Кафедра металургійних технологій, екології та техногенної безпеки ІННІ ЗНУ обговорила зі стейкґолдерами освітні програми

Співробітництво зі стейкґолдерами та стейкґолдерками – один із найважливіших складників діяльності вчених інженерного навчально-наукового інституту ім. Ю.М. Потебні ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University), адже саме завдяки такій співпраці освіта набуває практичного змісту та спрямованості.
В умовах дії воєнного стану та подальшого відновлення економіки України в післявоєнний період роботодавці й роботодавиці не залишаються осторонь освітнього процесу, адже саме вони зацікавлені в якісній підготовці фахівців і фахівчинь закладами вищої освіти. Це добре розуміє й професорсько-викладацький склад кафедри металургійних технологій, екології та техногенної безпеки ІННІ ім. Ю.М. Потебні. Саме тому до участі в засіданні кафедри запросили стейкґолдерів і стейкґолдерок освітньо-професійних програм «Охорона праці», «Металургія», «Обробка металів тиском», «Технологія захисту навколишнього середовища» для здобувачів/ок першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів освіти.
Своїми думками про зміст та удосконалення освітніх програм поділилися директор ТОВ «Експертно-технічний центр промислової безпеки» Михайло Рогінський; заступник директора ПП «НВФ промбезпека» Олександр Фустій; старший науковий співробітник АТ «Інститут титану», к.т.н. Василій Павлов і заступник технічного директора АТ «Мотор Січ», к.т.н. Віктор Коцюба. Під час перегляду комплексу освітніх компонентів проаналізували фахові компетентності, які входять до освітньо-професійних програм, і навчальні плани підготовки здобувачів і здобувачок вищої освіти. Активну участь в обговоренні взяли гаранти й гарантки освітніх програм для здобувачів бакалаврського та магістерського рівнів. Це – доцентка Євгенія Манідіна, професор Юрій Куріс, доцент Олексій Кириченко, професор Віктор Скачков і завідувач кафедри Юрій Бєлоконь.
За результатами обговорення присутні дійшли висновку, що навчальні плани освітньо-професійних програм – чітко продуманими, збалансованими та логічно побудованими. Вони відповідають запитам потенційних роботодавців і роботодавиць і цим забезпечують якісну підготовку майбутніх фахівців і фахівчинь. Стейґолдери та стейкґолдерки запропонували підвищити рівень професійних компетентностей освітніх програм у контексті воєнного часу й подальшого відновлення економіки України в післявоєнний період.
Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. Потебні
Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/