Профорієнтаційний захід від факультету журналістики ЗНУ зібрав чимало вступників (реклама та зв'язки з громадськістю)

Десятого грудня 2022 студенти спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» разом із абітурієнтами занурилися у світ реклами. Захід пройшов з ініціативи доцентки кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності факультету журналістики ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) Тетяни Іванець. Вітаючи учнів, викладачка висловила сподівання побачити учнів в майбутньому студентами факультету журналістики.
Вступникам-2023 студенти презентували власні творчі проєкти, говорили щодо специфіки навчання журналістів/ок, рекламістів/ок, парників/ць. Старші курси поділилися своїми досягненнями та показали комерційні та соціальні реклами, які реалізовували в рамках навчання з різних дисциплін. Також студентство провело творчі конкурси «Відгадай мелодію рекламного ролику», «LogoГРА” на визначення схильності до професії рекламіста/ки.
Перший курс розповів учням про діяльність студентської ради, цікаві пари, культурно-розважальні заходи, які проходять в університеті. Також на заході презентували освітню програму «Реклама та зв’язки з громадськістю», де від студентства прозвучала інформація про актуальність професії, особливо у питанні працевлаштування в рекламній та PR-галузях. Наприкінці факультет журналістики запросив творчу молодь на День відкритих дверей, який відбудеться 17 грудня 2022 об 11 годині. Конференція Zoom – за лінком: http://surl.li/dzflr
Ідентифікатор: 572 597 4525
Пароль: wXys37
Детальнішу інформацію можна дізнатися на нашому сайті: https://www.znu.edu.ua/cms/index.php?action=news/view_details&news_id=58281&lang=ukr&news_code=fakultet-zhurnalistiki-znu-zaproshu---na-den-vidkritikh-dverej
Модераторка заходу – студентка-рекламістка 3 курсу Анна Варфоломієва поділилися особисто враженнями від процесу навчання, бажаннями та планами на майбутнє. Також зазначила про хороші можливості працевлаштування. Закінчивши університет, можна бути рекламним менеджером/кою, керівником/цею рекламного та PR-відділу чи креативного, SMM-менеджером/кою, дизайнером/кою, працювати з таргетологією, маркетологією, в пресслужбі, з фотомистецтвом, контент-менеджером/кою, копірайтером/кою, спічрайтером/кою, бренд-менеджером/кою, маркетологом тощо. Наприкінці заходу Тетяна Іванець подякувала присутнім за активну творчу роботу й побажала усім Миру. Абітурієнтка гімназії № 71 Софія Пушко подякувала за чудову презентацію факультету, яка була цікавою й пізнавальною.
Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності
Слідкуйте також за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/