
22 лютого на кафедрі управління персоналом і маркетингу ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) провели гостьову лекцію для студентів освітньо-професійнрих програм «Маркетинг» та «Управління персоналом і економіка праці». Спікер – керівник відділу маркетингу та міжнародного відділу ТОВ «Капіталпромресурс» Євген Науменко. Тема лекції – «Діджитал-маркетинг як невідʼємна частина розвитку підприємства. Побудова гнучких воронок продажів».
До заходу долучилися аспіранти, студенти та викладачі економічного факультету, а також – в. о. декана Валентина Гельман, її заступники, завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу Микола Іванов та викладачі факультету. Модераторкою заходу стала доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу Вікторія Малтиз. Вона представила спікера, зазначивши, що Євген Науменко – випускник кафедри за ОП «Маркетинг». Він успішно реалізувався в професії та готовий ділитися досвідом, адже вбачає у студентах-маркетологах провідних фахівців надзвичайно затребуваної професії на ринку праці.
Спікер повідомив важливу інформацію щодо сучасних маркетингових інструментів, використання штучного інтелекту, спираючись на власрний досвід. Він розкрив необхідність сегментування цільової аудиторії, детально розповів про особливості контекстної реклами, SEO, SMM, Тargetting. Лектор розповів про сучасні підходи до реклами, впливу на споживача та навчив присутніх будувати гнучкі воронки продажів. Євген Науменко розбирав кейси та наводив приклад відомих йому практичних ситуацій. Він поділився досвідом щодо того, як він просувався кар’єрними сходами, з чого розпочинав. Він вказав на особливості роботодавців вітчизняних і закордонних компаній та закликав студентів не лякатися вимог до маркетологів та відсутності досвіду роботи. Потрібно проявляти себе, демонструвати свої знання, показувати зацікавленість у роботі на обраній посади та бажання розвиватися.
Після лекції здобувачі активізувалися, вони ставили багато питань, наприклад, стосовно воронок продажів і маркетингової стратегії: чи можна прорахувати середньостатистичну суму інвестицій в рекламу, як відбувається кореляція коштів? Кароліна Бренгач цікавилася, як доцільніше просувати товари та послуги: через сайт чи соціальну мережу? Михаїл Бойко запитав про актуальність та ефективність арбітражу трафіку. Кристина Книхута спитала: «Що робити, якщо клієнт не хоче вкладати кошти в контент та рекламу? Як донести йому, що це необхідно? Або порадьте, які є безкоштовні методи просування у 2024 році». Артем Юрковський поцікавився, чи висока зараз конкуренція серед SMM маркетологів, як знайти першу роботу у цій галузі, наскільки сильно відрізняється робота SMM-маркетолога дистанційно та офлайн? Як продати себе роботодавцю? Питань було дуже багато: для здобувачів тема діджитал-маркетингу актуальна, тому вони виявили до доповіді спікера значний інтерес.
Наприкінці лекції пан Євген запропонував надати в ефірі консультацію і провести аудит дієвої сторінки в соціальній мережі, яка просуває товари або послуги. Представники кафедри управління персоналом і маркетингу запропонували фахівцю проаналізувати сторінку кафедри, яка просуває освітні послуги. Спікер зазначив, що перед тим, як формувати контент, необхідно з’ясувати, хто саме цільова аудиторія та на кого орієнтована інформація, спікер надав пораду: формувати більше контенту, спрямованого на донесення цінності та перспектив освітніх програм, надавати інформацію щодо особливостей вступу, особливостей реалізації освітнього процесу у воєнний час.
Наприкінці зустрічі доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу Вікторія Малтиз подякувала Євгену Науменко за лекцію. Вона зазначила, що кафедра сподівається на подальшу співпрацю. Також вона акцентувала увагу присутніх, що надана інформація має практичний характер та є корисною для маркетологів, управлінців, і для тих студентів, які планують започаткувати власну справу, займати керівні посади на підприємствах. Оскільки одна з функцій управління – контроль, то без відповідних знань керувати маркетинговими бізнес-процесами та контролювати їх неможливо.
Загалом гостьова лекція пройшла на високому рівні. Євген Науменко не тільки розкрив особливості сучасних маркетингових інструментів, а й надав низку порад студентам щодо успішного працевлаштування.
Вікторія Малтиз,
доцентка кафедри управління
персоналом і маркетингу
Стежте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu