Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Як стати успішним СММ-спеціалістом: поради практика абітурієнтам

Як стати успішним СММ-спеціалістом: поради практика абітурієнтам

Як стати успішним СММ-спеціалістом: поради практика абітурієнтам
30.05.2023 09:45 Все Головні новини Факультети Журналістики Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет факультет журналістики профорієнтаційна робота

Невдовзі всі абітурієнти постануть перед вибором професії. Студентка 4-го курсу Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) факультету журналістики ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю» Крістіна Тесленко, яка обіймала посаду СММ-спеціаліста у маркетинговій агенції «Evolution», а на сьогодні в ній є розробником чатботів і фахівчинею персоналізованої комунікації, поділилася своїми досягненнями.

 

Крістіна розповіла, що Social Media Marketing, або SMM – є ефективним інструментом маркетингу для реклами бізнесу та приваблення лояльної аудиторії. Окрім брендів, SMM впроваджують для розвитку особистого бренду відомих людей, в тому числі політиків. Тож SMM-спеціаліст – це людина, яка займається розвитком соціальних мереж, з метою просування бренду або людини та створення позитивного іміджу. Професія SMM-спеціаліста стає все більш актуальною в наш час, оскільки соціальні медіа з кожним днем все більш популярні серед користувачів, бізнесів, політиків та різних організацій.  Завдяки соціальним мережам, компанії мають можливість ефективно зв'язуватися зі своїми клієнтами, залучати нову аудиторію, тим самим підвищувати впізнаваність бренду, що вже напряму впливає на продаж.

Соціальний медіаменеджер (СММ) є відповідальним за планування та виконання соціальних медіа-стратегій для підтримки бренду або компанії. Основні обов'язки СММ спеціаліста можуть містити такі завдання: розробка стратегії (відповідальність за планування та розробку медіа-стратегії, включаючи аналіз конкурентів, визначення мети, цільової аудиторії, платформ та стилю спілкування), управління акаунтами (створення та управління сторінкам компанії на різних платформах, таких як Facebook, Instagram, Twitter), створення контенту (розробка та публікація різноманітного контенту, такого як інформативні пости, відео про компані/послугу/людину, прямі трансляції, розважальні матеріали), аналіз і відстеження результатів (моніторинг та аналіз ефективності стратегій, відстеження та аналіз реакції аудиторії, збір даних і статистики для подальшого аналізу та удосконалення стратегій), комунікація з аудиторією (відповідь на запитання та коментарі від аудиторії), проведення колаборацій (співпраці) з іншими відомими брендами та людьми, для посилання впізнаваності та залучення нових клієнтів.

6 порад від студентів факультету журналістики, освітньої програми “Реклама та зв’язки із громадськістю” - як стати успішним СММ-спеціалістом

  1. Базове навчання. Бажано пройти курс для новачка в СММ, щоб отримати ґрунтовні знання, які допоможуть зрозуміти специфіку сфери та головні аспекти. Серед таких курсів рекомендуємо звернути увагу на Кукурудзяний блог instagram.com/kukurudza.blog
  2. Формуйте начитаність. Справжній фахівець у галузі соціальних мереж завжди повинен бути в курсі останніх світових подій. Читайте канали та пабліки про маркетинг та брендинг. Це також допомагає креативно мислити, надихаючись ідеями інших.
  3. Вмійте аналізувати. Перед стартом роботи з новим клієнтом завжди потрібно спочатку проаналізувати конкурентів. Однак забудьте про плагіат.
  4. Завжди плануйте. Заздалегідь плануйте свою роботу на місяць, щоб потім не перейматися про те, що вам нічим поділитися з людьми. У допомогу прийде контен-план – це можна зробити у форматі таблиці, де є дата та тема посту/сторіс у цей день. А потім до цієї теми підготуйте необхідні тексти на фото-, відеоматеріали.
  5. Знайте ціль та аналізуйте. Ставте собі запитання: “для чого я це роблю?”, “яка ціль в цих діях?”, “який результат я очікую?”, “які є ще варіанти?”. Не робіть щось просто аби зробити. У всього повинен бути сенс. 

Окрім того, цілі обов’язково повинні закріплюватися точними цифрами. Наприклад, треба враховувати бюджет клієнта на рекламу – скільки конкретно грошей буде виділено на конкретний креатив (рекламну кампанію). Скільки людей прийшло з цією реклами? Скільки з них придбало товар/послугу? Фіксуйте всі показники в окремій таблиці з аналітикою. Це буде чітко показувати шлях просування та його ефективність. Ви побачите, що спрацювало добре, а над чим ще треба працювати та вдосконлювати. Не стійте на одному місці, завжди еволюціонуйте.

  1. Просувайте контент. Співпрацюйте  з таргетологом або навчіться самі запускати таргетовану рекламу, щоб досягти бажаних успіхів та виконати поставлені цілі (по продажу, залученню нової аудиторії тощо). Робити контент та не просувати його – безглузда робота. 

Як можна просувати контент?

  1. Таргетована реклама.
  2. Співпраця із зірками.
  3. Співпраця з іншими брендами.
  4. Реклама на телебаченні / радіо.

І найголовніше – опанувати професію СММ-спеціаліста можна покроково навчитися на факультеті журналістики! Адже ми вчимо – як просувати свою роботу в інтернеті (налаштування таргетованої реклами), які правила запуску реклами на телебаченні та радіо, як зробити дизайн, що продає та ще багато цікавого! Долучайтеся до факультету журналістики, освітньої програми “Реклама та зв’язки з громадськістю” та опануйте сучасні професії в галузі реклами та просування брендів!

 

Крістіна Тесленко, випускниця бакалаврату ОП “Реклама та зв’язки з громадськістю”

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

Соціальні мережі Запорізького національного університету:

https://beacons.ai/official_znu

Схожі новини