Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Економічний факультет працює над переглядом ОПП «Маркетинг»

Економічний факультет працює над переглядом ОПП «Маркетинг»

Економічний факультет працює над переглядом ОПП «Маркетинг»
13.12.2023 09:44 Все Головні новини Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University Запорізький національний університет ЗНУ економічний факультет акредитація

30 листопада на кафедрі управління персоналом і маркетингу економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбулося розширене засідання кафедри, на яке запросили представників бізнесу. Працювали на заході фінансовий директор компанії «Онікс Софт» Дмитро Світлий, керівник видавництва «Вектор» Віктор Мокшанов, начальниця відділу збуту та МТЗ ПРАТ "ЦГЗК" Ірина Сова, керівник комерційного відділу ПП "Стіл Сервіс» Богдан Голубничий, керівниця служби маркетингу ТОВ "АСТРА" Марина Авраменко, директор ТОВ "Джеб" Олексій Козін, а також викладачів, котрі забезпечують освітній процес за освітньо-професійними програмами кафедри, здобувачів і здобувачок освіти.

Основна мета проведення заходу – актуалізація і удосконалення освітньої програми ОПП «Маркетинг» підготовки фахівців, врахування сучасних вимог до освітніх компонентів та компетентностей, особливостей реалізації бізнесу в сучасних умовах і вимог потенційних роботодавців. Засідання розпочав доктор наук, професор, завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу Микола Іванов. Він зазначив, що кафедра забезпечує надзвичайно перспективну освітньо-професійну програму (ОПП), яка, незважаючи на негативний вплив зовнішніх факторів, залишається затребуваною на ринку праці. Доповідач представив до обговорення ОПП Маркетинг (другого магістерського рівня), оскільки ця програма виходить на акредитацію у травні 2024 року.

Освітньо-професійну програму Маркетинг (другого магістерського рівня) презентувала гарантка Вікторія Малтиз. Вона наголосила на тому, що професія маркетолога залишається дуже актуальною, з урахуванням стрімкої цифровізації не тільки бізнес-процесів, а і населення, виникає потреба в фахівцях-маркетологах, які вміють оперувати хмарними технологіями, нейромережами, CRM, PPC, PR, SEO, SMM тощо. Гарантка зазначила, що іноді звучать припущення про штучний інтелект (ШІ), котрий здатен замінити цілі професії. Але спікерка запевнила, що не ШІ замінить професії, а фахівці, які вміють оперувати нейромережою, знаються на програмних продуктах, які автоматизують бізнес процеси – ось вони замінять ШІ. Тож завдання робочої групи ОПП Маркетинг – надати маркетологам найсучасніші знання для цього НПП. Доповідачка підкреслила, що безперервно удосконалюють свій рівень знань, через тренінги вебінари, співпрацю з бізнес-сектором, самі викладачі. Наприклад, гарантка Вікторія Малтиз упродовж місяця проходила стажування за програмою академічної мобільності Еrasmus+ у Білефельдський університет (м. Білефельд, Німеччина). Викладачка зазначила, що позитивним є те, що представники бізнесу вбачають ефективне джерело покриття потреб у кадрах саме в економічному факультеті ЗНУ та закликала представників бізнес-сектору до систематичної співпраці в межах роботи Асоціації роботодавців, гостьових лекції, засідань бізнес-інкубатора, конференцій. На обговорення винесли пропозицію щодо впровадження оновленого освітнього компоненту «CRM-системи в автоматизації маркетингових бізнес-процесів" (3 кредити)» до циклу професійної підготовки освітньої програми.

Також, враховуючи активну цифровізацію бізнесу та споживачів , гарантка запропонувала додати дисципліну «Цифровий брендінг» (3 кредити) в цикл професійної підготовки спеціальності, який забезпечить отримання знань зі створення і управління цифровим брендом.

Пропозицію підтримав керівник видавництва «Вектор» Віктор Мокшанов, який зазначив, що його підприємство активно використовує програмний продукт КeyCrm, за допомогою якої вдалося автоматизувати бізнес-процеси. Також виступила з теми й керівниця служби маркетингу ТОВ "АСТРА" Марина Авраменко, яка окреслила необхідність компетентностей фахівців-маркетологів щодо роботи в CRM і підтримала пропозиція гарантки. До обговорення долучились: начальниця відділу збуту та МТЗ ПРАТ "ЦГЗК" Ірина Сова, керівник комерційного відділу ПП "Стіл Сервіс Богдан Голубничий, яким імпонували актуальні нововведення в ОПП «Маркетинг». До обговорення приєдналися здобувачі, зокрема магістр-маркетолог Сергій Сахацький, який зазначив, що під час навчання здобув надзвичайно актуальні знання. Він був приємно здивований, що у ЗВО навчився оперувати хмарними технологіями, SEO, SMM, ШІ, PPC, PR Google Ads. Хлопець відзначив, що систематично брали участь в освітньому процесі експерти-практики, викладачі застосовували інноваційні методи навчання. Наразі здобувач відчуває себе готовим фахівцем-маркетологом, який планує успішно після отримання диплому реалізуватися в обраній професії.

Наступною до обговорення була представлена освітньо-професійна програма Маркетинг (першого бакалаврського рівня). Її презентувала гарантка Наталя Терет’єва, яка зазначила, що програма успішно акредитована, експерти засвідчили актуальність ОПП, але оскільки бізнес функціонує в умовах невизначеності, активної цифровіації, виникає необхідність в оновлені освітніх компонентів (ОК), а саме йдеться про впровадження ОК «Бренд - менеджмент», «Поведінка споживача» в освітньо-професійну програму «Маркетинг» (першого бакалаврського рівня). 

Цю пропозицію підтримала начальниця відділу збуту та МТЗ ПРАТ "ЦГЗК" Ірина Сова, яка зазначила що ефективне управління брендом у цифровому просторі відіграє ключову роль у довгостроковому успіху компанії, збільшуючи її потенціал у глобальному масштабі. Вивчення аспектів бренд-менеджменту є наразі надзвичайно актуальним напрямком для сучасного маркетолога. Директор ТОВ "Джеб" Олексій Козін підтримав новий ОК «Поведінка споживача», який надасть здобувачам-маркетологам компетентості щодо дослідження змін в поведінці споживачів. Тож дисципліна є надзвичайно корисною для маркетологів. Наприкінці обговорення Микола Іванов запропонував актуалізувати каталог вибіркових дисциплін за ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів, який врахує побажання та потреби здобувачів і роботодавців.

Засідання виявилося продуктивним, пропозиції, зауваження, побажання, надані роботодавцями, викладачами економічного факультету, студентами врахують під час перегляду освітньо-професійної програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти на 2024 рік.

Гарантка ОПП «Управління персоналом та економіка праці» другого (магістерського) рівня вищої освіти, к.е.н., доцентка Вікторія Малтиз

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

Соцмережі ЗНУ:

https://beacons.ai/official_znu

Схожі новини