Вихованка ЗНУ за спеціальностями «Середня освіта історія» та «Середня освіта англійська мова» Єлизавета Любомирська розповіла про свій досвід отримання додаткових знань

Єлизавета Любомирська закінчила бакалаврат у Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) за спеціальностями «Середня освіта історія» та «Середня освіта англійська мова». Із початком повномасштабного вторгнення вона була змушена поїхати до Польщі, де і влаштувалася працювати вчителькою англійської мови (місто Ченстохова).
Зараз Єлизавета планує вступати на магістратуру або в Польщі, або в Запоріжжі, якщо повернеться до України. Відома платформа Coursera дала їй знання різних методик залучення дітей до онлайн-навчання, додала якісних показників у резюме. Дівчина поділилася корисними порадами із проходження курсів та власним шляхом розвитку на платформі.
-Як ви почали навчатися на Coursera?
-Про курси я дізналася зі свого університету. Загалом отримала 31 сертифікат.
-Який курс найбільше запам’ятався?
-Найбільше запам’ятався курс з тайм-менеджменту – для організації часу. А також сподобався курс із англійської вимови – Tricky American English, який би я рекомендувала своєму учнівству, студентству.
-Як мотивувати студентство проходити курси на освітніх онлайн-платформах?
-Онлайн-освіта може чудово доповнювати стаціонарну. Перша – комфортніша, бо не має обмежень у часі, у місці. Основна мотивація – це розширення свого кругозору та здобуття нових навичок. Сьогодні немає тої установки, що «ми вивчили програму і 10 років за нею працюємо», бо зараз треба щодня удосконалюватися та підлаштовуватися до нового.
-Що практичного з курсів ви можете використати під час викладання?
-На курсах я ознайомилася не лише зі стаціонарними методами навчання, а й онлайн. Навіть мала практику викладання в онлайн-школі, коли розпочалася пандемія. І тоді багато чого з Coursera я використала під час роботи. Наприклад: які методики використовувати для зацікавлення дітей в онлайн просторі?
-Які переваги та недоліки освітніх онлайн-платформ?
-Самостійне встановлення меж. Я можу сама вирішувати, коли здати тест чи подивитися лекцію.
-Цікаві викладачі, які передають досвід із університетів всього світу.
-Широкий вибір курсів.
-Недолік один – ніхто не контролює. Тут можна відкладати дедлайни та забувати проходити тести, але цей недолік можна легко подолати вмотивованістю та прагненням до знань.
-Щоб порадили користувачам чи тим, хто тільки приєднується до платформ, щодо проходження курсів?
-Не відкладати на потім, а робити щось для себе. Навчання новому – це внесок у наше майбутнє. А також радила б обирати дійсно цікаві для вас курси, а не за рекомендаціями чи наполяганнями знайомих, друзів.
-Що вам дають сертифікати?
-Вони показують особистісний розвиток. Також допомагають під час працевлаштування: я додавала курси до резюме і вони дійсно підтверджують мою компетентність. Сертифікати ілюструють, що я не стою на місці, а професійно розвиваюся.
-Які практичні поради допоможуть не закинути курси?
-Не записуватися на 100 курсів одразу, а реально оцінювати свій час та можливості.
-Обрати конкретний час та кожного дня витрачати його на проходження курсів (хоч це і 30 хв, хоч і 20 чи 10).
-Як освітні платформи вплинули на ваше життя?
-До початку пандемії я не звертала уваги на онлайн-навчання. Здавалося, що це десь далеко, в інших країнах, а в нас – непопулярно. Також не вірила у ефективність такого формату. Але навчання на Coursera змінило мою думку. Тепер я вважаю, що онлайн навчання – це для всіх: і для школярів, і для студентів, викладачів, інших працівників. Це розширення світогляду та навчання протягом усього життя.
Деталі за лінком:
https://mooc4ua.online/bestPractices/22
Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:https://beacons.ai/official_znu