Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Про сучасні вимоги до маркетолога говорили на економічному факультеті

Про сучасні вимоги до маркетолога говорили на економічному факультеті

Про сучасні вимоги до маркетолога говорили на економічному факультеті
16.02.2024 11:43 Все Головні новини Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University Запорізький національний університет ЗНУ економічний факультет гостьова лекція зустріч стейкхолдер тенденції інтернет-маркетингу вимоги роботодавців

15 лютого кафедра управління персоналом і маркетингу економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) організувала зустріч здобувачів освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності 075 «Маркетинг» із керівником комерційного відділу ТОВ «КОМТЕК СЕРВІС» Богданом Голубничим.

 

Оскільки до заходу могли долучитися всі охочі, в онлайн-аудиторії були присутні також інші здобувачі освіти економічного факультету, зокрема рівня PhD, а також – завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу Микола Іванов і в. о. декана Валентина Гельман, її заступники та викладачі факультету. Модераторкою заходу стала доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу Вікторія Малтиз. На початку зустрічі вона познайомила всіх зі спікером, анонсувала тему зустрічі «Роль маркетолога в сучасній економіці (практичний досвід)».

Богдан Голубничий розпочав з того, що його компанія – офіційний представник «CUMMINS» в Україні. Він наголосив, що в складних умовах сучасних викликів саме людина в бізнесі та й скрізь має бути на першому місці. Фаховий маркетолог, а не програми штучного інтелекту, до речі, які також треба опановувати, відіграє ключову роль в успішному просуванні бізнесу в ринковому середовищі. Нині, переконаний спікер, будь-яка компанія має бути присутня в інтернет-мережі, розвивати цифровий маркетинг. Онлайн-формат – вимога сьогодення, проте зустрічі з контрагентами мають також неабияке значення. Йшлося також і про важливість маркетингу, й потребу вивчення економічних навчальних дисциплін для подальшої практичної діяльності.

Говорив гість про необхідність опановувати нові версії «офісного» програмного забезпечення. Акцентував на вмінні вести перемовини, спілкуватися з клієнтами, знаходити спільну мову з іншими. В його компанії важливі оригінальні думки молоді, новий погляд на усталені явища та події в бізнесі. Зараз в Україні багато вакансій і також багато претендентів, є можливості, перспективи та здорова конкуренція, що відкриває широкі горизонти можливостей для випускників університетів і не лише для них. Окремими питаннями, розглянутими під час лекції, стали тендерні закупівлі та спеціальні вміння щодо роботи з великими базами даних, знання чинного законодавства й специфіки державних контрактів.

Це не був монолог. Здобувачі освіти та викладачі ставили цікаві питання. Наприклад, їх цікавило, «як війна впливає на бізнес-процеси в компанії, де ви працюєте?» Гість відповів, що й досі частина його колег працюють віддалено. Життя людини – найголовніше. Компанія нікого не звільнила за період війни та створює безпечні умови для роботи.

Запитували про міжнародні відносини за умов воєнного стану. За словами спікера, вони дещо ускладнилися, проте вивчення мов відкриває вам ці міжнародні канали та «вікна» можливостей. Присутні цікавилися: як правильно відповісти на запитання на співбесіді про рівень зарплати? У відповіді йшлося, що треба запропонувати розумний діапазон, або ж себе як непересічного кандидата на випробувальний термін. Виявили присутні цікавість до дилеми «бути найманим працівником або започаткувати власну справу». На думку лектора, це – два паралельні світи зі своїми перевагами й обов’язками, а тяжіють до них залежно від особистісних уподобань.

Доцент кафедри управління персоналом і маркетингу Андрій Линенко поцікавився штатом маркетингової служби, на що гість розповів про 15 своїх підлеглих, які працюють за напрямами збуту й закупівель, а також сервісу. На питання, чи планується сервісний центр у Запорізькій області, лектор відповів, що значна частка бізнесу в регіоні зараз релокована, втім, уже розпочалася відбудова, тому їхня компанія вважає цей напрямок перспективним для розвитку. Він зазначив також, що директ-маркетинг у їхній діяльності посідає чільне місце. Треба домовлятися з партнерами та конкурентами, тільки не з ворогами. Здорова атмосфера в компанії, розвиток корпоративної соціальної відповідальності є тим підґрунтям, яке тримає та забезпечує стратегічний розвиток ТОВ «КОМТЕК СЕРВІС».

На завершення професорка кафедри управління персоналом і маркетингу Ірина Дашко підбила підсумки зустрічі. Домовилися, що Богдан Голубничий завітає до нас ще, щоб розповісти магістрантам і всім зацікавленим про нові тенденції маркетингу в цифровому світі й у світі реальному.

 

Інформацію надав економічний факультет ЗНУ

 

Стежте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

Соцмережі ЗНУ:

https://beacons.ai/official_znu

 

Схожі новини