Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Кафедра дошкільної та початкової освіти продовжує реалізацію міжнародного проєкту «Фінська підтримка реформи української школи»

Кафедра дошкільної та початкової освіти продовжує реалізацію міжнародного проєкту «Фінська підтримка реформи української школи»

Кафедра дошкільної та початкової освіти продовжує реалізацію міжнародного проєкту «Фінська підтримка реформи української школи»
30.12.2022 15:42 Все Головні новини Факультети Соціальної педагогіки та психології ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет факультет соціальної педагогіки психологія кафедра дошкільної та початкової освіти проєктна діяльність міжнародна діяльність підвищення кваліфікації

Днями викладачі та викладачки кафедри дошкільної та початкової освіти факультету соціальної педагогіки та психології ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) успішно завершили у 2022 році тримісячне дистанційне навчання в рамках проєкту «Фінська підтримка реформи української школи», відомого під назвою «Навчаємося разом».

 

Це – багаторічний проєкт (2018-2023 рр.), підтриманий Міністерством закордонних справ Фінляндії та ЄС. Він упроваджується компанією Фінська консультативна група/FCG Finnish Consulting Group Ltd. (former FCG International). Проєкт спрямований на підтримку реформи «Нова українська школа» й організований відповідно до трьох основних компонентів. Це –професійний розвиток педагогів/нь, просування реформи та освітнє середовище.

Цього разу до нього залучили викладачів і викладачок, що забезпечують реалізацію ОП «Початкова освіта» першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівнів вищої освіти, ОНП «Професійна освіта» третього (освітньо-наукового) рівня. Це – професорка Лариса Сущенко, доцентки Юлія Зубцова, Тетяна Турбар, Олена Андрющенко, Алла Курінна. Також до нього включили керівників і керівниць педагогічної практики від Запорізької загальноосвітньої школи № 15. Йдеться про вчителів/ок початкових класів Олену Лаврову, Анну Харкович, заступницю директора з навчально-виховної роботи початкової ланки освіти Галину Вороніну. На базі цієї школи студенти/ки удосконалюють професійні уміння й навички планування й організації цілісного освітнього процесу. Учасники/ці програми опанували нові знання, компетентності та інструменти в галузі педагогічної освіти, що базуються на фінському досвіді та покликані підтримати професорсько-викладацький склад у питаннях організації педагогічної практики здобувачів/ок вищої освіти відповідно до концепції «Нової української школи».

Також у рамках реалізації програми з питань психосоціальної підтримки долучалися викладачки, що забезпечують реалізацію ОП «Дошкільна освіта» першого (бакалаврського) й другого (магістерського) рівнів вищої освіти: старша викладачка Сніжана Сиваш, викладачка Ганна Чорна. Вони опановували нову теорію та інструменти у питаннях психолого-педагогічних практик розвитку стресостійкості, формування життєстійкості у дітей, формування резіліанс (психологічної стійкості) дітей і дорослих, консультування в системі психосоціальної допомоги дітям і сім’ям тощо.

Спікерками вебінарів були Аня Хурінайнен-Косунен – магістерка педагогічних наук, тренерка-педагогиня, учителька початкових класів, учителька-предметниця, яка має досвід викладання і наставництва у школах підготовки вчителів (Гельсінський університет та Університет Східної Фінляндії) близько 30 років; Рія Палмквіст – радниця з питань освіти Національного агентства Фінляндії з питань освіти, магістерка та кандидатка педагогічних наук (MA, Ph.D), вчителька для дітей з особливими освітніми потребами, учителька-предметниця (історія), вчителька початкових класів, радниця-консультантка учнівства та ін.

Свідченням про успішне завершення програм підвищення кваліфікації науково-педагогічними працівниками й працівницями кафедри дошкільної та початкової освіти стало отримання сертифікатів обсягом 2 кредити ЄКТС. Йдеться про досягнення таких результатів, як здатність використовувати інновації в професійній діяльності: практику наставництва, зокрема, про практику спільного викладання; про вміння застосовувати різні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності; визначати умови та ресурси для професійного розвитку впродовж життя; взаємодіяти зі студентами/ками та іншими педагогами й педагогинями на засадах співробітництва, партнерства та підтримки; надавати підтримку студентам/кам у здійсненні моніторингу власної педагогічної діяльності, визначенні професійних потреб і плануванні індивідуальної професійної траєкторії.

 

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

 

 

Схожі новини