячні собі в майбутньому, за досвід комунікації та нетворкингу, який ви придбаєте в університеті.

 

Кафедра міжнародної економіки,

природних ресурсів та економіки міжнародного туризму

 

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

Схожі новини