Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка кафедри дизайну Єлизавета Барковська

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка кафедри дизайну Єлизавета Барковська

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка кафедри дизайну Єлизавета Барковська
10.02.2023 13:01 Все Головні новини Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ Факультети Соціальної педагогіки та психології Дизайн ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет факультет соціальної педагогіки психологія кафедра дизайну відділ доуніверситетської підготовки профорієнтація працевлаштування пресслужба проєкт Історії успіхів вип

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) триває втілення в життя профорієнтаційного проєкту «Історії успіхів випускників ЗНУ». В його рамках сьогодні пропонуємо вашій увазі інтерв’ю з талановитою вихованкою факультету соціальної педагогіки та психології (кафедра дизайну) Єлизаветою Барковською.

 

- Єлизавето, дякуємо Вам за можливість поспілкуватися в рамках проєкту. Наскільки нам відомо, Ви зараз працюєте за фахом. Це так?

- Так. Зараз я працюю на фармацевтичній фабриці «Віола». Розробляю дизайн упаковки препаратів. Також працюю з торговими марками, серед них: «Baum Pharm», «dr.Bauer», «Solution Pharm», «Айві», «Аметрин», «Вітакор», «Аптеки Запорожжя», «Бадм», «Магнолія», «Ілан-Фарм», «Табула Віта», «УА Холдинг», «Дженом». Розробка від крою (креслення) до готової продукції. У мої обов’язки входить не тільки пакування, а й презентації, веббанери, розміщення асортименту на сайтах аптек тощо.

- Дехто вважає і стверджує, що, мовляв, зробити зображення та дописати текст – це геть нескладно, але ми знаємо, що це не так. Насправді, це – складна робота. Де Ви берете натхнення, адже проєкти різні?

- Власне натхненню передують тривалі технічні етапи. Перед розробкою упаковки необхідно проаналізувати ринок. Дослідити цільову аудиторію: чоловіки чи жінки, дорослі чи діти? Визначити їхній соціальний статус, достаток, вік. Це дозволить створити макет, який привертає до себе увагу потенційного споживача чи споживачки. Розробка концепції упаковки також має свої етапи. Визначення функцій упаковки – враховуються такі параметри, як матеріал, розміри. Далі розробка конструкції – на цьому етапі створюється технічний макет тари. За його створення важливо проконтролювати, наскільки зручною та практичною буде упаковка за використання. А ще, аналіз сезонності продукції, фінансові можливості цільової аудиторії, призначення продукції, смакові асоціації. І тільки після цього можна починати збирати референції та надихатися перед початком розробки макета ідеями – як в мережі, так і безпосередньо в магазинах.

- Яка Ваша формула універсального дизайну в рамках обраної галузі? Можете сформулювати три поради для нашого студентства?

- Я би сказала так:

1. НЕ РОБИТИ СКЛАДНОГО ПАКУВАННЯ БЕЗ ПОТРЕБИ. Кожній людині має бути зручно та легко користуватися продуктом.Так би мовити, забезпечити рівні умови користування для будь-якої категорії користувачів.

2. ІНФОРМАЦІЯ МАЄ БУТИ ІНТУЇТИВНО ЗРОЗУМІЛОЮ. Споживач має легко знаходити та фокусувати свій погляд на найважливішій інформації.

3. УНИКАТИ СТЕРЕОТИПІВ. У випадку фармації – не навішувати ярлики. Не дискримінувати людей, уникати надмірного жалю чи егоїзму. Забезпечити людині, наприклад, із вадами зору, можливість дізнатися про назву препарату, для чого розмістити на пакуванні написи шрифтом Брайля.

- Часто-густо студенти й студентки цікавляться: як створити дизайн, який буде продаватися? Яким є Ваше бачення успішного дизайну?

- Тут усе індивідуально, люди різні, смаки й уподобання також. Але більшості імпонує простота та зручність.

- Дякуємо за розмову. Бажаємо натхнення!

 

Факультет соціальної педагогіки та психології

 

Для довідки

У Запорізькому національному університеті за ініціативи відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування від 2020 року реалізують творчий проєкт «Історії успіху випускників ЗНУ». Утілюють його в життя факультети, інженерний навчально-науковий інститут ЗНУ ім. Ю.М. Потебні. Активно долучається до роботи й факультет журналістики, пресслужба вишу. Вони створюють матеріали про успішну професійну кар’єру наших випускників/випускниць. Факультети університету та інженерний інститут допомагають налагодити зв'язок із випускниками/випускницями факультетів різних років. Долучитися до цієї ініціативи можуть усі охочі випускники/випускниці Запорізького національного університету та інженерного інституту ЗНУ (колишня Запорізька державна інженерна академія та Запорізький індустріальний інститут), котрі бажають поділитись із майбутніми молодими фахівцями/фахівчинями таємницями професійного становлення, допомогти їм працевлаштуватись, на власному прикладі продемонструвати, як реалізувати себе в професії, тощо. Для цього треба надіслати матеріали чи контакти відповідної особи на пошту:

znu.pressa@gmail.com

Слідкувати за проєктом «Історії успіху випускників ЗНУ» можна за лінком:

https://bit.ly/2HixRA8

Сьогодні архів проєкту – це вже більш ніж 300 історій успіхів талановитих випускників/випускниць Запорізького національного університету!

 

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

 

 

Схожі новини