Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Кафедра дошкільної та початкової освіти факультету СПП долучилася до IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Нова українська школа: результати та перспективи»

Кафедра дошкільної та початкової освіти факультету СПП долучилася до IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Нова українська школа: результати та перспективи»

Кафедра дошкільної та початкової освіти факультету СПП долучилася до IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Нова українська школа: результати та перспективи»
22.11.2022 13:11 Все Головні новини Факультети Соціальної педагогіки та психології ЗНУ факультет СПП кафедра дошкільної та початкової освіти всеукраїнська науково-практична конференція міжнародна участь нова українська школа виховання майбутнього покоління

Вісімнадцятого листопада кафедра дошкільної та початкової освіти факультету соціальної педагогіки та психології ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) у дистанційному форматі взяла участь у IV Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю «Нова українська школа: результати та перспективи».

В умовах повномасштабної агресії росії проти України чимала відповідальність за зміцнення основ української державності лежить на плечах освітян/нок, які незалежно від трагічних обставин продовжують дбати про виховання майбутнього покоління. На думку Еріха Марії Ремарка, в темні часи дуже добре видно світлих людей. Саме таких людей об’єднав на науково-практичному заході психолого-педагогічний факультет Маріупольського державного університету разом із співорганізаторами конференції: Інститутом педагогіки Національної академії педагогічних наук України, Бердянським державним педагогічним університетом, Вінницьким державним педагогічним університетом ім. М. Коцюбинського, Глухівським національним педагогічний університет ім. О. Довженка, Запорізьким національним університетом, Центральноукраїнським державним педагогічним університетом ім. В. Винниченка, Університетом Західної Македонії (Грецька Республіка), Старопільською Академією Прикладних наук (м. Кельце, Республіка Польща), Вищою Школою Лінгвістичною (м. Ченстохова, Республіка Польща), Вищою Школою Humanitas (м. Сосновець, Республіка Польща), Громадською організацією «Академія розвитку особистості».

Насичена програма конференції згуртувала 240 учасників/ниць, серед яких були разом із науково-педагогічними працівницями кафедри дошкільної та початкової освіти факультету соціальної педагогіки та психології ЗНУ – Ларисою Сущенко, Аллою Курінною, Юлією Зубцовою, Оленою Андрющенко, Сніжаною Сиваш, Тетяною Турбар, Ганною Скірко, Оленою Самсоновою та Ганною Чорною, ще й здобувачі/чки першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти ОП «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта», стейкґолдери/рки та вчителі/льки початкової освіти ЗЗСО м. Запоріжжя. І хоча всім 240 особам не вдавалося працювати одночасно через віялові відключення, програму виконали повністю.

Виступи провідних науковців/виць із різних куточків України та Європейського дослідницького простору на пленарному засіданні, як «Корекція навчальної діяльності у процесі формувального оцінювання» (Н. Богданець-Білоскаленко, д. пед. наук, професорка, завідувачка відділу навчання мов національних меншин і зарубіжної літератури Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, Україна); «Формальне і неформальне лідерство в освіті» (Н. Мачинська, д. пед. наук, професорка, завідувачка кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету ім. І. Франка, Україна); «Альтернативне оцінювання: переосмислення методів оцінювання в сучасному класі» (Е. Грiва, професорка прикладної лінгвістики (білінгвізм і грецька мова як друга/іноземна) факультету гуманітарних і соціальних наук, директорка Науково-дослідного інституту грецької мови Університету Західної Македонії, Греція); «Культурологічно орієнтоване середовище у професійній підготовці майбутніх учителів/льок початкової школи» (Н. Гречаник, д. пед. наук, доцентка, професорка кафедри педагогіки гуманітарно-педагогічного факультету Національного університету біоресурсів і природокористування України, Україна); «Стратегія і практика: як стати ближчими до інклюзивної освіти в НУШ» (О. Гордійчук, к. п. н, доцентка кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича, Україна); «Ненасильницьке спілкування як творчий процес взаємодії вчителя/льки початкових класів та учня/учениці» (О. Новік, тренерка та ініціаторка проєкту «Ненасильницьке спілкування» в Україні, медіаторка, доцентка німецького Університету Зіке (VhS): філософія та практика йоги, Німеччина); «Народна педагогіка як засіб формування української ідентичності зростаючої особистості» (Л. Мафтин, к. філ. н, доцентка кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича, Україна); «Сучасні підходи до розвитку англомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів/льок початкових класів» (І. Пінчук, д. пед. наук, доцентка кафедри теорії і методики початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка, Україна), супроводжувалися великою кількістю привітань і побажань науковій спільноті продуктивної роботи без тривог – МИРУ, СПОКОЮ ТА НАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!

Майстер-класи конференції, а саме: «STREAM у початковій школі: наскрізна інтегрована діяльність на уроках "Я досліджую світ", мистецтва та інформатики» (І. Стеценко, наукова співробітниця Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти і науки України, авторка технології «Логіки світу» для дітей від 4 до 12 р.); «Активізація внутрішніх і зовнішніх ресурсів учасників/ниць освітнього процесу ЗВО засобами позітум-технік» (М. Коновальчук, к. п. н, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти НУЧК ім. Т.Г. Шевченка); «Навчальні провокації для НУШ: навіщо, для кого і як, або технологія спонукання до дії» (К. Крутій, д. пед. наук, професорка кафедри дошкільної освіти Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського); «Читання з розумінням: методичний інструментарій» (І. Большакова, методистка, експертка ГС «Освіторія», авторка підручників і посібників НУШ), надали учасникам/ницям можливість не тільки висловити свої думки та пропозиції, а й надію на подальшу співпрацю.

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ: https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

Схожі новини