Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Проєкт «Історія успіхів випускників ЗНУ»: вихованка юридичного факультету (спеціальність «Правоохоронна діяльність»), слідча СВ Василівського РУП ГУНП в Запорізькій області, Дарина Левада

Проєкт «Історія успіхів випускників ЗНУ»: вихованка юридичного факультету (спеціальність «Правоохоронна діяльність»), слідча СВ Василівського РУП ГУНП в Запорізькій області, Дарина Левада

Проєкт «Історія успіхів випускників ЗНУ»: вихованка юридичного факультету (спеціальність «Правоохоронна діяльність»), слідча СВ Василівського РУП ГУНП в Запорізькій області, Дарина Левада
06.04.2023 14:40 Все Головні новини Факультети Юридичний Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет юридичний факультет відділ доуніверситетської підготовки профорієнтація працевлаштування пресслужба проєкт Історії успіхів випускників

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) триває втілення в життя профорієнтаційного проєкту «Історії успіхів випускників ЗНУ». Пропонуємо до вашої уваги інтерв’ю з вихованкою юридичного факультету Дариною Левадою

 

- Розкажіть, будь ласка,  про основні етапи Вашої професійної кар’єри

-У моєму житті було три основні етапи професійної кар’єри. Першим етапом, після закінчення університету, було проходження конкурсу та навчання на спеціальній підготовці для слідчих. У вказаний період, найскладнішим для мене було отримання великої кількості інформації, її обробка та велике фізичне навантаження. Найцікавіше – було слухати про досвід спеціалістів\ок, які вже зробили кар’єру в органах досудового розслідування та зараз викладають в академії поліції. У цей період я отримала поглибленні знання про структуру. Другим етапом, стало проходження стажування вже на місці роботи. Цей період я освоювала роботу слідчої та навчалась правильному структуруванню документів у кримінальних провадженнях, пізнавала особливості їх оформлення та здійснення роботи в строк. Ознайомлювалася й із розпорядком дня слідчої та отриманням первинного практичного досвіду під наглядом досвідчених співробітників\ць. Третім етапом, стало становлення мене як повноцінїго слідчої – я приступила до виконання своїх функціональних обов’язків. Здійснювала досудове розслідування та скеровувала обвинувальні акти до суду. Я  здійснюю розслідування кримінальних правопорушень загально-кримінального напрямку та галузі економіки.

-Які риси, на Вашу думку, мають бути притаманні людині, яка обрала професію юриста?

-         Справедливість;

-         Цілеспрямованість;

-         Уважність;

-         Наполегливість;

-         Стресостійкість.

-Чому свого часу Ви обрали для вступу саме юридичний факультет ЗНУ?

-Обранням юридичного факультету ЗНУ було неочікуваним навіть для мене. Я вирішила, що професія пов’язана з юриспруденцією принесе мені несподівані повороти в житті, які в подальшому приведуть мене до успіху та моє життя не буде нудним. Так і вийшло – навіть при великій кількості документальної роботи, кожен день не схожий на попередній. Кожного дня я отримую нові знання, нові знайомства та велику кількість різних емоцій.

-Чи знадобилися Вам під час роботи знання, отримані на юридичному факультеті ЗНУ?

-Так, знання, отриманні під час навчання, допомогли мені на перших двох етапах мого професійного становлення. Оскільки отримання теоретичних знань допомогло в практичній галузі знаходити рішення у відповідності до «букви» закону. Та навіть ті предмети, які я вважала неважливими та непотрібними, знадобилися у практичній діяльності.

-На Вашу думку, на сьогодні Ви досягли тих цілей, які ставили перед собою?

-Не можу сказати, що в повній мірі досягла усіх поставлених мною цілей, оскільки, ніколи не можна зупинятись на досягнутому. Перш за все, я досягла цілі – отримала роботу своєї мрії, яка мені не тільки цікава, але ще й сприяє розвитку та стабільності. Крім того, список цілей з вибором професії став тільки ширше. 

-Які Ваші плани на майбутнє?

-Наразі, в мене плани отримати повну юридичну освіту, тому я продовжую навчання в магістратурі юридичного факультету (спеціальність «Право»). Це надасть мені можливість професійного росту, а також розширить можливості для особистого розвитку.

-Якими були Ваші відносини з викладацтвом та однокурсниками/цями під час навчання?

-Під час навчання з однокурсниками/цями склались дружні стосунки, які підтримуються навіть після завершення спільного навчання. З викладацтвом склались відносини, які можна вважати взірцевими! Для мене спілкування з викладачами/ками стало отриманням справжніх «уроків життя». Вони допомагали мені, як під час навчання, так і вже в професійній діяльності. Навіть після завершення навчання, підтримую зв’язок з деякими викладачами\ками, які і на сьогодні надають корисні поради.

