Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На засіданні ректорату вирішували питання організації життєдіяльності вишу

На засіданні ректорату вирішували питання організації життєдіяльності вишу

На засіданні ректорату вирішували питання організації життєдіяльності вишу
25.10.2022 16:21 Все Головні новини ZNU Zaporizhzhia National University ректорат засідання освітній процес наукова діяльність життєдіяльність вишу акредитація освітні програми стипендіальне забезпечення фінансове забезпечення організація діяльності

Двадцять четвертого жовтня в ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) в дистанційному форматі відбулося робоче засідання ректорату, у якому взяла участь адміністрація університету та його факультетів, інженерного навчально-наукового інституту ім. Ю. Потебні, фахових коледжів і студентського самоврядування, а також структурних підрозділів.

 

На початку заходу привітали з днями народження декана економічного факультету Аллу Череп і декана факультету журналістики Віктора Костюка. А також побажали їм усіляких гараздів і творчого натхнення. Ректор Микола Фролов, член президії Спілки ректорів закладів вищої освіти України, під час засідання ректорату поінформував присутніх про його особисту участь у заході, де він представляв виші Запорізького регіону. Варто відзначити, що ЗНУ, який входить до 25 кращих університетів України, користується заслуженою повагою академічної спільноти, а його політика й діяльність здобула підтримку з боку МОН України та Офісу Президента України, запорізької місцевої адміністрації. Попри складні умови, у яких змушений працювати колектив університету, адже Запоріжжя сьогодні знаходиться у прифронтовій зоні й, фактично, на лінії вогню, коли ворог намагається зруйнувати енергетичну систему, всі працівники/працівниці університету залишаються консолідованим, продовжують відповідально працювати, а також забезпечують високий рівень якості освіти та мають здобутки в науковій галузі.

При цьому, звертаючись до науково-педагогічного колективу університету, ректор ще раз нагадав, що у рамках забезпечення освітнього процесу має бути якісно налагоджена комунікація. Адміністрація ЗНУ з розумінням поставилася до тих, хто вимушено виїхав із родинами за межі Запорізької області або за кордон, і тих, хто продовжує забезпечувати безперебійний освітній процес, продовжують працювати в складі колективу, отримують заробітну плату та інші виплати. Існує розуміння, що саме викладачі/викладачки взяли на себе основну частину роботи в рамках дистанційного навчання. При цьому деканати мають здійснювати ефективний контроль за відпрацюванням їхнього робочого навантаження. Враховуючи можливість відключення електроенергії, мають бути відпрацьовані альтернативні заходи в рамках забезпечення освітнього процесу: організовані індивідуальні консультації, самостійна робота студентства, додаткові канали зв’язку та забезпечення доступу до електронних навчальних ресурсів тощо. Колектив університету має своєчасно реагувати на виклики, аби продовжити ефективно забезпечувати надання освітніх послуг, виправдовувати сподівання тих, хто сьогодні навчається в ЗНУ.

Нагадали присутнім також про те, що в ЗНУ триває вступна кампанія. Завершується додатковий набір на бакалаврат, зарахування яких відбудеться 28 жовтня. Зарахування за сесією додаткового набору у магістратуру – 31 жовтня. Відповідальний секретар приймальної комісії Станіслав Іваненко повідомив, що 26 жовтня (початок о 9:00) ще відбуватимуться творчі конкурси для тих, хто вступає на бакалаврат на перші курси на умовах контракту. Від цієї категорії надійшло близько 60 заяв. Також зареєстровано майже 50 заяв від вступників, які претендують навчатися на старших курсах бакалаврату.

У рамках першого потоку донабору в магістратуру подано майже 80 заяв (зокрема, через систему Єдиної державної електронної бази з питань освіти). Перший наказ про зарахування в рамках додаткового набору оприлюднять також 28 жовтня. Друга сесія донабору триватиме в період з 1 по 18 листопада, а зарахування, відповідно, відбудеться 22 листопада. Представники й представниці приймальної комісії також нагадали, що охочі навчатися в магістратурі ЗНУ ще можуть подавати електронні заяви або особисто завітати до відбіркової комісії, яка розміщується в адміністративному навчальному корпусі № 1.

Університетським фахівцям і фахівчиням також нагадали про формування особових справ здобувачів і здобувачок вищої освіти, які вже зараховані на навчання, заключення договорів із контрактниками та необхідність внесення ними оплати за навчання. Також розглянули питання щодо академічної та фінансової заборгованості щодо оплати за навчання, а ще поінформували про можливість переведення певних категорій контрактників на бюджет і передбачені державою компенсації за оплату навчання, зокрема повернення коштів у межах податкової пільги. А ще йшлося про підготовку до випуску магістрів, яка здійснюється в цьому році в складних умовах, спричинених військовою агресією рф. Щодо цього питання звіти надали декани кількох факультетів і структурних підрозділів ЗНУ: Тетяна Бірюкова (ФСУ), Сергій Гоменюк (математичний факультет), директорка інженерного навчально-наукового інституту ім. Ю.М. Потебні Наталя Метеленко.

Перший проректор Олександр Бондар висвітлив питання щодо стипендіального забезпечення. Зокрема, у зв’язку із тим, що триває вступна кампанія, відповідна документація формуватиметься поетапно, на що звернули увагу студентського самоврядування. Також докладно розглянули порядок відшкодування коштів державою, витрачених на оплату послуг із підготовки фахівців і фахівчинь, та роз’яснили процедуру компенсації для тих категорій контрактників, за яких платять фізичні особи. Це, передусім, – особи з тимчасово-окупованих та особливо небезпечних територій, діти загиблих військових тощо, які мають пільги, передбачені державою, та можуть документально підтвердити свій статус. Наразі відбувається формування списків претендентів/претенденток на факультетах. За час засідання також повідомили про заплановані наради з питань управлінської діяльності університету та формування й оновлення нормативно-правової документальної бази.

Проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Олександр Гура прозвітував про результати моніторингу занять, а також окреслив питання щодо забезпечення освітнього процесу, які потребують контролю та вирішення. Із питань організації різних аспектів діяльності університету прозвітували проректор з наукової роботи Геннадій Васильчук і проректор з науково-педагогічної роботи Юрій Каганов. Їхні доповіді стосувалися підготовки до акредитації, забезпечення вибіркових дисциплін для здобувачів вищої освіти на різних рівнях, організації й проведення за графіком лекцій з академічної доброчесності та забезпечення функціонування державної української мови в академічному просторі, згідно з директивами МОН України.

Також окремі питання щодо фінансового забезпечення й організації діяльності працівників університету висвітлили головна бухгалтерка вишу Оксана Арістова й начальниця відділу кадрів Наталя Котляренко. Керівниця навчально-методичного відділу Людмила Нестеренко нагадала про організацію та документальне забезпечення проходження навчальних практик студентами/студентками тих факультетів, які їх здійснюватимуть уже в листопаді поточного року. А ще, запросила колег реєструватися на курси з інформаційно-комунікаційних технологій, які забезпечать їм підвищення кваліфікації в цій галузі.

 

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

 

 

 

Схожі новини