-Найяскравіший спогад із студентських років? Чи траплялися з Вами цікаві історії під час навчання в університеті?

-Найяскравішим спогадом зі студентських років є участь у конкурсі з Адміністративного судочинства в місті Києві в будівлі Касаційного адміністративного суду у складі Верховного суду. Для мене це був неперевершений досвід участі у подібного роду змагань. У нашій  підготовці брали участь не тільки викладачі\ки, які надавали нереальну кількість знань для участі, але й ще діючі співробітники\ці судової гілки влади. Незважаючи на те, що в конкурсі брали участь чимало студентів\ок різних університетів, наша група посіла друге місце, що є великим досягненням.

-Чи змінили б Ви щось у Вашому житті, якби можна було б повернутись у той час, коли Ви вперше стали студенткою?

-Звичайно є речі, які б я змінила, оскільки не можна прожити все повністю, щоб згодом про щось не шкодувати. Під час навчання, я б більше б приділяла уваги своєму внутрішньому розвитку та отриманню ще більшої кількості знань. Зараз у мене занадто мало часу для свого розвитку, а от під час навчання, я б мала змогу розвиватись в різних галузях, наприклад – у риториці та публічних виступах. Як показала пізніше практика, це все знадобилось.

 

-Які поради щодо професійного становлення Ви могли б сформулювати для майбутніх юристів\ок, студентства юридичного факультету?

-Перша порада – завести собі нотатник з планами на день, тиждень, місяць. Бо кожна мрія стає ближчою до реальності, якщо вона записана на папір, а ще краще, якщо вона розділена на пункти майбутніх кроків. Крім того, для кожного юриста\ки важливою є хороша риторика, тому раджу читати книжки, які допоможуть і сформувати свою думку, і донести цю думку до оточуючих. А ще я б радила нічого не боятись, бо страх у більшості випадків стає бар’єром на шляху до успіху. Невдалі публічні виступи, неправильно поставлене питання, невдалий тезис – це не фіаско, а тільки кроки, які допоможуть у майбутньому прийти до своєї мети.

-Яким Ви бачите розвиток університету, зокрема юридичного факультету, та які напрямки роботи потребують найбільшої уваги?

-Я вважаю, що більшої уваги в розвитку юридичного факультету треба спрямувати в міжнародне законодавство та його галузі розвитку. Прикладом, особисто для мене, служить Центр німецького та польського права в яких я перебувала. Окрім того, що це цікаво та корисно для розвитку, ще й з’являється можливість порівняти різні правові норми України та країн Європи. Ще варто звернути увагу, що під час отримання студентами\ками інформації, крізь призму досвіду викладацтва в практичній галузі, знання молоді зберігаються та засвоюється краще. Наприклад, під час вивчення цивільного права, мені було цікаво використовувати різні судові рішення з обґрунтуванням прийняття його та використанням доказів, для засвоєння певних статей Цивільного кодексу України. Така практика, мені здається, була б корисна й в інших напрямках навчання. Окремо, хотілось би додати, що я вдячна викладацтву та декану юридичного факультету, оскільки незважаючи на увесь обсяг роботи, який вони виконують, усі на факультеті залишаються справжніми людьми з іноді ледачими, іноді зухвалими студентами\ками. Я впевнена, що роки, які я провела поруч з ними, залишаться для мене приємними спогадами.

 

Для довідки

У Запорізькому національному університеті за ініціативи відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування від 2020 року реалізують творчий проєкт «Історії успіху випускників ЗНУ». Утілюють його в життя факультети, інженерний навчально-науковий інститут ЗНУ ім. Ю.М. Потебні. Активно долучається до роботи й факультет журналістики, пресслужба вишу. Вони створюють матеріали про успішну професійну кар’єру наших випускників/випускниць. Факультети університету та інженерний інститут допомагають налагодити зв'язок із випускниками/випускницями факультетів різних років. Долучитися до цієї ініціативи можуть усі охочі випускники/випускниці Запорізького національного університету та інженерного інституту ЗНУ (колишня Запорізька державна інженерна академія та Запорізький індустріальний інститут), котрі бажають поділитись із майбутніми молодими фахівцями/фахівчинями таємницями професійного становлення, допомогти їм працевлаштуватись, на власному прикладі продемонструвати, як реалізувати себе в професії, тощо. Для цього треба надіслати матеріали чи контакти відповідної особи на пошту:

znu.pressa@gmail.com

Слідкувати за проєктом «Історії успіху випускників ЗНУ» можна за лінком:

https://bit.ly/2HixRA8

Сьогодні архів проєкту – це вже більш ніж 300 історій успіхів талановитих випускників/випускниць Запорізького національного університету!

 

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

 

 

 

Схожі новини